18.

50 4 0
                                    

V pečení koláčov som nebola majster ale vedela som niečo napiecť aj uvariť.
V kuchyni sa viem tak vyblázniť.Konecne som bola sama.
Keď vtom mi Aneta jemne zaklopala na dvere.
Je tu pizza!Vyhŕkla s úsmevom.
Svoju pizzu som si zobrala do kuchyne a tam som si povedala popri práci.
Koláč som robila podľa receptu s internetu tak by sa mal podariť.
Keď už bolo 18:20 a koláč bol hotový bol čas na učenie.Do ktorého sa mi vôbec nechcelo púšťať.Ale nemala som na výber.
Na škaredý starý stôl som si vyložila knihy ktoré zajtra budem potrebovať.
Ešte som vám nestihla povedať že chodím na gymo 3.rok.
Bolo to tam veru ťažké ale zvládnuť sa to dalo.
Posadila som sa na babkine kreslo v mojej izbe a začala som sa učiť dejepis.Aj ten som nenávidela.
Ale dúfala som že to napíšem aspoň na trojku.
Pri učení som rozmýšľala aj nad  Marekom.Ako sám leží v nemocnici.Ten sa tam musí poriadne nudiť.Mne stačili tie 3 hodiny.
Mama má prísť asi o 20:00.
Nechcem sa s ňou stretnúť.
Tak som sa rozhodla že si deň skôr ľahnúť aj tak som mala ťažký deň.
Zo skrine som si zobrala pyžamo a moje kroky viedli do kúpeľne.
Rada som trávila v kúpeľni čas v horúcej vode.Bol to pre mňa relax.
Zuby si večer moc neumývam moc na to nedbám.
Moju posteľ som si rozložila aby mohla Aneta späť na druhej polke postele.
Upravila som si posteľ napachorila si vankúš a zakuklila som sa to teplej periny.

Na Všetky StranyWhere stories live. Discover now