~26~

1.3K 107 10
                                    

,,Jungkooku?“ zašeptal.

,,Tae!“ vykřikl radostně černovlásek a objal staršího, ten ihned zkameněl.

,,Je mi smutno. Shin někam odešla a nechala mě tu.“ řekl smutně Jungkook. ,,A odnesla všechen chlast.“ pokračoval. ,,Ehm, aha.“ vyšlo z Taehyunga. Nevěděl jak reagovat. ,,Bolí mě hlava, hyung!“ pípl černovlásek a položil si obě ruce na čelo. Starší překvapeně zamrkal.

Vážně mu řekl hyung, a nebo se mu to zdálo? Pomyslel si.

Teahyung po chvilce vzdychl a otočil se zádama k Jungkookovi. ,,Naskoč.“ vyšlo z něho.

Jungkook se usmál a poslechl hnědovláska. Vyskočil na jeho záda a starší vydal nepopsatelný zvuk.

,,Fůha! Myslel jsem, že budeš lehčí!“ zasmál se Taehyung a Jungkook se k němu přidal.

,,Kam to jdeme hyung?“ zeptal se Jungkook po chvíli. ,,Ke mně.“ vzdychl hnědovlásek. ,,Poslyš Jungkooku, kolik si toho vypil?“

,,Hmmm... Jedna, dva, tři...“ šeptal mladší a počítal si na prstech. ,,Hodně.“ řekl.

,,To jde vidět...“

...

,,Tak jo, budeš spát tady na moji posteli a já půjdu dolů na gauč, ano?“ řekl Taehyung a postavil se. Byl na odchodu, ale něco ho zastavilo. Byla to mladšího ruka.

,,Tae, prosím, zůstaň tu se mnou.“

Hnědovlásek kývl na souhlas a lehl si k mladšímu.

,,Jestli se na mě pobleješ, tak tě zbiju.“ dodal Taehyung. Maličký se jenom pousmál a zavřel svoje oči.

,,Dobrou Jungkookie.“

,,Do you still love me?" |Vkook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat