~03~

1.9K 123 4
                                    

Utíkal jsem co nejvíc mohl. Za malou chvilku jsem byl u školy. Vytáhl jsem z kapsy mobil a zapl ho. Hodiny ukazovaly 7:43. Uf, stihl jsem to.

Prohlédl jsem si celkem pěknou budovu. Vešel jsem do vnitř a hledal místnost zvanou 'ředitelna'.
Trvalo mi docela dlouho než jsem ji našel. Zaťukal jsem na dveře a vkročil do vnitř. „Dobrý den..“

...

Následoval jsem postaršího pána, který vede tuhle školu. Zastavil u dveří, které měli u prostřed tabulku s nápisem 'II.B'. Zaklepal a otevřel je, vkročil do vnitř a já pomalu za ním.

Třída byla světlá a velká, všichni žáci se na nás podívali. Ředitel šel za učitelkou a já si stoupl před třídu. Mezitím, co ředitel něco řešil s učitelkou, jsem si prohlížel moje nové spolužáky. Najednou se ředitel vracel zpátky ke mně a stoupl si vedle. „Milí žáci, tohle je váš nový spolužák, můžeš říct něco o sobě?“ podíval se na mě a já znervózněl. „Ahoj, jmenuji se Jeon Jungkook.. emm.. Snad budeme dobrý kolektiv.“ hned jak jsem dořekl, se pár žáků potichu zasmálo. „Taky doufám, že spolu budete dobře vycházet. Jungkooku posaď se támhle do prázdné lavice.“ Když učitelka dořekla, ukázala na lavici v zadu u prostřed. Pomalu jsem k ní došel a sedl si. „Tak já už půjdu, naschle.“ řekl ředitel a odešel.

...

Konečně přestávka! Hodina byla nekonečná! Všichni se na mě čuměli, nemám to rád. Zaslechl jsem poblíž smích. Otočil jsem se k oknu a vidím šesti členou skupinu kluků. Něčemu se hodně smáli. Prohlížel jsem si je. Moje oči se zastavily u jednoho hnědovláska, který měl úsměv do "čtverečku".

Má pěkný úsměv.

Najednou se na mě skupina podívala a já rychle uhl pohledem.

,,Do you still love me?" |Vkook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat