Part 24

386 51 30
                                    

"Dua te vertete Ames"-foli ai serjozisht,i urrente genjeshtrat.
Ajo filloj rrefimin e saj nga fillim,nuk mund t'i mbante lotet.Dioni e afroj pran vetes dhe e puthi ne ball.

"Shyqyr e paska bere nje gje te mire ai tipi qe kam per vella."-tha Dioni

"Nuk eshte dhe aq i keq"-tha ajo lehte.

"Çfare?"

"Asgje jo"-u pergjigje shpejt ajo.Shpresoj te mos ta kishte degjuar,ajo qe tha ishte e pavullnetshme.

Ate nate Dioni qendroj aty,deri vone biseduan,qeshen pafund.Shpesh te qeshurat e tyre u degjonin pertej atij murit.Ku personi nga ana tjeter e tij ishte vetem ne shoqerin e asaj shishes se vodkes.
Po pinte me shume se zakonisht,ndonjehere tymoste nga nje cigare.
Amesi dhe Dioni ishin shtrire ne dy cepet e krevati dhe i kishte zene gjumi.

"Heh f**k off"-u ngrit ne kemb dhe perplasi ate shishe per mure,e kapi nje dhimbje e tmerrshme koke.

"Liam"-u ngrit shpejt Ames dhe u nis drejt deres.

"Ku shkon Ames"-Dioni e ndoqi nga mbrapa.
Ajo nuk foli,shkoj te dera e tij dhe trokiste papushim.

"Liam"-e therriste ajo.

"Çfare ka ndodhur Ames?"-e pyeste Dioni i habitur.

"Ai nuk po pergjigjet Dion,hape kete dreq dere"-fliste ajo e shqetesuar,Dioni e shikonte i habitur.Nuk po kuptonte asgje.

"Hape dreqin,yt vella eshte keq,"-i bertiste atij.
Dioni e gjuajti me force deren derisa u hap,Amesi e shtyu dhe hyri brenda.

"Liam,Liam"-kontrollonte me sy ku ishte.

"Eja moj Ames,nuk do jete ketu"-e therriste Dionin nga dera.
Ajo kontrolloj te gjitha dhomat dhe shkoj ne sallon serisht.

"Eja Ames"-e shikonte ashper Dioni.

"Noshta ishte vetem nje enderr Ames"-mendoj me vete dhe u nis drejt deres.
Ndali,kishte nje ndjenje te cuditerisht,nuk i behej te largohej nga aty.Dhe vrapoj drejt ballkonit,e hapi me force ate dere dhe ai ishte aty,i shtrire per toke.

"Liam,Liam,pergjigju"-u ule pran tij dhe kontrollonte pulset.Po dridhej e tera,Dioni pasi degjoj thirrjet e saj vrapoj per te ata.

"Dion lajmro ambulancen,shpejt".Amesi ishte shume e shqetesuar.Sherbimi mjeksor erdhi menjehere dhe e moren.Nga mengjesi filloj te permendet,hapi syte ngadale dhe te parin person pa Amesin qe dukej mjaft e shqetesuar.

"Kush dreqi me solli ketu?"-u ngrit ngadale duke u munduar te heq serumin.

"U çmende"-i bertiti Amesi dhe i ndaloj duart.Dioni rrinte tek nje cep dhe i shikonte,Liami i hedhi nje shikim dhe tentoj prap te heq ate serum.

"Moj vajze a ka mundesi te largoheni".

"Ames te pres jashte".-doli Dioni.

"Çfare po pret ti ?"-u kthye nga ajo.

"Nuk e kam ne mend te dal nga ketu"-tha e vendosur ajo.

"Çfare thua moj,u çmende?",-e kapi nga krahu.Amesi u pengua dhe ra siper tij.Shikimi i tyre u takua,ishte aq i thelle ai shikim.Dera u hap dhe Amesi u largua shpejt nga ai,doktori po e vizitonte.Ajo po largohej per t'i liruar doktorit hapsiren per te levizur.U peguar,syte e saj i  shkuan menjehere te duart e tyre te bashkuara,u kthye dhe Liami.Per nje moment asnjeri nuk fliste.Doktori i shikonte dhe qeshte,nuk donte t'i shqetesonte por duhej.

"Hmm duhet te bej viziten une"-foli lehte.

"Po pra,sdo rri gjithe diten ketu.Vajze largohu"-i tha asaj dhe shkeputi doren nga ajo.

Dy Jete ne NjeWhere stories live. Discover now