„Mám pre vás návrh.”Povedal s úsmevom pri stole Tomáš.Mi sme začali pozornejšie počúvať.
„Čo keby sa Marek presťahoval tu?”
Marek ostal zarazený.
„Ja? To neprichádza do úvahy. Mne je na hoteli zatiaľ dobre.”
„ Netrep hlúposti,vieš že to nieje pravda.”
„Podľa mňa to je dobrý nápad.”
„Dnes si chod po veci lebo ja už večer musím ísť.”
„To tak skoro?Čo ten pozemok?”
„Uvidím ale teraz tu nemôžem ostať.Preto som navrhol Marekovi nech tu býva.”
„Nechoď ešte Prosím!”
„Vieš že sa to inak nedá.Neboj prídem zasa.Nebudem dlho.”
„Dobre,prijímam tvoju ponuku.Diki si kamoš.”
Potešila som sa že tu Marek bude bývať ale bolo mi ľúto že Tomáš musí odísť.
„Nájomne je už na tento mesiac zaplatené tak nemusíš nič platiť.A môžeš sa zložiť kľudne v mojej izbe.”
„To si nedovolim.Budem spať na gauči a do tvojej izby ani nevkročim.Ja som vďačný že tu môžem byť.”
„ Dobre Tat toto už máme vyriešené. Teraz ja sa idem pobaliť a potom pôjdeme spolu do hotela po tvoje veci dobre?”
„Nie,kamoškou pôjdem pešo s Ester aspoň sa prejde.”
„Ako chcete.”
Nemala som chuť sa prechádzať ale napokon ma Marek aj Tomáš presvedčili.
Šla som teda s Marekom do hotela po veci. Nemal ich veru veľa.Izbu mal veľmi peknú, upratanú.Prekvapilo ma to.
„Posaď sa!”
Ja som si sadla na modré kreslo ktoré bolo vedľa nočného stolíku.Marek si zatiaľ balil veci zo skrine do tašiek.
„Marek čo ak príde Mike do Tomášovho bytu a ty tam budeš?”
„Pekne mu to natriem.”
„Prestaň!!Sľúb že mu nič neurobíš!”
„Ale..,”
„Žiadne ale!Sľúb mi to!”
„Dobre,ok.Ale ak bude provokovať tzk sa nečuduj.”
„Marek!!”
„Veď dobre,dobre.”
V kresle som sa nudila.Nudilo ma pozerať ako si Marek balí veci.Povzdychla som si.
„Čo je?”
„Nudím sa.”
„Super.Ak chceš zapni si televízor.”
„Nemam na to chuť.Vŕta mi hlave prečo to Mike urobil?”
Marek sa otočil chrbtom ku mne a robí sa že ma nepočuje.
„Ako ďalej?”
Stále ignoroval.Až po chvíli ticha sa otočil a povedal:„Ester!S ním už nič ďalej nebude.Zabudni naňho.Nezaslúži si ťa.Pozri ako sa k tebe zachoval.Čo ak sa to zopakuje?Takému človekovi nemôžeš veriť.”
YOU ARE READING
Na Všetky Strany
RomanceAhojte!Moje meno je Ester!Nie som moc obľúbené dievča!Ale nechápem čo sa so mnou poslednú dobu deje!Bojím sa pravdy!😑Pravdy ktorá má zničí.Chcem sa podeliť o moje zážitky!