47.

35 3 0
                                    

Pred pultom už stála žena ktorá mi dala túto prácu.
"Dobrý deň."Pozdravila som.
"Dobrý deň!"pousmiala sa na mňa.
"Takže dnes už budeš obsluhovať. Poviem ti Začiatky sú vždy zlé ale napokon sa vždy do toho dostaneš nemusíš sa báť keby si potrebovala nejakú pomoc požiadaj mňa som ti k dispozícii."
"Ďakujem a čo mám ako robiť?"
"Nech sa páči tu máš zápisník budeš si tam zapisovať všetko čo si ľudia objednávajú a vždy na konci dňa vyhodnotíme kto má najviac objednávok a ten kto má najviac vyhráva bonus 20 eur."
"Wau to je skvelé!A toto si mám obliecť?"
"Áno.Zopni si vlasy a pustí sa do práce.Žepam ti veľa šťastia.
"Ďakujem!"
V tej chvíli som si zobrala veci a šla sa prezliecť. Väčšina čašníkov boli o pár rokov starší. Trošku ma mrzelo že som tam nikoho nepoznala ale hneď sa mi prihovorilo jedno dievča menom Tamara.
"Ahoj si tu nová však?"
"No jj."
"A Páči sa ti tu?"
"Jj je to tu skvelé.A tebe?"
"Jasné.Už som tu 2 roky a všetko ide perfektne a dostávame tu rôzne bonusy a šéfka je veľmi milá. Lepšiu prácu by som si ani nemohla priať"
"Čo mám teraz robiť?"
"prezliecť sa a zober si svoj zápisník a choď obslúžiť nejaký stôl. Potom na túto nástenku daj ten papierik čo si oni objednali. Nezabudni to písať dvakrát. A keď bude jedlo hotové donesieš im to a potom keď do jedia prídeš k nim si to s nimi vyúčtovať. To je všetko."
"Wau.super idem sa pustiť do toho!"

Na Všetky StranyWhere stories live. Discover now