V tej chvíli som nevedela čo robiť.Domov sa mi nechcelo ísť lebo tam je Teta Ela a Aneta a nemám žiadnych kamarátov.S poza chrbta sa mi ozval Marek:
Ester! prosím ťa daj mi to šancu ti to vysvetliť.Poďme sa niekam poprechádzať.
Po dlhom uvažovaní som prykivla a šli sme do parku.Sadli sme si na lavičku a on spustil:Vieš možno mi nebudeš veriť ale prosím ťa hlavne si ma vypocuj.Vobec som nevedel že existujes kým mi to nepovedal Mike.Ak si si všimla je do teba poriadne buchnutý.A in chcel aby som ťa nafotil.Nooo a včera som bol unho a bol na mojom mobile a možné je že to tam dal ona ako pomstu.Veriš mi?
Vieš neznie to moc pravdivo ale verím ti.
Prečo sa ti chce Mike pomstiť?
Vieš ja sama neviem.
Vieš...dnes je večer párty v škole šla by si so mnou?
Nooo..dobre..
Tak o pol siedmej pred našou školou!ok?
Áno..Bozeee on ma pozval na párty.A čo si oblečiem? Veď nič také nemám.A čo poviem mame že kam idem?
Najväčší strach bol čo si oblečiem.Keď som dorazila do svojej izby videla som Anetou moju sesternicu vyvalenu na mojej posteli.
Ahoj!Ester!
Ahoj!
Ty sa niekam chystáš?
Nie.no vlastne áno.
A kam??!
Von.
Ským a kde ??Ak mi to nepovieš uvidíš čo poviem tvojej mame.
Von.Na párty s jedným chalanom.
Pomôžeš mi vybrať nejaké šaty?
Áno ak môžem ísť s tebou.
No tak nechaj tak pomôžem si sama.
Ako som sa hrabala v skrini nič som nenašla ale spomenula som si na šaty od babičky,dala mi ich na maturitu.
Boli v zelenej krabičke pod posteľou.
Boli neopisateľne krásne.
Ako som sa do nich navliekla a natočila si vlasy,a natrela rúž na pery,zbehla som dole schodmi a pri dverách má zastala Teta Ela.
YOU ARE READING
Na Všetky Strany
RomanceAhojte!Moje meno je Ester!Nie som moc obľúbené dievča!Ale nechápem čo sa so mnou poslednú dobu deje!Bojím sa pravdy!😑Pravdy ktorá má zničí.Chcem sa podeliť o moje zážitky!