~36~ (13+)

1.4K 116 12
                                    

Přiblížil se blíže a otřel si rty o ty mé.

Hnusný pocit.

Jednou rukou mi začal dráždit kamaráda a druhá mi zase stiskla zadek. Vzdychl jsem a zaklonil hlavu do zadu. Jimin toho využil a políbil mi krk. ,,Kookie~“ vzdychl a začal mi honit rozkrok. ,,J-Jimine.. ah. P-proč?“ Neodpověděl mi. Místo toho zrychlil a dále mi olizoval krk.

Cítil jsem divný pocit v podbřížku, začal jsem se hodně potit a více se třást. Jimin přidal ještě víc. ,,Ah... Bože.“ hlasitě jsem zasténal a udělal se do boxerek a na Jiminovu ruku.

Vyndal ji a olízl svoji drobnou ručku, na které byla moje nadílka. ,,To bylo rychlé. Čekal jsem, že vydržíš déle.“ Naštvaně jsem se na něho podíval. ,,Ale chutnáš moc dobře, Kookie~.“ usmál se.

,,S-sklapni!“ odbil jsem ho. Nejdříve překvapeně zamrkal, ale pak se zamračil. ,,Hele, takhle se mnou mluvit nebudeš.“ zvýšil hlas. Rychlostí mi chytl krk a stiskl ho. ,,Nebo co?“ zašeptal jsem a odstrčil jeho ruku pryč.

Místností se ozvala rána. ,,Uvidíme se zítra, Kookie.“ řekl a olízl si spodní ret. Odešel.

Fuj, je mi z něho na blití.

Podíval jsem na zem. Ležel tam můj mobil. Oblíkl jsem si kalhoty a zvedl mobil ze země.

Ou můj bože! Ani nevíte, jak se za tuhle kapitolu stydím 🙊🙈. Snad se vám aspoň trošku líbí. (Mně vůbec)

,,Do you still love me?" |Vkook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat