,,S kým si píšeš?“ zasmál se. ,,J-Jimine, dej mi ten mobil.“ natáhl jsem k němu ruku. ,,Zapomeň!“ křikl a utíkal z jídelny pryč. Na nic jsem nečekal a rozběhl se za ním.
Je celkem rychlý, ale já jsem rychlejší.
Už jsem ho skoro měl, ale to bych nebyl já, kdybych nezakopl. Silně jsem dopadl na studenou zem. Jimin se ohlídl, zlomyslně se usmál a pokračoval v útěku. ,,No počkej ty zmetku. Však já tě chytnu.“ zašeptal jsem a pomalu se zvedal ze studené země.
Bolí mě hodně břicho, ale já se nevzdám. Hlavně když jde o můj mobil.
Jimin rychle seběhl schody a utíkal do tmavé chodby, kde vkročil do jedné staré učebny. Také jsem seběhl schody, ale ne tak rychle, jako on.
Vzal jsem za kliku a zatáhl za ní. Místností se ozval skřípající zvuk. Vešel jsem do vnitř a rozhlídl se. Jsou tu zrezivělé židle a lavice, na kterých leží staré učebnice.
Nikde nikdo. Je tu takové ticho, až je mi z toho špatně.
Najednou mě někdo silně přirazil ke zdi a ruce práskl vedle mojí hlavy. Bolestně jsem zakňučel. ,,Ahojky Kookie.“ řekl sladce. Nenávidím, když mi takhle někdo říká. Obzvlášť on. ,,Dáš mi můj mobil?“ zeptal jsem se. ,,Ne.“ usmál se. ,,Ale–“ nedořekl jsem to, protože se mi přisál na krk. Zatřásl jsem se. ,,N-nhe... Co t-tho–“
,,Pšššt.“ vyšlo z jeho úst a přiložil mi ukazováček ke rtům. ,,Nemluv.“ zašeptal mi do ucha a následně ho olízl. Opět jsem se zatřásl. Znovu se přisál na můj krk a vytvářel malé značky. Různě jsem se kroutil a vzdychal.
Jiminova pravá ruka byla pod mým tričkem, kde dráždila moje růžové bradavky a jeho levá ruka mi hladila můj zadeček. Hodně jsem vzdychal, i když jsem nechtěl. Nelíbí se mi to.
Najednou Jimin přestal a přesunul se k mým rtům. Nelíbal mě, ale zkousával můj růžový spodní ret. Pravou rukou si šáhl na můj rozkrok. Rychle jsem zaskučel a otočil obličej na stranu, tak aby mi neuždiboval spodní ret. ,,Ale noták~“ řekl slaďounce a stlačil můj rozkrok, který byl už celkem tvrdý.
,,Ahh...“ vzdychl jsem. Usmál se a pomalu mi rozepínal poklopec. Moje džíny sklouzly dolů. ,,Jim-mine, p-prosím, přestaň.“ zakňučel jsem a podíval se mu do očí. Místo odpovědi mi zajel rukou pod boxerky a chytl mého tvrdého kamaráda. Zasténal jsem.
,,Líbí se mi jak vzdycháš.“ zašeptal.
Byl nebezpečně blízko u mých rtů.
ČTEŠ
,,Do you still love me?" |Vkook|
FanfictionMyslel jsem, že přestup na novou školu nebude tak strašné, ale je. Kvůli tobě, Kim Taehyungu! Love story - Vkook /2018/ 15+ (Pokud nemáte rádi yaoi, tak to nečtěte!) Top: Taehyung Bottom: Jungkook UPOZORNĚNÍ: Šikana, homosexualita, vulgární slova a...