- Ah, végre -sóhajtottam mikor este kilenc körül beestünk a ház ajtaján. Lehet kérdezni, hogy hogy is értünk haza ilyen későn, de erre egyszerű a válasz. Az autóban való csókunk kicsit szenvedélyesebb lett a kelleténél. Amikor elindultunk volna, minden egyes alkalommal egyikünk tett valami elég izgatót a másik számára, gondolok itt arra mikor például JeongGuk csak úgy lekapta pólóját. Utána megcsókolt. Aztán ölébe ültetett. Meg levette a pólómat. Na jó, inkább ne részletezzük.- Soha többet ki sem mozdulok a házból -dőlt le a kanapéra barátom miután levette cipőit.
- De azért élvezted, nem? -feküdtem karjaiba, amikkel jó erősen megölelt.
- Nem. Az egyetlen jó dolog az volt, mikor nézhettem ahogy álmodban nyálcsorgatva mondogatod a nevemet -vigyorodott el büszkén.
- Ezt csinálom nappal is -vontam meg vállaimat és elfordultam tőle, majd bekapcsoltam a TV-t, míg párom hátulról ölelt át.
- De sose szoktam látni -bújt fejével nyakamhoz. - Nincs kedvem megmozdulni.
- De még le kell fürödnöd, vagy nem alszok veled -ültem fel, mire sóhajtva felállt és felballagott a fürdőbe. Én addig elő készítettem pizsimet, és bementem bátyám szobájába. Az ágyon az a valami Minho gyerek feküdt, kezében egy könyvvel, míg mellkasán Taehyung pihent. Mindketten már nyugodtan aludtak, így óvatosan elvettem az idol kezében lévő regényt és az asztalra tettem, majd betakarva őket, elhagytam a szobát. Mi sosem csinálunk ilyeneket Kookkal! Míg Jungkook öltözött, én be mentem hozzá és leöltöztem. Beálltam a meleg víz alá, amíg JeongGuk fogat mosott, én gyorsan lezuhanyoztam. Mikor végeztem, felkaptam pólómat és barátom mögé sétálva megöleltem Őt.
- Alszunk a kanapén, miközben filmet nézünk? -pusziltam meg hátát.
- Aha -törölte meg fogkrémes száját.
- Ágyazz meg lent, amíg fogat mosok -mondtam mosolyogva majd adtam még egy puszit tarkójára, és elengedve barátomat, én is neki álltam fogaim tisztításának. Mikor kész voltam, egy mosolyt villantva tükörképemnek, lementem Kookiehoz; oldalán feküdt a kanapén, maga mellett kihagyva nem kis helyet, és úgy nézte a műsort. Hozzá sétáltam és elé feküdtem, háttal neki, mire hátulról megölelt és magához húzott. - Annyira nem vagyunk romantikusak! -sóhajtottam szomorúan.
- Egész éjjel virrasztottam melletted, nem engedtem hogy megázz, eltévedtem miattad, és ahelyett hogy a jó puha ágyban aludnék fent, itt alszok ezen a szaron -morogta JeongGuk idegesen.
- Tényleg egész éjjel fent voltál? -pislogtam nagy szemekkel.
- Igen. Nem akartam, hogy bármi bajod essen, és ha lett is volna valami problémád akkor meg azonnal akartam segíteni -mondta és láttam rajta, hogy kissé csalódott.
- Én ezt nem tudtam -fordultam hátra barátomhoz, és kezeim közé fogtam arcát. - Ne haragudj -pusziltam meg száját, utána pedig orra hegyére is nyomtam egy puszit. - Ha akarod fel mehetünk a rendes szobánkba aludni -simogattam gyengéden puha bőrét.
- Nem kell -rázta meg fejét. - Jó ez itt, kibírom -mosolygott rám.
- De látom, hogy nem kényelmes. Tényleg, menjünk fel, holnap nézünk majd valami filmet -ültem fel, de Jungkook elkapta csuklómat és magára rántott.
- Jimin csak fogd be a pici szád, és aludj -ölelt át izmos karjaival.
- Utálom, hogy erősebb vagy nálam -bújtam hozzá durcisan, és adtam mellkasára egy puszit.
- Tudom -vigyorodott el büszkén. - Jó éjt bae -puszilta meg számat, és el is helyezkedett a kanapén, amíg én a TV felé irányítottam figyelmemet.Reggel a takaróval ébredtem derekamon, egyedül. Fáradtan pislogva ültem fel, mikor is megláttam a kis dohányzóasztalon lévő tálcát, rajta reggelivel, és egy sárga cetlivel. Félkómásan nyúltam a sárga papírért, és próbáltam kiolvasni a betűket, bár még eléggé egybefolyt minden.
Jó reggelt Szerelmem!
Jin hyung hajnalban hívott, hogy reggel be kell mennem, felvenni az új számot. Nem akartalak felébreszteni emiatt, így csak csináltam neked reggelit, remélem mikor ezt olvasod, Tae még nem ette meg. Ma menjetek haza Taehyunggal, a rendes házba, oda megyek majd én is, meló után.Jungkook
Elmosolyodva olvastam a sorokat, utána a fehér tálcára néztem; egy fekete bögre pihent rajta, látszólag kávéval megtöltve, míg mellette egy tányéron valami szendvics. JeongGuk csinálta, szóval nem is vártam többet Tőle.
