Hapi syte,ne dy anet e tij ishin femra te shtrira.I shihte me neveri.Femra per ate ishte vetem nje objekt seksi per t'u kenaqur.Kete gje I kishin lene te kuptoje çdo femer qe kishte takuar.Cdo femer perpara tij zbulonte gjoksin ose nxjerrte shalet jashte.Çdo lloj femre kishte pasur ne dore,nga ato qe kishin pseudonimin "murgesha" e deri te femrat e rruges.Per ate ishin te gjitha njelloj,para tij te gjitha kishin te njejten ndjenje.Terheqjen seksuale.
"Dashuria",do qeshte nese dikush do ia thoshte kete fjale.
Ajo eshte thjeshte iluzion nga njerzit qe duan te mendojne se duan dhe i don dikush.Te gjithe e quajn ndjenje.
"Po çfare ndjenje eshte ajo?" Terheqje seksuale,nese e puthe dhe e prek nje femer ne zonat intime ajo renkon nga kenaqesia.Vetem nese e puth ajo do thote ,ndjeva diçka ndryshe. Kjo eshte dashuria per Liamin.Nje terheqje seksuale e momentit qe mund te zgjas 2 minuta.U ngrit me pertese,ndihej i keputur.Shkoj ne kuzhine,po kerkonte shishet e tij te pijeve.
"Dreq,te gjitha bosh.Ato k****t i kane mbaruar te gjitha duke u lage me pijet e mia."-holli pertoke shishen e fundit qe mori ne dore.
Ato u zgjuan nga te bertiturat e tij."Ku jane pije,ku?"-hyri ne dhome si i terbuar.Iu afrua atyre dhe njeren e gjuajti me pellemb.
"Jane mbaruar mbrem"-tha ajo me gjysme zeri e frikesuar.
"Largohuni nga ketu,shpejt"-i perzuri nga dhoma.Ishte i terbuar nuk mund te rrinte asnje sekonde pa pire.
Kontrolloj gjithe shtepine per te gjetur nje gllenk.Hedhte gjithcka per toke,kerkonte si i terbuar.Duart i dridheshin nga nervat."Ohh me ne fund"-tha kur gjeti nje shishe vodka qe ishte e fshehur ne raftin e tij.E hapi dhe e kthej te gjithen.Ajo e qetsonte,doli ne ballkon me shishe ne dore dhe u ule ne nje karrige.Ajo ishte dashuria me e madhe per ate,qekur kishte dal nga burgu vetem pinte.Aty gjente qetesine,droga dhe pijet kishin fuqine me te madhe se gjithcka per ta qetesuar.
Ames u zgjua nga zhurmat e tmerrshme qe vinin nga ana e tjeter e murit.Nuk ishin normale keto zhurma.
"Çfare dreqin e gjet tani"-mundohej te mbyllte veshet mos te degjonte ato zhurma te tmerrshme.Ajo u ngrit dhe doli ne dhomen tjeter po ishte e njejta gje.
"Do shkoj ti them te me lere te qete"-u nise per te ai.Doli deri te dera dhe u kthye brenda.Ne fakt kishte dhe frike.
"Sergio kishte te drejte ky mund te beje te keqen pa prit pa menduar.Eshte mesuar t'iu marre jeten tjerve"-fliste ajo me vete.
Hyri brenda,zhurmat sa vinin e beheshin me te bezdisshme."Ames numro deri ne 10,qetesohu"-mundohej te mblidhte veten por ishte e pamundur.
Doli ne korridor,qendronte para deres tij.Dera ishte pak e hapur.
Nuk po degjohej me asgje,por ajo ishte kureshtare te shihte çfare po ndodhte aty brenda."Ames largohu nga ketu,pse shkon vete ne goje te djalli"-tha ajo te vogel dhe u kthye te hynte ne apartamenti e saj.
Ndali prap,kreshtja e saj ishte me e madhe se ndonje mendim tjeter.Hyri ne shtepine e tij,çfare te shihte.
"O Zot çfare ka bere ky perbindesh"-tha lehte teksa ruhej nga xhamat qe ishin pertoke.Gjithcka ishte e thyer pertoke,ngjante me nje vend qe sapo kishte perfunduar nje lufte.Shishe te pijeve nga me te ndryshme ndodheshin pertoke,vinte nje ere e rend,duhan,droge, pije alkooli,ishte e padushueshme.Ames mbante doren ne hunde,i vinte per te vjelle."Auç"-e perhumbur ndeshi kemben ne nje shishe te thyer.E ndjenjte qe po i rrjedhte gjak por nuk mund ta shikonte.
