„A dúfam že ma s nim zoznámiš! "
„Dobre, fajn žiaden problém.”
„Mike!Ty jej nebodaj veríš!Ošmietala sa okolo nich ako šťetka!" Kričala Veronika spoza rohu.
„Kroť slová hej!??Ako si počula vysvetlili sme si to a ja jej verím.Už by bolo na čase ísť domov nemyslíš??”
Veronika bez pozdravu odišla z bytu.Mike zatvoril dvere a ostal sám v byte s Ester.
„Čo ideme dnes robiť?”Opýtal sa natešene.
„No ja dnes už mám program.Idem s Tomášom za jednu babičku.”
„Prosím??”
„Dobre mám nápad večer pôjdeme do baru a zoznámim ťa s Tomášom a jeho kamarátmi čo ty na to?”
„Super!Skvelý nápad!Ty si mi ale múdra hlavička!Dobre tak ja už pôjdem.Večer sa vidíme!Ahoj moja!”
Keď sa rozlúčili Ester si musela uvedomiť čo všetko sa stalo.Sadla si na gauč a postupne si to začala uvedomovať.Bola z toho zmätená.Ale tešila sa že to tak všetko dobre dopadlo.Ester vedela že Mike bude mať stále nejaké podozrenia. Ester sa zodvihla a pokračovala v upratovaní.
Ester za necelú hodinu vy upratovala celý byt a potom šla Aj nakúpiť. Nakúpila pre Tomáša niečo pod zub a nakúpila aj suroviny na koláč ktorý odnesie dnes babičke. Ester rýchlo nakúpila a už len čakala Kedy sa Tomáš vráti. Dlho netrvalo a už bol doma.
„ Ester,Ahoj!Prepáč že som tak neskoro prišiel.Ako si sa mala?”
„ Dnes to bolo zaujímavé.Prišiel tu Mike aj s Veronikou a Veronika mu všetko povedala.Nakoniec sme sa udobrili a vysvetlili si to.Dnes som povedala že dnes večer pôjdeme s ním von aj s tvojimi kamarátmi.”
„Podľa mňa úplne super nápad!”
VOCÊ ESTÁ LENDO
Na Všetky Strany
RomanceAhojte!Moje meno je Ester!Nie som moc obľúbené dievča!Ale nechápem čo sa so mnou poslednú dobu deje!Bojím sa pravdy!😑Pravdy ktorá má zničí.Chcem sa podeliť o moje zážitky!