,,Tak jo děcka! Dneska budeme posilovat.“ vykřikl učitel a hlasitě zatleskal, čímž jsem se hodně lekl. Přiložil jsem si ruku na levou stranu hrudě, jelikož mi nepříjemně pychlo u srdce. Chce snad, abych dostal infarkt nebo co? ,,Vytvořte si dvojce. Budete dělat sklapovačky.“
Zhrozil jsem se, protože sklapovačky nenávidím a taky toho, že nemám kamarády. Stál jsem tam jak prkno a čuměl na ostatní kluky, kteří si s úsměvem hledali dvojci. Najednou se do mého výhledu objevil Moon Bin. Rozzářily se mi oči. Chtěl jsem na něho zamávat, ale neudělal jsem to. Protože k němu došel Dongmin.
Úsměv mi z tváře rychle zmizel. ,,Už mají všichni dvojci?“ zeptal se učitel a kontroloval vytvořené dvojce. Rozhlédl jsem se po tělocvičně a moje oči si vyhledaly osobu, která seděla sklesle na zemi, se sklopenou hlavou a opřená o dřevěnou stěnu. Nechci mu lézt na oči, ale teďka nemám na výběr.
,,Tae?“ přiběhl jsem k němu a dřepnul si před něho. Podíval se na mě. Neměl žádné emoce v obličeji. ,,Budeš se mnou ve dvojci?“ zeptal jsem se ho. Znovu sklonil hlavu a ignoroval mě. ,,Nemáš na výběr. Zbyli jsme jediní.“ řekl jsem v klidu a vzal mu ruku. ,,Fajn.“ otráveně na mě pohlédl.
,,Takže, jeden ze dvojce bude cvičit sklapovačky a ten druhý mu bude držet nohy a počítat. Až uplynou dvě minuty, tak se vyměníte.“ vysvětlil učitel tělocviku a znovu silně pleskl. On mě jednou přivede do hrobu.
,,Lehni si.“ řekl Tae. Vzdychl jsem a lehl si. Pokrčil jsem nohy a dal si ruky za hlavu. Ucítil jsem teplé doteky na mých lýtkách. Projela mnou vlna zvláštní energie. ,,Teď!“ křikl učitel a všichni začali dělat cvik.
Po chvíli jsem už nemohl. Začal jsem těžce dýchat. Lehl jsem si a ani se nehl. ,,Noták Kookie. Pojď, ještě máš půl minuty.“ povzbudil mě Taehyung. Překvapeně jsem zamrkal a znovu cvičil.
Hned, jak zazněla učitelova píšťalka, jsem se svalil na zem jako právě postřelené zvíře. Vážně sklapovačky nenávidím. ,,Máš 88.“ řekl Taehyung a pustil mi nohy. ,,Výměna!“ křikl učitel a tentokrát nepleskl, za co jsem mu byl vděčný. Tae si lehl, pokrčil nohy, dal si ruce za hlavu a já jsem mu chytil kotníky. ,,Teď!“
,,Kolik mám?“ zeptal se udýchaně. ,,105“ usmál jsem se. Jenom přikývl a šel ode mě pryč. ,,Tak mi nadiktujte kolik jste měli a já vám za to dám známky.“ řekl učitel a vzal si sešit, do kterého si zapisuje naše známky.
Zbývalo pár minut do zvonění, takže nám učitel dal volno. Seděl jsem na lavičce a pozoroval toho nejhezčího kluka na světě. Zrovna hrál se spolužáky vybíjenou. Vypadá tak úžasně. Je hodně zpocený, takže se mu jeho bílé tričko přilepuje na hruď.
Olízl jsem si svoje popraskané rty.Ucítil jsem milión pohyblivých motýlku v mém bříšku. Začal jsem mít vážně divný pocit. Stoupl jsem si a šel k učiteli. ,,Pane učiteli, mohl bych jít na záchod, prosím?“ Učitel kývl a já rychle utíkal na záchody.
Vešel jsem do kabinky a zamkl za sebou dveře. Dal jsem dolů prkénko a sedl si na to. ,,Bože, on se mi vážně postavil.“ zašeptal jsem a položil si ruku na rozkrok. ,,Ah~“ vzdychl jsem. Začal jsem si sundávat rifle společně s boxérkami. ,,Ach bože. Tae, co to se mnou děláš?“
Vzal jsem si mého kamarádíčka do ruky a pomalu po něm přejížděl nahoru a dolů. Zaklonil jsem hlavu a skousl si ret. ,,Oh bože~“ zavzdychal jsem. Dohání mě to k šílenství. Tolik slasti jsem snad nikdy nezažil.
Když už jsem ucítil, že budu, tak jsem přidal na tempu. ,,Tae~ah!“ vykřikl jsem a udělal se. Moje sperma dopadlo na moji pravou ruku a na dveře od kabinky. Vzal jsem toaleťák a všechno poctivě uklidil. Oblékl jsem si boxerky s kalhoty a pomalu vyšel z kabinky. Šel jsem k umyvadlu si umít ruce. Přece nebudu čuně, no ne? Nezvonilo už náhodou na přestávku?
,,Vážně mě nemiluješ, Jungkooku?“ ozvalo se za mnou.
ČTEŠ
,,Do you still love me?" |Vkook|
FanfictionMyslel jsem, že přestup na novou školu nebude tak strašné, ale je. Kvůli tobě, Kim Taehyungu! Love story - Vkook /2018/ 15+ (Pokud nemáte rádi yaoi, tak to nečtěte!) Top: Taehyung Bottom: Jungkook UPOZORNĚNÍ: Šikana, homosexualita, vulgární slova a...