81.

19 2 0
                                    

Musela som si obliecť niečo pekné.Mike má rad zelenú a modrú farbu ale mne to nejak dokopy nešlo.Zo skrine na mňa pozerala ružová, kožená sukňa ktorú som mala asi pred dvoma rokmi naposledy oblečenú.Vzala som ju do ruky a rozmýšľala som čo k tomu.Dala by som si k tomu moje biele Adidas topanky.
Ale čo na vrch?Áno!Niečo biele!Zo skrine som vzala bielu blúzky s dlhým rukávom.Kompletne sa hodila k mojim bielym Adidas topánkam.Šla som sa do kúpeľne prezliecť.O chvíľu som bola hotová.
Vlasy som si zapla do drdolu a urobila som si linky, nakoniec som si dala maskaru.
Keď som prišla do obývacej miestosti spojenou s kuchyňou vládla nejaká divná atmosféra.
„Dcérka kedy mi ho predstavíš?”
„Koho?”
„No veď Mika.”
„Tomáš ty si ale podrazák!”
„Ja za to nemôžem.”
„No kedy ma s nim zoznámiš?”
„Mami neboj niekedy určite.A písme už.”.Tomáš sa rýchlo zodvihol a obul sa.Keď už sme boli obidvaja obutí rozlúčili sme sa s mamou a šli.
„Prepáč mi to.Ja som nechcel ale ona stále narážala na nás.”
„Nie to je v pohode ja sa nehnevám aj tak by sa to nejak dozvedela.”
„Si pripravená na to čo sa dnes bude diať?”
„Nie tak celkom. Ale spolu to dame.Poďme už.”
Nasadli sme do auta a vyrazili.Klub bol neďaleko nášho domu tak to netrvalo dlho.
Keď sme prišli do klubu všade bolo veľa ľudí. Mareka a ja ho skupinu som ťažko našla.
„Ahojte! Zdravím všetkých!”
Oni iba prykívli hlavou a začali sa rozprávať s Tomášom.
„Marek Ahoj!”.
„Ahoj?!Čo sa deje?”
„Dnes tu pride aj Mike.”
„Čoo??To si ako predstavuješ?”
„Prepáč mala som problémy.On si myslel že chodím s Tomášom.A Veronika z Luciou mu všetko povedali.Tak som nevedela ako to riešiť.Povedala som mu ze mu predstavím Tomášovu no tvoju partiu.”
„To ako si predstavuješ?Hovorim ti bude veľmi nahnevaný ak to zisti.”
„Ja vieeem.Preto mu chcem všetko dnes vysvetliť.”
Marekovi sa tento nápad moc nepáčil.Iba odfrkol a odpil si z pohára.
Mi už sme čakali kedy príde Mike.
Čím viac tým viac som bola v strese.Pot mi stekal po tvári a ja som iba hľadela na dvere do klubu.
Po každom otvorení som čakala že to je on.Keď sa už po 50-krát otvorili dvere stal tam Mike.Keď uvidel Mareka vedľa mňa veľmi ho to nahnevalo.Zrýchlil krok.
„Ester? Čo má toto znamenať?” Kričal na celý klub.Velmi som sa bála.
„Ester!Čo tu robíš s týmto tu?Zas m klameš?Nevedel som že si takáto.”
„Ničomu nerozumieš ja ti to vysvetlím.”
Snažila som ho ukludnit priblížila som sa k nemu a chytila mu ruky.
„Nechcem nič počuť!”
Vtej chvíli trhol rukou a udrel ma a ja som spadla na zem.A bez mihnutia oka odišiel.Tomáš sa za ním rozbehol.
„Tomáš nie!Nechaj ho!”
„Ester!Ester!To je blbec!Kreten jeden!Si v poriadku?”Spytoval sa vystrašene Marek.

Na Všetky StranyWhere stories live. Discover now