24

2.3K 265 16
                                    

Jungkook szemszöge

- Már csak két ember maradt -mondta Chim, miközben a nappaliban ültünk a telefon felett, melyen egy újabb hangfelvétel volt hallható, pontosan beszélgetésünkről. - Tae, vagy MinSeo -temette kezébe arcát. - Csak Ők tudják hol vagyunk épp.
- Tae biztos nem lehetett -ráztam meg fejemet.
- MinSeo sem -vágta rá.
- Sokat haladtunk -ültem mellé sóhajtva, és ölembe húztam. - Ne stresszelj annyira. Megoldom -öleltem át vékony derekát.
- Én csak félek, oké? -nézett rám ingerülten.
- Én értem, de nyugodj meg. Itt vagyok, a közelemben nem eshet bajod -nyúltam álla alá, és velem szembe fordítottam fejét. Egy puszit adtam puha ajkaira, ami lassan át is váltott egy csókba. Imádom. Imádom Jimin vékony testét, tökéletes bőrét, szemeit, de legjobban a száját. Sok barátnőm és egy éjszakás kapcsolatom volt már, de egyik csaj se nézett ki ilyen jól. Nyakamhoz bújt a csókunk végeztével, amíg én derekát cirógattam, és gondolkoztam. MinSeo nem lehetett, mert láttam mikor elment, Taehyung meg pont hogy drukkol nekünk.
- Szerintem Tae az -szólalt meg hirtelen Jimin.
- Chim, mondtam már hogy biztos nem Ő -sóhajtottam.
- Pont akkor sosincs itt, mikor készülnek a felvételek, Ő az -mondta határozottan.
- Szóval azt akarod, hogy szex közben nézzen minket? Ne szálljon be esetleg? -kérdeztem gúnyosan. - Jimin odáig vagyok érted és szeretlek, de ez egy oltári nagy faszság volt.
- Higgy nekem. Még a szart is kiverem abból a nyomorékból -feszültek meg izmai.
- Nyugodj meg. Leülünk, megbeszéljük és le kerülnek a videók. Ne parázz -pusziltam meg arcát. Mielőtt reagálhatott volna, nyílt az ajtó, és belépett legjobb barátom mire párom felpattant ölemből, és egyenesen hozzá vágtatott.
- Te rohadt szemét! -lökte az ajtónak saját testvérét. - Azt hitted nem jövök rá, hogy te csináltad a videókat? Látszik mennyire ostoba vagy! -dühöngött.
- Hé Chim -mentem utána, nehogy még a végén valami rosszabbat mondjon.
- Maradj ki ebből -nézett rám.
- Miről beszélsz? -értetlenkedett Taehyung.
- Ne játszd az ártatlant te idióta! -kiabált arcába.
- Jimin én nem...-kezdte volna, de öccse nem engedte, hogy végig mondja.
- Leszarom te mit nem! Egy idióta hímringyó vagy, aki mindenkivel össze fekszik, már akinek van ízlése az okádék fejedhez -kiabált tovább, miközben Tae arcáról elkezdtek lefolyni könnycseppjei.
- Jimin állj le -szóltam rá, de nem hatotta meg.
- Már értem miért is nem akart veled járni Yoongi. Volt esze, és inkább Hoseokot választotta aki ezerszer jobb mint te -lökte meg mellkasánál.
- Jimin! -lettem idegesebb.
- Sőt, remélem Minhonak is lesz annyi szerencséje, hogy elmeneküljön előled, ha még akar szép életet -mondta idegesen, miközben Taehyung sírni kezdett az ajtónak préselve.
- Na jó ebből elég legyen -emeltem meg hangom.
- Fogd már be! -nézett rám Jimin, és a következő pillanatban apró keze arcomon csattant. Láthatólag Ő is megbánta tettét, főleg mikor felemeltem és felvittem közös szobánkba. - Tegyél le te barom! -ütögette hátam. Szó nélkül dobtam le az ágyra, ezt követően pedig kimentem a szobából és bezártam az ajtaját. Lesiettem a lépcsőn, a földön síró Taehyung-hoz, majd felsegítettem onnan és karjaimba zártam.
- Nyugodj meg Tae, semmi sem igaz abból amit rólad mondott -simogattam hátát aggódva. Az egy dolog, hogy Jimin a szerelmem, és mindennél többet jelent nekem, de senkitől nem tűröm el, hogy így beszéljen a legjobb barátomról.
- Én...én nem csináltam semmit -mondta sírva, miközben nehezen vette a levegőt.
- Tudom Tae, én hiszek neked -pusziltam hajába. - Gyere, mosd meg az arcod -kísértem ki a fürdőbe. Vártam egy kicsit míg lenyugszik, utána megmosta arcát, és velem oldalán mentünk a nappaliba.

