30

2.5K 250 22
                                    

- Ah Taehyung -hallottam meg reggel Jungkook hangját, mikor bátyám szobája előtt mentem el. Összeráncolt szemöldökkel mentem közelebb az ajtóhoz, majd a falaphoz nyomtam fülemet, hátha hallok valamit. - Ne ilyen erősen -nyöszörögte barátom.

- Várj egy kicsit -sóhajtott fel testvérem.
- Totál nedves az egész -motyogta JeongGuk, mire még inkább meglepődtem. Most megcsal?

- Nekem is. De így könnyebb -magyarázta testvérem, ekkor ismét hallhattam barátom fájdalmas nyögését. Azzal a lendülettel nyitottam be, ahol is a következő kép tárult szemem elé; Jungkook egy széken ült, mögötte Taehyung aki fésülte vizes haját.

- Szia Chim -mondta Jungkook mosolyogva miközben intett nekem egyet.
- Helló -motyogtam zavartan. Akkor ha jól értelmezem JeongGuk megmosta a haját, és mivel én aludtam, a tesómat kérte meg, hogy fésülje meg. És a bátyámnak valószínűleg így azért "könnyebb" mivel így közben az Ő vizes haja is szárad. Én idióta!
- Baj van? -nézett rám nagy szemekkel Tae, amíg JK végig vezetette tekintetét rajtam.
- Nincs -ráztam meg fejemet megszeppenve. Ez a reggel is remekül indul. Ismét magukra hagytam őket és mentem is a fürdőbe ahol megmostam hajamat, megszárítottam, utána tetszőlegesen beállítottam, és vissza mentem szobámba. Ott felvettem egy kék farmert, szokásos cipőmet, és egy fehér pólót, amely kicsit nagyobb volt rám. A konyhába vonultam ahol össze dobtam magamnak egy szendvicset és azt betömve számba, felmentem barátomhoz az emeletre.
- Igen, itt tényleg jól néz ki -hallottam helyeslő hangját bátyámnak.
- Ugye? -sóhajtott egyet szerelmesen Jungkook. - Imádom. És ma el is akarom vinni valami tök romantikus étterembe -magyarázta.
- Utána meg jól megdugod, mi? -nevetett fel Tae.
- Dehogy -vágta rá JeongGuk komolyan. - Nem szeretném, hogy azt érezze, hogy csak kihasználom. Tény, hogy jó vele a szex, viszont nem csak abból áll egy normális, egészséges kapcsolat. És én pedig azt akarok vele, szóval biztos nem fogok megfektetni egy darabig -magyarázta komolyan. Még egyszer sem hallottam nevemet a beszélgetés közben. Mi van ha megcsal?

Mivel hallottam ahogy feláll a székről, így csendben szobámba osontam, ahol ledobtam magam az ágyra, mintha mindeddig így lettem volna. A fekete hajú is betévedt a négy fal közé, majd becsukta maga mögött az ajtót és rám mászott.
- Jól áll ez a farmer -csúsztatta kezét fenekemre. Biztos, hogy megcsal. Csak akkor szokta a fenekemet fogdosni ha utána leakar feküdni velem.
- Tudom -tettem kezemet mellkasára, és próbáltam eltolni, ám ez nem volt olyan könnyű feladat mint ahogy gondoltam.
- Baj van? -simított arcomra, miközben szemembe nézett.
- Nincs -fordítottam el fejemet, mielőtt az éjfekete szempár újra fogságba ejtene.
- De látom rajtad bae -simította meg nyakam.
- Ne hívj így -fordultam hasamra, és fejemet egy ott lévő párnába temettem.
- Eddig szeretted, ha becézlek -mondta értetlenül.
- Most meg már nem szeretem, oké? Van nevem is -öleltem meg a párnát.
- Megint milyen önértékelési problémád van? -sóhajtott a mögöttem (avagy felettem) lévő Kook, és megpuszilta hátam.
- Semmilyen -vágtam rá.
- Csak azért is elmondom akkor, hogy gyönyörű vagy, kedves, aranyos, imádnivaló, és senki még a nyomodba se érhet -puszilta meg mondandója után fülemet.
- A leggyönyörűbb? -kérdeztem egy idő után.
- Az egész világon a leggyönyörűbb -puszilta meg arcom mire ismét hátamra fordultam és szemébe néztem.
- Nem csalsz meg, ugye? -néztem szemeit.
- Nem -vágta rá, és folyamatosan arcomat bámulta. Bólintottam és lehúztam magamhoz egy csókra, ami a vártnál kicsit szenvedélyesebbre, s mélyebbre sikerült. - Imádom a csókod -motyogta ajkaimra, és végig simított arcomon.
- Tudom -mosolyodtam el gonoszan. - És ezt bármikor kihasználhatom -tettem kezemet bicepszére.
- Én viszont tudom, hogy imádod a kockahasam, szóval bármikor lekaphatom a pólóm ha úgy adódik -vigyorodott el Jungkook.
- Rengeteg ember előtt az utcán, lekapnád a pólód? -nevettem fel.
- És te rengeteg ember előtt, utcán, megcsókolnál? -mosolygott engem nézve.
- Naná -bólintottam.
- Akkor én is levenném a pólóm -puszilta meg orrom hegyét, és leszállt rólam. - Menjünk el valahova? -kérdezte miközben végig nézett az ágyon kiterített valómon.
- Attól függ hova -haraptam meg alsó ajkam, hogy még jobban húzzam az agyát.
- Nem tudom -túrt hajába, míg arcomat kémlelte. Francba, hogy tudja a gyengém!
- Menjünk fagyizni -vontam meg vállaimat.
- Menjünk -biccentett, mire felálltam a puha matracról. Ő is felvette cipőjét meg többi ruháját, és úgy indultunk el kézen fogva. Mivel rajta végig szájmaszk volt, így nekem is azt kellett viselnem, hiszen nem elég ha csak Jungkook rejtőzik el. Engem is már elég sokan ismernek, így abból is botrány lehet, hogy JeongGuk egyik haverja meleg. Hah, ha tudnák hogy Jeon is olyan forró akár egy kandalló!

