Part 31

487 54 32
                                    

Rrezet e para te diellit ndricuan fytyren e tyren,nje picrrim i syve dhe u zgjuan.E gjeten veten pran njeri tjetrit,e kishin kaluar naten ne tarrace.Te shtrire ne tarrace mbi ate dysheme te ngurte,ajo kishte vendosur koken mbi krahrorin e tij.

I dhan nje shikim njeri tjetrit,te dy po ndiheshin ne siklet.U ngriten ngadale,ndjenji nje dhimbje te forte te trupit.

"Sa heret"-tha Amesi kur pa lindjen e diellit.Zbriten ngadale,kishin akoma shume gjume.

"Eja nga une."-foli lehte ai.

"Por,,"-belbezoi ajo.

"Eja"-e kapi per dore dhe hyne brenda.U shtrine ngadale ne krevatin e rehatshem,instiktivisht ishin perqafuar dhe i kishte zene gjumi.

Ishte Liami qe u zgjua i pari,shikoj oren.Kishte shkuar 12,nuk u shqetesua fare,kishte aty gjithcka çfare do donte.Ishte femra e pare qe nuk e shikonte thjesht per te bere seks,ajo ishte shume me teper.Ajo vajza aty i kishte dhen gjene qe kishte me shume nevoje,prezencen e saj.Ajo e kishte degjuar,ishte shqetesuar per ate,madje kishte qare.
I kujtonte ata lotet ne syte e saj,sa here i kujtonte kishte nje ndjesi te çuditshme.

"Sa e rendesishme qenka qe dikush te shqetesohej per ty"-,mendoj me vete,nuk e kishte njohur ate ndjesi.Nuk i kishte interesuar kurre qe askush nuk e donte sepse nuk e dinte vleren e te qenurit i rendesishem per dike.

Ah sa nevoje kishte per pak dashuri,edhe pse nuk e pranonte,edhe pse kurre nuk e kishte marre mundimin qe te bej dike qe ta doje,as nuk e mendonte se do ndodhte kurre.

U ngrit ngadale dhe doli ne sallon,akoma i dhimbte shume trupi.U ndesh me shikimin gjykues te Aurores.

"Çfare?"-i foli rend ai.

"Asgja"-buzqeshi ajo.Ai shkoj dhe mori nje kafe,kishte harruar zakonin e tij te filloj diten me vodka,ndoshta nuk iu kujtua.Mbase sot nuk kishte nevoje per ate,ishte shume mire.Madje nuk ishte zgjuar ndonjehere me mire,dhe gjithcka fal prezences saj ne jeten e tij,fal asaj qe i shkatrronte gjithmon nervat,qe ne fillim nuk i hedhte as syte.

"Din gje ku eshte Amesi"-e pyeti Aurora.Ai u mendua pak dhe iu pergjigje lehte."Jo"

"E kerkonte Dioni,ndaj po pyes."-ia ktheu ajo.

"Ahaa".-mori filxhani dhe shkoj ne dhome,ajo i kishte degjuar kur po flisnin.

"Si I the nuk e di,ti je budalla.Dhe une me budallaqe qe flej ketu".

"Mire qe e din"-i tha ai.

"Çfare thua?O Zot ti nuk ndryshon kurre,ti je shume njeri kot.Si do dal une nga ketu,Aurora do keqkuptoj gjithcka do dalin fjale per ne te dy pastaj."-fliste papushim.

"Per ate Zot mbylle ate goje"-i tha Liami i bezdisur por ajo nuk pushonte dot  per dy arsyje.Kur ishte pran tij dhe kur ishte e tencionuar.

Ishte vetem nje menyre si i mbyllej goja asaj,u shtri siper saj dhe filloj ta puthte.Ajo puthje çdo sekond dhe behej me e embel.

"Me lesho,do te kafshoj"-i tha ajo.

"Beje prove,vetem atehere del me beb nga ketu"-e ngacmoj ai.

"Çfare thua o budalla"-i bertiti dhe e gjuante.

"Shhhh''-ai u shtri mbi krevat,ndersa ajo ishte siper tij dhe e gjuante.

"A je e quan veten trime"-i kapi ai duart.

"Jam"-thoshte ajo e gjendur ne veshtiresi.

"Me puth pra"-i tha ai.

"Kurre".-solli koken ne anen tjeter.

"E sigurt a?".

"Shume".
Ai e terhiqte pak prej vetes dhe buzet e saj perfunduan mbi buzet e tij,ai filloj ti levize buzet ndersa ajo ia ktheu ate puthje.
Nga ai moment i nderpreu zeri i Aurores.

Dy Jete ne NjeWhere stories live. Discover now