2

4.1K 337 89
                                    

Unottan telefonoztam padomban, míg mindenki valami a suliban történő különleges eseményről beszélt. Megnéztem majdnem minden profilt ami valószínűleg Jungkooké lehet, de abból is vagy ezer volt. Beharaptam ajkaimat, és elraktam a telefonomat, amit nemrég kaptam.
- Annyira várom már! -hallottam meg mögülem egyik osztálytársam hangját.
- Mit? -fordultam hátra, és lábaimat a mellettem lévő székre tettem, egyik térdemet felhúzva.
- Elméletileg valami híres banda jön majd a sulinkba, hogy tartson valami szart. Vagy beszélgetni, tudom is én -vont vállat. - De valami kínai, szóval remélem azért helyes -ábrándozott a mögöttem ülő srác. Azért kicsit elszomorított a tény, hogy "valami kínai" jön, és nem Jungkook.
- És mikor? -kérdeztem vissza nézve rá.
- Holnap asszem -gondolkodott el.
- Kösz -fordultam előre. Ismét elővettem a telefonom, és azon kezdtem beszélgetni bátyámmal, hogy adja már meg JK elérhetőségét.

Jimin: Legalább rakj be vele egy csoportba!

Taehyung: Dehogy raklak! Nincs ideje ilyen kis szarosokra, amúgy se mondhatom meg!

Jimin: Tegnap nekem is megadta az elérhetőségét, de kurva sok kamu profil van!

Taehyung: Persze.

Jimin: Nem hiszed el?

Taehyung: Nem. Na hagyjál, vagy letiltalak!

Jimin: Dögölj meg -_-

Idegesen dőltem hátra a széken, majd levettem lábaimat a másik ülőhelyről hisz megjött padtársam.
- Szia cica -ült le Chanyeol mellém.
- Szevasz -mondtam rá nézve, és elraktam telefonomat.
- Morcos vagy? Hmm? -hajolt közel, és megfogta államat amit maga felé fordított így szemébe kellett néznem.
- Eltaláltad -vágtam rá. Elmosolyodott, majd megölelt, amit most nem utasítottam el. Nyakába bújtam, míg keze lecsúszott fenekemre, és belemarkolt abba. Sose fogok beszélni JeongGukkal, és nem fogunk össze jönni. Bánatosan sóhajtottam, amíg épp aktuális támaszom hátamat kezdte simogatni.
- Valami ruha kéne, vagy mi? -kérdezte, elég közel hajolva fülemhez.
- Nem, szó nincs ilyenről -váltam ki karjai közül.
- Akkor? -kérdezte, míg simogatta arcom jobb kezével, és a másik még mindig a fenekemen pihent.
- Kellett valakinek az elérhetősége, de bátyám nem adta meg -mondtam leegyszerűsítve.
- Ahha -bólintott. - Szívás, de kárpótlásul vehetek neked valami ruhát -vont vállat.
- Aha, aztán meg szopjalak le a férfi mosdóba mi? Nem -fejtettem le magamról kezeit.
- Pedig szerintem az is jó kárpótlás lenne neked -mért végig.
- Inkább kussolj, vagy szólok Baekhyunnak -vágtam rá.
- Oké, oké -tette fel védekezően kezét.

Unalmasan telt az egész nap, így megváltás volt végre kilépni az iskola falai közül. A suli előtt találkoztam MinSeoval, de csak futólag, mert neki sietnie kellett edzésre. Sóhajtva dobtam le magam a buszon kedvenc ülésemre, és az ablakon kibámulva utaztam haza. A kapu előtt fagyoskodó macskát beengedtem azon, hisz olyan dagadt szegény állat, hogy át se bírja ugrani. Fellépcsőztem az ajtóig, és azt kinyitva beengedtem Taehyungon kívüli háziállatunkat. 

Bezártam az ajtót, és ezt követően ledobtam magamról táskámat. 

- Kaah, Jungkook elvonási tüneteim vannak -vettem ölembe fehér cicánkat, és miután levettem cipőmet, bementem a nappaliba. - Neked is hiányzik, ugye? -simogattam meg apró buksiját a cicának. - Vajon mit csinálhat most? -dőltem hátra. Levettem fos zöld pulcsimat, és azt oldalra hajítva megigazítottam fehér pólómat, míg tovább simogattam a cicát.

