23.

43 4 0
                                    

Po Mikovom odchode:
Gratulujem!
Čo?prečo mi gratuluješ?
Však ty a Mike.!
Čo?nie!V živote!
Prečo sa tak potom k tebe správa a ty mu nič na to nehovoríš?!!
Možno to bude znieť blbo ale ja sa s ním iba kamarátim Nič iné vtom není.Veríš mi?
Dobre verím ti.
Doniesla som ti koláč!
Vyzerá üžasne!
Dúfam že aj tak bude chutiť.
Vtom momente mi zazvonil telefón od Anety a hovorila nech prídem domov že mama ešte neprišla.V tej chvíli som si zobrala ruksak prehodila som si ho na plece.
Prepáč mi to ale už musím ísť!
Prídeš zajtra?
Prídem. objala som Mareka a odišla som čo najrýchlejšie ako sa dalo.
Ester!Kričal na mňa Mike z diaľky.Robila som sa že ho nepočujem.Rychlo som nasadla do taxíka a odišla domov.
Doma ma čakala mama pri stole.
Ester! prosím pod sem!Zavolala na mňa mama s kuchyne.Ja som podišla k stolu a cumela na mamu.
Posaď sa chcem ti to vysvetliť.
Nemala som snou sa  chuť vykecávat ale dala som jej šancu ju vypočuť.
Ester nie je to tak ako to vyzerá!
Vieš čo si má videla v tej nemocnici!to som zastúpovala kamarátku lebo ona ochorela a keby tam neprišla prišla by o prácu.
To je všetko čo mi chceš povedať?
Neviem viac čo by som ti k tomu mala povedať.
Že jej hamba podzem nepadá.Ona má tú drzosť a ešte povedať??!Bola som v rozpakoch mala som veľké nervy.
Nechceš mi povedať o tvojej druhej rodine?!Kričala som na mamu.Odlahlo mi že konečne to bolo vonku.
Čo?ocom tocįš?
Nerob sa!!Mike je tvoj syn!v mysli sa ma zmocnil hnev a nenávisť voči mame že sa nehambí mi ešte klamať!
O akom synovi prosím ťa rozprávaš?
O Mikovi!;!
Dcérka veď ja mám iba teba!nikoho iného!
V tej chvíli som vybehla do svojej izby zobrala ruksak a doň dala pizamo knihy na posledné dva dni a peniaze.
Bola som taká naštvaná že som iba za sebou buchla dverami.
Nevedela som kam pôjdem.Keby Marek nebol v nemocnici určite pôjdem za ním.K Mikovi nechcem ísť a ani k Veronike.
Posledná možnosť bola Lucia.Nevedela som kde býva tak som jej napísala.
Ahoj! prosím ťa si doma?
Áno prečo?
Môžem u teba ostať na tri dni?
Prepáč.mi ideme preč na chatu.
Aha tak nič.

Bola som veľmi sklamaná nevedela som čo robiť a kam ísť.
O chvíľu mi napísala Lucia.
Mám pre teba návrh!ale neviem či sa ti bude páčiť!
Hovor!
Ak chceš môžeš ísť k môjmu frajerovi Tomášovi na byt!

Nevedela som čo na to povedat.Ked som to tak zvážila toto bola moja posledná šanca.

Dobre.Neviem ako sa ti mám poďakovať.
Neďakuj.kde si?
V parku.
Tak čakaj Tomáš po teba príde.
Dekujem veľmi pekne.



Na Všetky StranyWhere stories live. Discover now