Part 12

417 49 20
                                    

Mberriten poshte apartamentit,ishin shume te lodhur.Ames vetem qeshte,ishte kenaqur shume.

"Naten e mire Ames"-u degjua Dioni pas saj.

"Mendova se do vije deri siper.Naten e mire"-tha dhe u nis drejt apartamentit te saj.U kthye dhe njehere,i dha nje puthje te shpejte ne faqe dhe u largua pa then asgje.

Dioni buzqeshi dhe u fsheh prapa nje makine.Ai qekur arriti aty kishte vene re diçka.Papritu degjoj zera,ngriti koken.Ishte Ames duke i bertitur nje djali,ishte ai qe mendonte.

Nxorri telefonin dhe telefonoj çunat."Sergio zbrisni shpejt posht apartamentit,shpejt".-i mbylli telefonin dhe shikonte me kujdes çdo levizje te tyre.Nuk do nderhynte mes tyre,e dinte se Ames tashme ishte ne gjendje ta largonte e vetme.

"Çfare bene aty"-u degjua Leo mpas tij.

"Shhhh.Degjoni çuna,e shikoni ate djalin aty"-iu drejtua atyre.

"Ndonje i dashur i Ames,domethene qenka e lidhur"-tha Leo i habitur.

"Kur dreqin do mesosh te degjosh deri ne fund"-i bertiti Dion.

"Ehh me fal,vazhdo"-vrejti vetullat.
Dioni po iu shpjegonte se çfare duhet te benin.
"E gjuajti Ames",-bertiti Leo,dy djemt i vendosen doren ne goje duke e penguar te mos flas.

Ames u largua nga ai."Çuna"-iu tha Dioni,ata zene secili vendin e tyre duke i bllokuar rrugen atij.Dioni ishte para ndersa dy djemt e tjere mbrapa.

"Hapeni rrugen,çfare rrini mes te rruges si statuja",-iu bertiti ai me krenari.

"Do te rrahim ty",-u degjua Leo duke qeshur,e qeshuar e tij u zhduk kur Dioni i hodhi nje shikim serjoz.

"Nuk do humb kohe duke folur."-e qelloj me sa fuqi kishte Dioni Eisonin,i cili ra pertoke.
Ai nuk po kuptonte asgje,nuk kishte konflikte me asken,as ata nuk i njihte,"Kush dreqi jeni ju dhe çfare kerkon"?-u ngrit ai.

"Fshije gjakun,mos ke turp''-ishte Leo qe e ngacmonte.
Dioni nuk i dha mundesi te fliste me gjate dhe e goditi serisht,ai po i bente rezistence duke qendruar ne kemb por jo grushtve te tij.

Sergio vetem i shikonte,kishte besim te plot te shoki i tij qe nuk mund te lendohej ndersa Leo bente tifo per shokun e tij.
"Ke nevoje per ndihme"-u degjua Sergio,duke qeshur djallezisht.

"Do kete dhe per ju por pasi te mbaroj une,"-qeshi me ironi Dioni dhe e kapi per fytit.
"Çfare te thon keto fjali mor b*r k***e"-e shterngonte Dioni ne fyt dhe e hedhi pertoke.
Ai nuk kishte fuqi te qendronte as pertoke jo te kujtoje ndonje gje.

"Do me beni trimat,jeni tre me nje"-u degjua ne veshtirsi ai.

"Çfare,çfare the"-u ule Dioni pran tij duke e kap per flokesh.

"Perserite dhe njehere"-e shkundi Dioni plot mllef,donte ta vriste ne vend.

"Jeni tre.."

"Sa ishit ju duke perdhunuar nje femer"-e perplasi pertoke.

"Çfare"-thane njezeri Sergio dhe Leo,kete nuk e dinin.Ata te dy u afruan afer tyre.

"Çfare njerit je keshtu,ke perdhunuar te dashuren tende dhe mundesisht me dy shoket tu.Ajo te donte me shpirt mor b*r k***e."-e qellonte Dioni pa meshir.
"Me lere pak mua"-u afrua Sergio,Dioni doli mbrapa.
Sergio e kapi per fytit dhe e shante,e qellonte pa piken e meshires.

"E di qe kam bere gabimi,jam penduar.Ju lutem mos me vrisni sepse dua ta fshije ate gabim"-fliste me veshtirsi.Gjaku e kishte mbuluar ne te gjitha anet.

"Çfare the mor?"u afrua Dioni duke e kapur perfyti.
"Guxo ti afrohesh me,qofte dhe njehere te vetme kjo e sotmja nuk do jete asgje."-e qelloj me shkelem ne bark.

Dy Jete ne NjeWhere stories live. Discover now