 Levettem fos zöld pulcsimat, és azt oldalra hajítva megigazítottam fehér pólómat, míg tovább simogattam a cicát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chimmin: Unatkozok, valaki szórakoztasson 👌

baekbacon: huhúú, adja 😍😏

BamBamie: Mész "korrepre" mi? 😒

JiminJamfanpage: OPPA 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

jungkookfrombts: Nem jelöltél be 😥😐

Jungkook kommentelt a képemhez?! Úr Isten! Azonnal rámentem a profiljára, s lassú wifinek köszönhetően jó ideig vártam, míg betölt. 2,2 MILLIÓ KÖVETŐ? EZT HOGY?! Ilyen híres lenne, és csak én nem hallottam róla, vagy megbabrálta a követőinek számát? Valószínűleg a második. Bekövettem, de meg se kíséreltem azt, hogy esetleg ráírjak, hisz biztos elveszne az üzenetem a többi között. A poszt alá, ahova kommentelt JK, rengetegen gyűltek, és elkezdődött az én és Jungkook shippelése. Mondjuk szerintem szép pár lennénk. Vállat vonva néztem, ahogy követőim száma egyre csak nő, és nő, és nő. 
- Jimin -kiáltott be bátyám, mikor haza jött az egyetemről. Na igen, Ő már rég zenei egyetemre jár, míg én a gimiben punnyadok. - Gyere ide -kiabált miközben öltözött. 
- Mi van? -tettem le telefonomat, és oda sétáltam hozzá, kezemben a macskával. 
- Láttam Jungkook kommentelt a képedhez -vigyorgott, és átvette tőlem a cicát. 

- Igen, és? -kérdeztem mellkasom előtt összefont karokkal. 

- Vigyázz, hogy mit raksz ki -mondott csak ennyit, és kikerülve engem, a konyhába sétált. Sóhajtva megforgattam szemeimet, és telefonommal kezemben felmentem szobámba, ahol ismét bekapcsoltam gépemet, és bele vetettem magam az internet bugyraiba. 

MinSeo: Jimiiiiin!

Jimin: Mi vaaan? 

MinSeo: Kommentelt a képedhez Jungkook!

Jimin: Tudom 😂😂

MinSeo: Miért nem válaszolsz neki? 

Jimin: Nem akarok. 

MinSeo: Azt mondta írj rá, miért nem írsz?

Jimin: Két millió valahány követője van, pont az én üzenetemet fogja elolvasni, mi? 

MinSeo: Egy próbát megért volna 😒

- Jimin! -rontott be sikítva a szobámba Taehyung. 

- Mi van?! -vettem le fejemről idegesen a fejhallgatót. 

- Holnap megy Jungkook a sulitokba! -ült le ágyamra.

- Mi van? -ráncoltam össze szemöldököm. 
- Most írta, hogy ebbe a suliba megy, ahova jársz. Tart valami előadást -magyarázta. Visítva kaptam fel ledobott pulcsimat, és a fürdőmbe rohantam, ahol bedobtam mosásba. A szekrényemhez loholtam, és feltépve annak ajtaját, kezdtem turkálni ruháim között. Végül kivettem egy fekete pólót, pulcsim az mosásba, és egy sima kék magasított derekú farmert. Remélem Jungkooknak is tetszeni fog.

Izgatottan feküdtem ágyamban, telefonomat nyomkodva. Végig a másnapon járt az eszem, hogy végre láthatom, érezhetem az illatát, és hozzá érhetek. A cica topogott be szobámba, és felugrott ágyam végébe, jól elhelyezkedve ott.
- Nem tudok aludni -tettem kis tenyeremet a cica hátára, és Őt kezdtem el simogatni. - Bezzeg te tudsz, és fogadni merek, hogy Jungkook is megsimizett már -mondtam lebiggyesztett ajkakkal. Telefonom órájára pillantottam, mi este 11-et mutatott, így még inkább próbáltam aludni. Ami végül hála égnek sikerült.

Izgatottan kapkodtam magamra ruháimat, és siettem a fürdőbe. A lehető legjobban megcsináltam hajam, befújtam magam, és még a számat is bekentem ajakápolóval amit anyával vettem nemrég. Ők egyébként elég ritkán vannak itthon, de egyébként is jól fogadták a tényt, azaz hogy a fiúkra bukok. Felvettem hátizsákom, és kilépve a hidegbe elindultam a buszmegálló fele.

- Úr Isten de jól nézel ki! -ámult el MinSeo.
- Jungkook bent lesz a sulinkba. Remélem össze futok vele -mondtam egy perverz mosoly kíséretében. A járműre felszállva mesélni kezdtem neki, mit Ő türelmesen végig hallgatott, és végül elváltunk egy "Sok sikert"-el. Besétáltam az iskolába, ahol elég sok szempárt éreztem magamon, de nem is zavart; mind elképedve nézett rám, és gondolom rá jöttek hogy sose fognak megkapni. Egy győztes mosolyt villantva lépcsőztem fel termembe, ahol Chanyeol füttyögve fogadta kinézetem.
- Jól nézel ki édes -mondta fenekemre csapva. - Csak nem miattam öltöztél ki? -kérdezte vigyorogva. 

- Ezt te is elhitted -nevettem fel, és elővettem tolltartómat. A többiek is betaláltak a terembe, s a csengő következtével belépett Ő.

Együtt mégis külön [JIKOOK] /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now