Part 28

415 54 39
                                    


"Dreq"-po shihte ne pasqyre shenjen qe i la,buza i enjtej dhe po i nxihej.

"Do me shpjegosh çfare po ndodh ketu?"-hyri Aurora brenda.
"Aww"-mbeti me goje hapur kur pa shenjen e Liamit.

"E shikon ajo eshte e çmendur"-bertiste neper dhome i acaruar.

"Qenka vertete"-qeshi ajo.
Liami u shtri ne krevat,ishte vetem.Per here te pare kishte harruar pijet e tij dhe po mendonte per ate.Shpesh gjuante murin me diçka te forte dhe ajo ia kthente nga ana tjeter.
I ndante vetem ai mure,por siduket kishin gjetur nje menyre per te komunikuar.

"Djall"-tha Amesi nga ana tjeter.

"E çmendur"-ia ktheu ai.

"Do te vras".

"Do ta marr hakun".

Ky lloj komunikimi vazhdoj deri vone mes tyre,vetem ofendonin njeri tjetrin.
Aurora ishte afruar te dera sepse degjonte Liamin duke bertite dhe ishte kurjoze te degjonte çfare po fliste me veten.Por kuptoj se keshtu komunikonte me Amesin,dhe qeshte pas çdo fjale.

E nesermja erdhi shpejt,te dy dolen ne te njejten kohe nga shtepia.Mbyllen deren dhe shkembyen nje shikim,Liami buzqeshi kur pa shenjen e Amesit ne buze.

"Te kafshoj macja buzen"-e talli ai.

"E ke pare veten"-iu kthye me tallje dhe ajo,madje ai e kishte shenjen me te dukshme se ajo.
Aurora i shikonte dhe qeshte,i dukeshin aq te lezetshem.

"Pushoni te dy tani,se jeni barazim.Mos u grindi me"-i gjuajti lehte ne faqe te dy.

Aurora hyri ne ashensor,ata te dy u ndeshen ne hyrje,shtynin njeri tjetrin dhe nuk e lejnin te hynin.Aurora terhoqi Liami dhe i liroj vend Amesit.Shikonin njeri tjetrin plot nerva.
Dolen nga aty,Amesi pershendeti Auroren dhe iku para.

"E çmendur"-tha lehte Liami.

"Je vete"-iu kthye ajo.

"O Zot sa guximin e paska kjo vajze"-tha me admirim Aurora.

"Kjo eshte e çmendur nuk eshte guximtare"-iu pergjigje ai.

"Ehee shihet.Ndal,ndal shiko, Dioni"-e gjuante Aurora ne krahe Liamin,i shkelqenin syte.

"E pash"-tha ai i bezdisur.E urrente si te gjitha vajzat i shkonin atij,zuri shkas nga perqafimi qe i dha Amesi.

"Ciao Dion"-e pershendeti ajo dhe hyri ne makinen e Liamit.Ai iu pergjigje dhe i buzqeshi lehte.
Liami u be ne nerva,here pas heret shikonte ne pasqyre,nuk e kuptonte se pse po sjellej ashtu,i kishte pare dhe me perpara bashke por sot sikur ishe diçka me ndryshe.

"Ames nuk te pyeta.Cfare te ka gjetur ne buze?"-e pyeti Dioni.

"Hmm,asgje"-beri nje buzqeshje te shtirur.

"Dua te them diçka"-kete here u be serjoze dhe kishte frike te fliste.

"Me thuaj".

"Me premto se nuk do largohesh nga une,as nuk do me mbash meri.Ti e din se une gjithcka e beje per nje arsyje".

"E di,me thuaj se po me ben kurioz."

"Une dhe ai Liami psikopati jemi ne nje".

"Çfare,thuaje."

"Lidhje dreqi e marrt"-e tha plot neveri.

"Çfare?"-u degjuan Sergio dhe Leo nga mrapa tyre.

"Nuk eshte ashtu si mendoni ju çuna,ju betohem."

"Çfare eshte pra Ames?Me siguri po tallesh,nuk ka mundesi kjo"-tha Leo i zhgenjyer.Dioni vetem i shikonte,nuk dinte çfare te mendonte.

"Nuk iu them dot arsyjen"-uli koken e merzitur.

Dy Jete ne NjeWhere stories live. Discover now