- Ne aggódj, nincs semmi baj -adtam Tae kezébe a teás bögrét.
- Az életemre esküszök Jungkook, hogy nem csináltam semmit -teltek meg újra könnyekkel íriszei.
- Elhiszem -simogattam meg haját.
- Én csak nem akartam, hogy megutáljatok -motyogta.
- Mi? Miért utálnánk meg? -ráncoltam össze szemöldököm.
- M---...semmi. Csak úgy -szakította félbe saját mondandóját.
- Taehyung, mondd el -simogattam haját. - Így segítesz a legtöbbet.
- De ne borulj ki, oké? -pislogott rám, nagy szemeivel.
- Oké -bólintottam.
- Szóval az egész úgy kezdődött, hogy mikor lefeküdtem Hobival, kb azután át jött MinSeo. Látott minket, mondta hogy tartja a száját. Utána felkerült rólatok az első ilyen felvétel, én meg kiakadtam rá. Viszont azt mondta, ha el merem mondani nektek, akkor elmondja Yoonginak, hogy lefeküdtem Hobival. És biztos megutáltatok volna, és nekem te vagy a legjobb barátom, meg ti vagytok a kedvenc bandám és nem akartam, hogy utáljatok..-motyogta halkan míg újabb könnycseppek tarkították arcát.
- A kurva..-motyogtam. Magamhoz öleltem a pityergő Taehyungot, s miután megvígasztaltam, elöntött a düh. Egyrészt azért mert kiderült, hogy az az idióta picsa volt, másrészt pedig mérhetetlenül haragudtam Jiminre. Védte a lányt, sőt még neki is ugrott a testvérének. De a csaj is gyanús volt. Mintha láttam már volna valamelyik koncertünkön.
- De kérlek ne mondd el MinSeonak, hogy ezt tudod -nézett rám ijedten.
- Muszáj Tae. Fel is fogom jelenteni zaklatás miatt, és ebben még Jimin sem fog megakadályozni -mondtam határozottan.

Miután megvacsoráztunk, elmentem fürödni. Jimint azóta kiengedtem de nem jött ki a négy fal közül. Sóhajtva dobáltam le ruháimat, és beálltam a jó meleg zuhany alá. Arra a fél órára amit a fürdőben töltöttem, minden problémámat elfelejtettem. Felkaptam pizsama nadrágomat alsómra, ezután pedig Taehyung szobájába mentem, ahol lefeküdtem ágyára.
- Menj, aludj Jiminnel -kúszott arrébb.
- Amíg nem kér tőled bocsánatot, addig nem -vágtam rá.
- Nem olyan nagy dolog ez -motyogta betakarva magát és engem is.
- De igen. Nekem fájt már az, amiket hozzád vágott. Szóval vagy bocsánatot kér, vagy egy darabig egyedül alszik -kapcsoltam le a villanyt.
- Köszönöm Jungkook, hogy te hiszel nekem -ásított a mellettem fekvő.
- Én köszönöm, hogy elmondtad MinSeoról a dolgokat. Nyugodj meg, nem fogunk megutálni, pláne nem emiatt -mosolyodtam el erre a gyerekes indokra, és lehunytam szemeimet. - És hogy sikerült a mozi Minhoval?
- Jó volt, képzeld a film alatt megfogta a kezem -mondta lelkesen.
- Wow -borzoltam össze haját. - Remélem következő alkalommal már el fogtok jutni a szájra pusziig. 
- Ááá, ott még nem tartunk -hallottam meg hangján ahogy mosolyog. 
- Biztos fogtok, hiszen cuki vagy, ki tudna ellenállni neked? -nevettem fel halkan.
- Yoongi -vágta rá.
- Yoonginak szar az ízlése. A ruháin is látszik -mondtam, mire a mellettem fekvő hangosan felnevetett. Végre, a mai napomból már hiányoltam kacagását.
- Jó, talán -ásított még egyet. - Jó éjt Jungkook.
- Jó éjt -mondtam és próbáltam elaludni. Bár nehéz volt úgy, hogy  a másik szobában volt az, akivel most legszívesebben össze bújva, csókok között, pihennék. De csak rajta múlik meddig leszünk külön.

Együtt mégis külön [JIKOOK] /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now