~40~

1.3K 109 3
                                    

Rozrazil jsem dveře od mého pokoje a svalil se na měkkou postel. Tupě jsem se díval na bílý strop. Pořád se mi v hlavě opakovala ta scéna v knihovně. On mě políbil. Proč to udělal? Proč se teď ke mně chová tak mile? Proč vždycky když se mě dotkne, tak mnou projede zvláštní energie? Proč se mi ten polibek líbil? Že by jsem byl opravdu gay? Miluju ho? N-ne, to asi ne. Nenávidím ho.

Zatřásl jsem hlavou a pořádně se zachuchlil do peřiny. Cítil jsem slané slzy, jak mi pomalu stékají po tváři. Zavřel jsem oči a snažil se na to nemyslet. Po chvíli jsem usnul.

...

Chodil jsem jako mrtvola z nějakého hororu. Opřel jsem se o školní bílou stěnu jako vždycky a čekal až otevřou ten strašný ústav. Najednou jsem uslyšel známý smích. Sevřel se mi žaludek a roztřásly kolena. Propaloval jsem osoby sedící na lavičce. Úžasný gang jménem BTS.

Yoongi má zas ten nechutný pohled, jako kdyby mu to tu celé patřilo, Jin vypráví ty jeho 'srandovní' vtípky, načemž se Hoseok tlemí jako zdrogovaný kůň, Namjoon jako vždy odlupuje barvu ze stolu, Jimin se tváří jako ten největší borec a Taehyung... kde vlastně je?

Rozhlížel jsem se po celém place a Taehyung nikde. Kde může být? Možná tu není kvůli včerejšku...

,,Jungkooku?"

Rychle jsem se otočil na osobu, která na mě promluvila. ,,Co je Jae?" vzdychl jsem. ,,Jungkooku, já... Promiň. Chtěla jsem ti opravdu pomoct, protože si trpěl a prostě.."

,,Jae." skočil jsem jí do řeči a dal ruku na její rameno. ,,To já bych se ti měl omluvit. Promiň." řekl jsem a pousmál se. ,,T-takže jsme zase kamarádi?" zeptala se nejistě. ,,Ano."

Usmála se a vzala mě za ruku. ,,Pojď. Už otevřeli školu."

...

Díval jsem se na to krásné stvoření, které pozorně poslouchá učitelku. To ťululum došlo uprostřed vyučování, protože zaspalo. Musím uznat, že ho mám asi rád, i když mi ubližoval.

Má krásně hebké vlásky. Chci si na ně sáhnout. Chci se ho dotýkat.

Skouskl jsem si ret a znovu si vybavil tu scénku v té knihovně. Naskočila mi husí kůže. Má mě rád? A nebo chtěl zjistit, jestli jsem opravdu gay, aby to vykecal celé škole? Co když jsem bisexual?

,,Jeon Jungkooku, můžete zopakovat co jsem teď říkala?" řekla naštvaně učitelka. ,,Ehm.. no... mhmm... Omlouvám se, nedával jsem pozor." řekl jsem pravdivě. ,,Tak dávejte, nebo váš test dopadne jako minule."

Pár žáků se potichu zasmálo.

Sklonil jsem hlavu. Cítil jsem Taehyungův pohled upřený na mě. Znervózňuje mě to.

,,Do you still love me?" |Vkook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat