Part 1

1.3K 74 33
                                    

Ishte dimer!
Floket e debores sa vinin dhe shtoheshin

"Debore".-degjoheshin zera plot gezim posht ballkonit te saj.
Ames u ngrit me pertes dhe doli te shikonte pse ishte gjithe kjo zhurme.
Oborri I pallatit ishte mbushur plot njerez qe luanin me debore,dukeshin aq te lumtur.

Ajo e urrente dimrin,gjithcka i dukej aq pa jete, urrente shiun,deboren,te ftohtit.Ndihej sikur I merrej fryma sa here dilte jashte.I mungonte dielli,rrezet e tij qe depertonin cdo mengjes ne dhomen e saj.I mungonin shetitjet ne bregun e detit.I mungonte aq shume vetja e saj.
Gjithe keto mendime iu larguan kur kujtoj se sonte kishte dicka per t'iu then prinderve.Hyri brenda,mori fryme thell dhe shkoje tek ata.

"Ames a dalim dhe ne"- tha vellai i saj qe qendronte ne dritare duke shijuar ate pamje,qe ai e quante mahnitse.

"Mua ma shpifi nga ketu jo te dal te luaj tani"-i hedhi nje shikim duke e injoruar vellain e saj.

"Nese nuk behesh me aktive,ose si perpara do perfundosh ne psikiatri"-ia ktheu i vellai me shaka.

"Pusho Teo"-i bertiti I ati.

Nderkohe qe ata po debationin,babi mbronte Amesi,Teo e akuzonte se vete e ka fajin qe sjellet si e vdekur.

Ames i nderpreu. "Dua te jetoj vetem"-e tha aq shpejt saqe as vete nuk e kuptoj mire.

"Çfare"-than njezeri ata te tre.

"Tani nuk jam e vogel,jam 20 vjece kam nevoj per hapsiren time,dua qe te provoj veten"-tha ajo gjithe serjozitet.

"E shikoni qe eshte çmendur"- tha Teo.

Asnjeri nga ata nuk ishin dakort per ikjen e saj,por ajo dukej qe e kishte vendosur.Madje nuk po iu kerkonte leje,thjesht po iu tregonte.

"Ne nuk jemi dakort bije,sidomos tani"-mundohej ti fliste i ati.

"Ti ke nevoj per ne,per njerz afer,te qendorsh vetem do behesh me keq e vogla e mamit".

"Nuk dua diskutime,neser do kerkoj nje pune dhe nje shtepi"-u ngrit ne kemb dhe u largua.

"Eshte çmendur"-tha i vellai duke shikuar prinderit i cuditur.

"Kjo ka dicka qe nuk e thot"-tha babai,i dhimbte zemra te shikonte vajzen e tij ashtu.Ajo ishte ndryshe,ishte plot jete,energjike,familja e saj ishte gjithcka per ate,por sot ajo vendosi te ndryshoj gjithcka.

"Mos u merzitni e ka pas nga gjumi,neser harron çfare ka then".Mundohej te qetsonte prinderit Teo.Ajo nate ishte aq e gjate per te gjithe.
Prinderit qe ishin ulur para oxhakut duke biseduar per kete vendim kaq te papritur te vajzes tyre,Teo qe ishte shtrire ne krevatin e tij dhe mendonte per gjithcka qe po ndodhte.Vendimi i motres tij e kishte çorientuar.

Ndersa Ames ishte ulur ne nje karrige ne ballkonin e dhomes saj dhe mendonte per gjithcka,e dinte se ky vendim i saj do te çorientonte familjen e saj por kishte nevoje per kete ndyshim ne jeten e saj.

🔙Rolandi dhe Era ishin prinderit shembullor,ata kishin kaluar shume veshtirsi,ishin te vetem qekur u dashuruan askush i perkrahu kur ata vendosen te lidhin jeten bashke.
Asnje nga familjart e tyre nuk e pranuan dashurin e tyre.Prinderit e Eres nuk lejonin qe vajza e tyre te zgjidhte vete burrin qe do te kalonte jeten ndersa familjaret e Rolandit nuk pranonin te kishin nje nuse nga fshati ne shtepi.

Ju do ndaheni pas nje jave,ju sdo mund te mbijetoni.Dashuria juaj e madhe do kthehet ne ferr.-keto ishin fjalt e familjarve tyre.

Por ndodhi e kunderta,dashuria e tyre ishte me e madhe se mllefi qe ata kishin.
Nata e tyre e pare bashke u kalua ne mes te qytetit,te ulu ne trotuarin e rruges,Ronaldi kishe perqafuar Eren e cila nuk pushonte se qari.

E dashura ime nuk te premtoj parajs as miliarda por te premtoj qe duart tona nuk do ndahen kurre,ne do jemi dikushi,ne do kemi nje shtepi te vogel dhe mbremjeve do shtrihemi para oxhakut duke shikuar femijet tone duke luajtur neper shtepi.-keto ishin fjalet e tij dhe forca e Eres.

Diten tjeter e filluan plot deshire per te vazhduar,te ndihmuar nga nje mik i tyre i perpashket ata kishin nje streh,nuk ishte e leht te gjenin pune pasi cdo dere iu mbyllej,por ata nuk u dorzuan kurre.

Ata kishin ndertuar gjithcka vete,kishin shtepin e tyre te vogel ama shume e bukur dhe e ngroht,ishte te dashurar me ate ambjent.Kishin dy femijet ,i kishin rrit vete dhe edukuar si mos me mire.
Teo vazhdonte studimet per inxhinier ndersa Amesi per administrim biznes.
Ekonomia e tyre ishte permirsuar,tashme dhe djali I ndihmonte sadopak per te ardhurat e shtepise.Ishte nje familje e lumtur dhe gjithcka per njeri tjetrin.

Ata ia dolen.

Dicka e re dhe qe do I shkoj deri ne fund.Kam nisur disa histori dhe nuk i kam mbaruar.Te jeni te sigurte qe kjo do ket nje fund😂Shpresoj t'iu pelqej sadopak.➡

Dy Jete ne NjeWhere stories live. Discover now