Predstavil ma Marek 4 chalanom.
Ja som si snimi podala ruku s hneď aj odišli.
„Ako si sa tak snimi rýchlo spoznal?"
„Už ich poznám dávnejšie, tak sme sa dohodli von."
„Tak to je super!"
„Hej som spokojný."
V diaľke som zazrela Tomáša ako na mňa máva rukou s ide k nám.
„H!Ester ty si si už našla spoločnosť?"
„Nie, mi sa už poznáme dlhšiu dobu!A inak toto je Marek a Marek toto je Tomáš!"
Podali si ruky a Tomáš hneď vyhŕkol.
„A odkiaľ sa poznáte?"Hovoril to tak ako keby mu vadilo že sa bavím s niekým iným.
Ja som hneď do toho skočila milým a dôraznýn hlasom na Tomáša:„Zo školy!"
„A vy sa odkiaľ poznáte?"Spytoval sa Marek.
„Tomáš bol bývalý priateľ Lucii."
Po chvíli sa napätá situácia uvoľnila. Marek sa rozprával s Tomášom ako keby sa poznali celý život.
Ja som sa cítila pri nich veľmi príjemne až po kým neprišla Lucia a Veronika k baru za nami.
„ Pozrime sa naša Ester má dnes pánsku spoločnosť!A Lucia nie je tento človek ten naničhodnik?" Poukazovala Veronika na Tomáša.
Nechcela som sa s nimi hádať nemalo by to zmysel.
„Tomáš prosím ťa ideme? Nechcen sa rozprávať s týmito ľuďmi!"
„Dobre, ako chceš!"
Chudák Tomáš bolo vidno že ho to ešte trápi.
Bol ozaj zaľúbený a ona ho tak prosto využila.
Vidno že nemá srdce.
Mi sme sa obliekli a o chvíľu nás čakal taxík pri dverách. Tomáš bol akýsi smutný.
„Tak čo užil si si to dnes?" Vychladnuté som doň priateľsky.
Len že on nemo pozeral do okna.
„Hej,Hej!"
Neverila som mu trápila ho Lucia.
„ Ak rozmýšľaš nad Luciou je to márne, zbytočne si tým zaťažuješ hlavu a strácaš čas. Spomeň si ako sa zachovala. Je to jedna úbohá krava ktorá si nič neváži!"
„Asi máš pravdu!"
Milo sa usmial na mňa.
„No tak toto sa mi páči!"
O chvíľu na to sme boli už u Tomáša na byte a bolo takmer pol dvanástej večer.
YOU ARE READING
Na Všetky Strany
RomanceAhojte!Moje meno je Ester!Nie som moc obľúbené dievča!Ale nechápem čo sa so mnou poslednú dobu deje!Bojím sa pravdy!😑Pravdy ktorá má zničí.Chcem sa podeliť o moje zážitky!