Neospravedlňuj sa to je v pohode.
Fakt sorry.
V tej chvíli začala hrať hudba.Bol to hudba na ktorú by sa dal tancovať valčík a vtom som ja hrozná.
Zatancuješ si so mnou?je to moja najobľúbenejšia pesnička.
No do kelu.Celý čas som mu stúpala na nohy a keď prišlo rýchlejšie tempo bolo to ešte horšie.Vedľa nás tancovali Mike a Veronika.Tvorili krásny pár.
Veronika mala krásne dlhé šaty.
Ako som tak tancovala nechtiac som stúpla na Veronikine šaty a ona urobila prutký pohyb.Šaty sa v Tom momente roztrhli.
Bože Veronika prepáč ja som nechcela.
Vieš otom že si riadna krava!!Najprv Mikovi oleješ košeľu a mne roztrhneš šaty si ty normálna!??!
Vtom momente som vyšla s rýchlosťou von na lavičku a plakala.Marek prišiel za mnou a sadol si vedľa mňa.
Ja som také nemehlo.Vedela som že tu nemám chodiť.Prosim prepáč mi to.
Marek sa začal smiať.A ja som vôbec nepochopila na čom.
Ty sa mi smeješ?
Nie ty si to tam riadne roztočila.
Jaa??ty si robíš srandu?veď som roztrhla šaty oliala košeľu a postupnosti po nohách.Som totálne nemehlo.
Vieš že si jediné dievča ktoré má takto rozosmialo??
Jej?prepáč mi to.
Neospravedlňuj sa to je v pohode.
Marek sa rozhodol že má odprevadí.
Celú cestu sa na tom smial.Bolo presne 21:00 keď sme prišli pred náš panelák.
Prepáč mi to.
Veď to je v pohode som rad že si šla.
Ďakujem.ja už asi pôjdem.
Zopakujeme si to?drgol do môjho ramena.
Ok.Nie som proti.Tak ahoj.
Ahoj!
Mama dnes mala prísť večer až o 22:00 takže to bolo v pohode.
Keď som bola pred naším dvermi uvedomila som si že nemám kľúče a dvere boli zamknuté.Skúšala som zvoniť aj klopať ale stále nič.Napadlo ma že zavolám Tete Ele na mobil.
Áno?
Teta Ela?
Prosím vás otvorili by ste mi dvere?
Ester prepáč ja nie som doma.
Dobre ďakujem.ahoj!
Teta Ela zložila a vtedy mi došlo ako to myslela Aneta.Tak takto sa mi chcela pomstiť.
YOU ARE READING
Na Všetky Strany
RomanceAhojte!Moje meno je Ester!Nie som moc obľúbené dievča!Ale nechápem čo sa so mnou poslednú dobu deje!Bojím sa pravdy!😑Pravdy ktorá má zničí.Chcem sa podeliť o moje zážitky!