Kakashi
Gdy wróciłem z dwoma kubkami parującego napoju zobaczyłem [imię] patrzyła na jakąś kartkę. Odłożyłem kupki na stolik stojący przy kanapie. Podszedłem do niej. Ona płaczę? Czemu?
-[imię] czemu płaczesz?
-to łzy szczęścia, przypomniałam sobie wszystko a nawet to co sobie wymazałam z pamięci
-naprawdę? A co sobie wymazałaś z pamięci?
-ciebie
-nie rozumiem?-zdziwiłem się
-my znaliśmy się wcześniej, a to dowód-pokazała zdjęcie
- obok to ty!?
-tak
-czemu ja cię nie pamiętam?
-bo dnia, w którym uciekłam razem z Mi ty próbowałeś mnie zatrzymać, ale wymazałam siebie z twojej pamięci, a z mojej ciebie, ale teraz jak spojrzałam na tą fotografię to se wszystko przypomniałam. Bardzo przepraszam!
-[imię] nic się nie stało
-naprawdę?
-tak, choć wypijmy herbatę zaraz będzie zimna-pokiwała głową na tak i ruszyliśmy do napoju piliśmy w ciszy, przyjemnej ciszy.
-mogę ci przywrócić pamięć? Znaczy wspomnienia o mnie. Chyba, że nie chcesz się ze mną przyjaźnić.
-przywróć mi wspomnienia!-Uśmiechnęła się zaczęła robić pieczęcie. Dotknęła ręką mojej głowy. I już po chwili wszystkie usunięte wspomnienia pojawiły mi się w głowie tworząc lekki ból.
-i co pamiętasz o mnie?-zapytała z nadzieją
-tak
-udało się!-krzyknęła tuląc mnie z całej siły
-[imię]....dusisz.....mnie....
-sorry-i w ciszy dokończyliśmy pić napój
-[imię] Tsunade powiedziała, że jak odzyskasz pamięć to się wyprowadzisz, nie to, że cię wyrzucam, ale chce wiedzieć gdzie będziesz teraz szła do jakiej wioski?
-Kakashi ja zostaje w tej wiosce i nie mam zamiaru jej opuszczać, dopiero odzyskałam ciotkę i przyjaciela chciałam tu zostać w twoim domu Mi ciebie polubiła i nie mamy pieniędzy na kupienie domu ani na hotel.
-możesz zostać ile chcesz
-to ja zostaje na zawsze
-dobrze,miałem robić pokój gościnny z mojego starego gabinetu, ale mogę zrobić z niego pokoju Mi. A ty będziesz mieszkać w mojej sypialni a ja... na kanapie
-nie, widziałam, że masz duże łóżko więc się pomieścimy oboje a do czasu remontu będziemy we 3 spać w sypialni ok?
- miło mi cię poznać moja nowa współlokatorko
-nawzajem
///
CZYTASZ
wreszcie w domu / kakashi x reader
FanfictionW KSIĄŻCE POJAWIŁY SIĘ POPRAWKI! MAMNADZIEJE, ŻE DZIĘKI NIM BĘDZIE SIĘ WAM JĄ LEPIEJ CZYTAĆ _________________________________________________________________________________ [IMIĘ, NAZWISKO] kobieta o [KOLOR]włosach i [kolor oczach].Uciekła z swoj...