V tej chvíli sa mi zastavilo srdce.Povedala moje meno,moje meno?som v keli.
No ale čo už nič mi iné nezostáva len si zobrať žiacku knižku a ísť pred tabuľu.Ako som prechádzala triedou Marek vykríkol:pani profesorka Prajtajcová mohol by som ju vymeniť?
Zarazilo ma čo povedal.A dokonca aj učiteľku.Neverila som vlastným ušiam.Učitelka na jeho povel prikývla.
On zobral žiacku a ja som si s trápnym pocitom sadla.
On to vedel oveľa lepšie ako ja.
Vyzeral ako bifloš takže sa nečudujem že dostal A.
Keď sa skončila hodina bola som rozhodnuta že sa mu na chodbe poďakujem.
Ako som vyšla z triedy uvidela som hneď Mareka.
Bol opretý o stenu a asi na niekoho čakal.Tak som sa rozhodla že sa mu poďakujem.
Marek?
Ano? počúvam.
Chcem sa ti poďakovať!
To je milé,nemáš za čo.
Vieš niesom dobrá vo fyzike.No to asi v každom predmete.
Ak chces niekedy ťa môžem doučiť!
Oo.to je super nápad rada mám doučovanie.preboha co som to povedala!pozrel na mňa ako keby som bola na hlavu.Že mám rada doučovanie,to môžem povedať iba ja.
No ok tak,ja už asi pôjdem.Ahoj!
Ahoj!
Keď som prechádzala nevnímavo chodbou zrazu ma zastavil Mike.
Ahoj!
Čo to ma znamenať?On má pozdravil?Čo si o sebe myslí?namyslenec jeden.
Otočila som sa mu chrbtom a odchádzala dolu schodmi.Jasné že má musel ešte raz zastaviť!
Daj mi pokoj!!! vykríkla som na celú školu.
Ako si to predstavuješ?Ráno ma sácaš na zem a teraz chceš aby sme boli najlepší kamaráti??Si jeden odporný namyslený podkan!!!!.
Vôbec nechápem čo to do mňa vošlo.Pre ostatných to musel byť pekný šok keď videla ako kričím ja sivá myška školy na najvyšportovanejšieho chalana zo školy.Z nahnevaným výrazom v tvári som povedala:tešilo ma!!!
YOU ARE READING
Na Všetky Strany
RomanceAhojte!Moje meno je Ester!Nie som moc obľúbené dievča!Ale nechápem čo sa so mnou poslednú dobu deje!Bojím sa pravdy!😑Pravdy ktorá má zničí.Chcem sa podeliť o moje zážitky!