78.

20 4 1
                                    

„Len počkať akými mojimi kamarátmi?”
„Prepáč, pomýlila som sa.To sú Marekovi kamaráti.Len to je už problém.”
„Prečo?”
V prvom rade Mike je nahnevaný na Mareka a ja som mu povedala že sú to tvoji kamaráti.No a ešte nevie že tam bol aj Marek.”
„No tak toto bude horúci večer!Len mi je divné že prečo to nepovedala Lucia Mikovi ale Veronika.”
„Vieš že oni tam boli spolu nie?”
„Hej to viem.”
„No tak ako teta? Hovor!”
„Mama ma snou spoločný pozemok napoly no a ona ho nechce predať.
Ona ma polovičku a mama ma polovičku a teta nechce pristúpiť na to aby sme jej časť odkúpili a predali.”
„A ona vám nechce dať peniaze?A nedá sa iba vaša polovička predať?”
„Nie nechce.Nie je to moc dobrý a príjemný človek.Nedá lebo je to príliš malé ale skúsiť to môžem.”
„Nechajme to celé tak a poďme k babičke.A upiekla som aj koláč!”
Tomáš odišiel sa prezliecť a ja som nakrájala koláč a dala ho do dózy.
V hlave mi behali rôzne myšlienky ohľadom toho všetkého čo sa deje.
Bála som sa večera ale možno to bude ako z nejakého tureckého seriálu. Pravdu povediac sa tak aj niekedy cítim.
„Poď už!” Kričal Tomáš na mňa.
Ja som sa rýchlo obula a šla.

Na návšteve u babičky:
„Detičky moje ste mi mohli dat vedieť že prídete by som niečo upiekla.”
Ale nie netrápte sa.Tento krát sme vám mi niečo doniesli.”

Na Všetky StranyWhere stories live. Discover now