Igazából annyit beszélgettünk, hogy már nem is akartunk fagyizni, hanem csak sétálni és beszélgetni, mindezt persze most összekulcsolt kezekkel. Mivel JK felsőtestén egy fehér póló, fekete cipzáros pulcsi, és alul pedig egy fekete nadrág pihent, szájmaszkkal plusz baseball sapkával fűszerezve, így nem volt túl feltűnő. Én pedig csak szimplán egy szájmaszkban voltam, szóval engem simán felismerhettek volna, viszont legtöbbször lefele néztem. Leültünk egy padhoz, amely távolabb volt a sok embertől, kik a park közepén álló szökőkútnál pihentek.
- Most mondhatom, hogy benned vagyok -szólalt meg hirtelen Jungkook.
- Mi? -nevettem fel.
- Hát mert eljöttem egy PARK-ba -nevetett tovább saját poénján.
- Taehyungnak is ez a neve -értetlenkedtem.
- De ott Minho az aki elment egy Park-ba -lett hangosabb nevetése, én pedig az Ő kacagásán kezdtem kuncogni.
- Olyan szar humorod van -néztem rá mosolyogva.
- Tudom -nevetett és utána velem kézen fogva felállt és haza indultunk, mivel állítása szerint még dolga volt.

- Hallo? -szóltam bele este a csörgő telefonomba.
- Annyi, hogy öltözz fel szépen, tíz perc és ott vagyok érted -darálta ezt le barátom, és mielőtt kérdezhettem volna, letette. Tíz perc még arra sem elég, hogy lerakjam a telefonom! Morogva álltam fel és mentem szekrényemhez ahol elő kotortam legelegánsabb cuccaimat. Egy fekete garbót választottam, hozzá egy szintén sötét színű nadrággal, mivel színes egyéniség vagyok. Bele bújtam cipőmbe, és telefonomat zsebembe süllyesztve léptem ki a házból, ahol vártam barátomat, aki pár perc múlva meg is érkezett. Lehúzta a fekete kocsinak az ablakát, amin benézve megláttam tökéletes kinézetét. Egy fehér ing volt rajta, fekete zakóval és egy sima fekete nadrággal.

- Mi van, mit gyászolsz? -kérdezte apró mosollyal mikor beszálltam hozzá.

- Kicsit megkésve de a szüzességem -mondtam szemébe nézve, mikor hozzám hajolt. Óvatosan neki érintette ajkait számnak, mire lehunytam szemeimet, és beengedést adtam nyelvének. Kezét combomra vezette amíg én a mancsomat arcára helyeztem. Csókunkat az szakította meg, hogy el kellett indulnunk, így néma csöndben neki indultunk az útnak. - Elmondhatnád hova megyünk -vetettem fel az ötletet.
- Dehogy mondom -nevetett fel Jungkook. Ilyenkor olyan édes!
Egy nagy épület elé értünk, kívülről egy elég puccos helynek nézett ki. Kivilágítva minden, az oldalánál pár gondosan elhelyezett virág.

- Ma este be fogom bizonyítani, hogy szex nélkül is csak az enyém vagy, mert így is sikerül megszereznem téged -morogta fülembe JeongGuk.

Együtt mégis külön [JIKOOK] /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now