Odišla som do svojej izby.Tašku som hodila vedľa postele a ľahla si na posteľ.
Bola som veľmi unavená.
Pozrela som na stolík na ktorom bola kôpka kníh.Pokazila sa mi predstava o učení sa v kľude s čajom v ruke.
Nič sa mi nechcelo ale nejak som sa už postavila na nohy a šla do skrine prezliecť sa.
Dala som si moje obľúbené červené tričko,čierne legíny a na to huňatý svetrík od mojej mamy k narodeninám.
Obula som si unicornove papučky a šla si vybaliť tašku z víkendu.
Väčšina vecí musela skončiť v koši so špinavý prádlom.
Tašku ktorá už bola kompletne vybalená som zasunula do boxu ktorý bol v skrini.
Keď som tak dlho nebola vo svojej izbe bol tam veľmi suchý a dusný vzduch,otvorila som si okno aby sa trochu vyvetralo.
Pre spríjemnenie vzduchu som si aj zapálila sviečku a dala ju na písací stolík.
Neprešlo ani 15 minút a mama už na mňa volala.
„Dcérka,poď už je večera.”
Ja som hneď dorazila do kuchyne zobrala príbor a taniere, ktoré som položila na stôl. Ľahšie povedané prestrela som stôl.
„No ako bolo cez víkend dcérka?”
„No dobre.”Nemala som chuť rozprávať sa o víkende.
„No a ty si sa ako mala?”
„Ja?Bola som s kamarátkami v meste a potom sme boli na Welnesse.”
„No tak to si si poriadne užila.”
„Hej,hej.”
„Mala by si častejšie chodiť.”
„A čo má nechceš?”
„Ale mami prosím ťa.”
Mama mala celkom dobru náladu tak som ju jej nechcela kaziť mojim skysnutym výrazom.
Áno povedala som si ze budem magnetom pozitívnej nálady ale není to také ľahké.
YOU ARE READING
Na Všetky Strany
RomanceAhojte!Moje meno je Ester!Nie som moc obľúbené dievča!Ale nechápem čo sa so mnou poslednú dobu deje!Bojím sa pravdy!😑Pravdy ktorá má zničí.Chcem sa podeliť o moje zážitky!