Kam ideš?Spýtala sa drzo teta Ela.
Jaaa..nooo... Von idem.
Dobre.Prykývla mi hlavou a odstúpila od dvier.
Ako som šla chodníkom veľmi sa mi potili ruky a mala som stres nech celý večer nepobabrem.
Na sebe som mala krásne krátke ligotave šaty a topánky na podpätku.
Ako som sa rozhliadala Marek ma čakal už pri škole.
Ahoj!
Ahoj jj! vyzeráš veľmi pekne. Zalichotil mi.
Ďakujem.😅
Som veľmi rád že si prišla.
Aj ja ďakujem za pozvanie.
Marek ma chytil po za pazuchu a viedol ma do klubu kde sa mala konať párty.Ako som vchádzala dvermi zastavila sa hudba a všetci kukali na mňa.
Marek to čo??
Marek to odignoroval na niekoho žmurkol a hudba sa spustila.
Zatancuješ si so mnou?
Božeee ja neviem tancovať!!!!😎😎
Áno jasné.
Chytil mi ruky a začal sními mávať a pritiahol si ma bližšie.Citila som sa dosť nepríjemne keď sa všetci na mňa kukali.
Po chvíli tancovania mi navrhol Marek či si nedáme spolu drink.Ja som neodmietla.Marek zašiel po drink a medzitým sa mi do cesty priplietol Mike.
Ahoj!dnes ti to pristane.
Ahoj.dakujem. Jemiiin čo som to urobila ja som ho pozdravila???a ešte od neho prijala kompliment.V tej chvíli prišiel Marek.
Mike čo tu chceš??čo zasa ju otravuješ?
To ju nemôžem ani pozdraviť?
Ja som na nich kukala ako vyorana myš.Keď som si zobrala drink ruka sa mi naklonila a drink sa vylial na Mika.
Jeemin.Prepáč,to som nechcela.
Marek na mňa pozrel či mi náhodou nešibe.Mike si začal bielou utierkou bieli košeľu.
Mike sa otočil a odišiel s nahnevaným výrazom v tvári.
Marek prepáč to som nechcela.
YOU ARE READING
Na Všetky Strany
RomanceAhojte!Moje meno je Ester!Nie som moc obľúbené dievča!Ale nechápem čo sa so mnou poslednú dobu deje!Bojím sa pravdy!😑Pravdy ktorá má zničí.Chcem sa podeliť o moje zážitky!