Felültem a kanapén, és bekapcsoltam a televíziót, amíg ölembe vettem a kajával megrakott tálcát, így rálátást kaptam a több fogásos reggelire, hiszen ott nem csak egy szendvics volt. Volt külön tojásrántotta, valami gyümölcsös cucc, joghurt, keksz, meg desszertnek valami puding.
Neki is álltam a falatozásnak, amíg a kis papíron lévő, szöveg melletti rajzocskákat néztem. Volt ott szív, szivárvány, meg egy cica is (?). Minden isteni finom lett, még a kávét is tudta hogy szeretem, pedig előtte nem is mondtam neki, hogy hogy szeretem, és szerintem elég nehéz kitalálni, hogy hat vagy hét kanál cukorral iszom. Így kérdéses, honnan tudta. Totál teli hassal raktam le a tálcát, és emeltem tekintetem a televízióra, és élveztem volna pihenésemet, ám ezt az zavarta meg, hogy Taehyung nagy sikítással jött le a lépcsőről, nyomában azzal a tegnapi gyerekkel.
- Meg vagy! -ölelte át derekánál bátyámat Minho, miközben egy puszit nyomott arcára. Persze, romantikázzatok csak előttem, amíg én itt szenvedek, mert nincs itt a nyúlfejű!
- Csaltál -puszilta meg nevetve Tae, a mögötte álló személyt. - Jó reggelt Jimin -jött hozzám mosolyogva, miközben maga után vezette kezénél fogva Minhot.
- Helló -mértem végig az előttem álló két személyt.
- Szia -köszönt mosolyogva bátyám újdonsült pasija.
- Kookie, merre van? -dobta le magát mellém tesóm, miközben megitta maradék kávémat.- Be kellett mennie valami új dalt felvenni -vontam meg a vállaimat, mire Tae szemei egyből felcsillantak.
- Mikor jön ki az a szám? Nem mondta?! -kérdezte izgatottan.
- Nem? -kérdeztem vissza és takarómmal együtt felálltam a kanapéról. - Ma te mosogatsz -hagytam ott bezsongott testvéremet, és felmentem a szobámba. Kint jó idő volt, így felvettem egy szürke farmert, egy fehér pólót, arra pedig csak rávettem zöld dzsekimet, amit ugyan még tavaly vettem, de máig nem nőttem ki. Megigazítottam hajamat -úgy ahogy-, és már le is mentem az előszobába ahol felkaptam tappancsaimra cipőimet. - Taehyung takarodj pakolni, mert megyünk haza -szóltam be a nappaliba, ahol a két szerelmes bőszen fedezte fel egymás száját. Mi is ilyen undorítóan romantikusak vagyunk JeongGukkal?
Szokásos utazótáskámba dobáltam ide elhozott cuccaimat, majd összeszedtem Kook holmijait, és azokkal kezemben pattantam be hátra a kocsiba. Testvérem és Minho is csatlakozott kicsit később, és így indultunk el, pontosabban haza. Belül még mindig nagyon szomorú voltam, hogy nem lett meg a kiscicám, pedig annyi időn keresztül kerestem. Unottan bámultam ki az ablakon, viszont ahogy elhaladtunk MinSeo háza előtt, görcsbe rándult gyomrom. Morogva fordítottam oldalra fejemet és vártam amíg be nem parkolunk megszokott házunk parkolójába. Ki is pattantam a kocsiból, és bevágtattam kezemben a cuccokkal a házba, ahol le sem vettem cipőmet, már rohantam szobámba.
- Jimin! Itt van Kook -kiabált fel este Taehyung, mire abbahagytam telefonom nyomogatását, és megigazítva hajamat lebattyogtam hozzá. Már rajtam volt pizsamám, csak Ő hiányzott ahhoz, hogy jó legyen az estém. Ott állt az ajtóban, kezében egy dobozzal, mire kíváncsian siettem hozzá.
- Mit hoztál? -pusziltam meg JeongGuk arcát, és kezemet vállára tettem.
- Semmi üdvözlő csók? -vonta fel szemöldökét, mire elmosolyodva nyomtam számat ajkainak. Bele is sóhajtottam csókunkba, miközben hajába vezettem kezemet, Ő pedig átölelte derekamat. Hogy én mennyire imádom, amikor megcsókol, és közben a fenekembe markol! - Ezt meg ajándékba hoztam -adta kezembe a dobozt, mire felnyitottam azt, és ott pihent benne rég keresett kiscicám. Boldogan kaptam fel karjaimba a szőrgombócot, és kezdtem ölelgetni legnagyobb szerencsétlenségére.
- Köszi, köszi, kösziii! -pusziltam meg Jungkook arcát, miközben ölelgettem az állatot. Barátom nevetve a fejemre puszilt, utána levette cipőit.- Később ha van kedved, kimehetnénk nézni a csillagokat -csukta be maga mögött az ajtót, mire én leraktam a cicát, és nyakába ugrottam.
- Imádlak -mondtam és adtam egy újabb csókot szájára.
YOU ARE READING
Együtt mégis külön [JIKOOK] /BEFEJEZETT/
FanfictionA 19 éves Taehyung össze ismerkedik egy igazi sztárral, s mikor elég szoros kapcsolatuk lesz bemutatja családjának újdonsült legjobb barátját. Ám arra nem számít, hogy drága öccse Jimin erre mit reagál #58 in Fanfiction 2018.04.23 #30 in Fanfiction...