"Kush eshte aty?"-u ngrit ai ne kemb.
Amesit iu futen te dridhuart,ai ishte çmendur,mund ta vriste.Ashtu duke çaluar u nise te ikte."Çfare ben ketu ti"?-ndjeu doren e tij mbi supe,dridhej e tera.Zeri i tij dukej i frikshem si asnjehere me perpara.
"Asgje,gabim"-u mundua t'i shpetonte pyetjeve te tij.
"Gabim ne shtepine time.Vajze kujdes me mua nuk ka lojra."-iu pergjigje egersisht ai.
"Pse çfare je ti?"-u kthye ajo nga ai,ndjente nje vetebesim ne vete.
Ai i hedhi nje shikim nga koka te kembet,ishte e veshur me rroba gjumi dhe shapka."Ka ik koha e dimrit,ti akoma me rroba pambukut veshur"-ia plasi te qeshures ai duke e tallur.
"Çfare ka per te qeshur o idjot?"-i bertiti ajo me nerva,ai po tallej me ate.
"Se shikon kemben qe te rrjedh gjak"-ndali se qeshuri ai.
"Po e shoh,domethen nuk mund te shohe gjakun."-mbylli syte ajo.
Ai ia plasi te qeshurit."Po pret qe une te prekem nga kjo dhe te ulem te mjekoj kemben me delikates"-tallej ai.
"Çfare dreqin ke?Per fajin tend e ndesha kemben,pse je ne fazen me te larte te çmendurise nuk kam faj une"-ajo kishte dhimbje gjithashtu ai qe kishte perpara po i shkatrronte nervat.
"Moj ti,"-e preku me gishte ne koke."Jam ne shtepine time une bej çfare te dua,je ne vendin e gabuar"-e kapu per krahut dhe e nxorri me force jashte pa i bere pershtypje se kishte kemben e lenduar.
Ajo u kthye ti bertiste,po plaste nga nervat.Si guxonte ai te bente kete.
Por ishte teper vone qe te fliste,ai kishte mbyllur deren."Vafsh ne djall"-gjuajti deren e tij me grushta dhe shkoj ne shtepi,po shperrthente nga nervat.
"O Zot,çfare lloj monste eshte ky debil"-mendonte me vete teksa mundohej te fashonte kemben me sy mbyllur.
U degjua dera,ajo u ngrit shpejt ne kemb dhe shkoj per ta hapur.Me siguri ishte ai dhe do i jepte nje mesim te mire.Kapi dorezen e deres por ndali,ndjente frike.Po sikur ai ta lendonte.Dikush nga ana tjeter e deres trokiste vazhdimisht.Ajo mblodhi veten dhe e hapi.
"Ti ketu?"-mbeti e habitur.
"Zemer erdha te flasim,e kam me serjozisht se kurre.Te premtoj".
"Largohu nga ketu.Nuk dua te shoh me Eison.Nuk kupton ti,per mua ke vdekur mor djal"-hyri brenda duke mbyllur deren por e pengoj ai.
"Boll te kam duruar,gjithmon duke me injoruar.Çfare mendon se je ti qe nuk me pranon mua?Ti me don dhe une ty."-kembngulte ai.
"Po te doja por jo me,ndoshta nuk te kam dashur kurre.Sepse ate qe doja une nuk ishe ti,kishe krijuar nje imazhe perfect per ty por ai nuk ishte ti."-i fliste me neveri.
"Si mund te me kerkosh kete,ti me ke shkatrruar jeten.Nuk dua te kujtoj asgje çfare ka ndodhur.Une te kam harruar me kohe"-i mbylli deren ne fytyre dhe e kyçi mire me çeles.
Ndoshta me perpara ndjehej ndryshe kur e kishte perpara vetes,ndjente diçka akoma.Sot ishte gjithcka ndryshe nuk ndjeu asgje,madje i ngjau si nje njeri i panjohur.U ndje mire,u ndje e qete.Ne fytyren e saj ishte formuar nje buzqeshje si asnjehere me perpara.Ia kishte dale,e kishte harruar plotesishte.
YOU ARE READING
Dy Jete ne Nje
Romance-Ti vete mundohesh te qetesosh dhimbjen,por vetem nuk mund ta sherosh ate. -Disave iu jepet nje shanc i dyte dhe nuk dine te permirsojne gabimin.Ndersa disa kane vertete nevoje per nje mundesi te dyte qe nuk jepen kurre. ...