Part 15

404 51 22
                                    

Nuk kishte gjume,kishte mbetur duke sjellur sa ne nje ane,sa ne nje ane tjeter,njehere ndezte televizori,dilte ne ballkon.
Nuk po e kuptonte veten,kishte aq shume gjume,por gjumi nuk e zinte.
Doli ne korridor dhe sjellej kot,pernje moment ndali kur dikush doli nga ashensori.U fsheh diku ne cep te shikonte.Nje femer e gjate,shume elegante,veshja e saj ngjante me ato te rruges,me shume ishte e zhveshur.Ecte me aq delikates,takat e saj te larta po e acaronin Amesin,e cila ishte zbathur duke u sjelle gjysme ore neper korridor.
Nje dere para te saj ajo hyri,Ames vrapoj pas saj,aty ishte Dioni.

"Shihe,shihe"-tha me vete.Pakuptuar ajo kishte perfunduar brenda atij apartamentin.

"O dreqi ku jam ketu",-tha dhe u fsheh pas nje rafti qe ishte ne te majten e saj.Vajza qe sapo erdhi,i hoqi te gjitha ndersa ai kyçte deren.

"Çfare,mos"?-tha ajo kur filluan ato skenat.U ule ne dysheme,me syte mbyllur,shume shpejt mundohej te mbyllte dhe veshet,te bertiturat e saj po e acaronin.Amesi i shante ne heshtje.

"Mashkull idjot,sa shpejt e harrove Emmen ti,njehere ben si i lenduar por ne te vertete e kalon kohen duke palluar keshtu lloj femrash"-fliste me neveri.

Nuk kishte kaluar as 10 minuta kur degjoj zenk mes tyre.

"Largohu tani"-i tha ai qete.

"Por baby ne tani filluam"-i fliste ngadale ajo.

"Idjote femer nuk e degjon te tha largohu,"-tha Ames.

"Çfare ishte kjo baby?"-strukej ajo ne krahet e tij.

"Aww"-mbylli gojen me duar Ames,kishte folur me ze.

"Ec tani,largohu"-i bertiti ai,ajo kercej nga frika dhe u largua me vrap.

"O Zot,ky Dioni qenka perbindesh"-tha me vete Ames,ne perpjekje per t'u larguar.

"Kush eshte aty?"-u ngrit ai ne kemb dhe shkoj drejt saj.

"Çfare,çfare dreqin ben ketu moj e çmendur"?-i bertiti ai i acaruar.
Ames nuk fliste,shterngonte dhembet dhe dridhej e tera.

"U bere xheloze per fatin e asaj qe kaloj,doje ta provoje dhe ti"-fliste me krenari ai duke e mbeshtetur pas dere.
"Je shume e vogel,me mbet ne dore"-qeshi ai me ironi.

"Mos guxo"-Ames e qelloj me shuplak,ai e teproj tani.

"Çfare bere moj"?-e shterngonte i acaruar,ajo e kishte goditur.Askush me perpara nuk e kishte bere nje gje te tille,po pervlohej nga nervat.

"Une nuk jam nga ato k***at qe shoqerohesh ti"-i bertiti Ames.

"Pse dreqi me perndjek gjate gjithe kohes,sa me shume te injoron aq me shume me afrohesh"-i fliste me tone te larta.
Ajo e shtyu dhe doli nga aty dhe kyçi deren e saj.Ate nate e kishte siguruar te rrinte zgjuar,e shante si dinte duke u sjellur neper dhome.

Kishte qenduar gjithe naten neper dhome duke u sjellur dhe me ne fund e kishte zene gjumi nga lodhje.

Ai alarmi i mallkuar e zgjoj sapo e kishte zene gjumi,ishte ora 6-30.U zgjua me nje dhimbje te tmerrshme koke,gjithe trupin e ndjente te lodhur.Duhej te shkonte ne shkolle,u be gati me pertese dhe doli.
Ashensorin e ndali ai,hyri brenda.Ajo u kthye me shpine,ndersa ai nuk fliste.
Diçka nuk po shkonte,ashensori kishte ngecur.

"Ohh f**k"-tha ai duke gjuajtur deren.

"Çfare po ndodhe"-tha ajo e trembur.

"Kemi ngecur vajze"-i bertiti ne fytyre.

"Çfare?"-u tmerrua ajo,filloj te kishe munges frymemarrje.Ai e vuri re kete dhe filloj duke kerkuar ndihme.

"Vajze a je mire"-shpesh here kthehej nga ajo.

"Te lutem me nxjerr nga ketu,po me merret fryma"-tha ajo me gjysme zeri derisa avash avash ra pertoke.
Ai u ule pran saj i tmerruar,"Vajze zgjohu,zgjohu"-pulsi i saj po ngadalsohej.

"Dikush te na ndihmoj,kjo po vdes"-bertiste ai.Vetem pas 15 minutash ajo dere u hap.Ai e kishte Amesin ne krah dhe doli nga aty dhe e shtriu ne nje kolltuk qe ndodhej aty,doktoret u afruan menjehere per t'i ofruar ndihmen e pare.
Ai iu bertiste siguris te apartamentit,,"Po te kishte vdekur ajo vajze.Kush dreqi iu mban ne pune ju"?

"Ajo reagoj"-i tha njera nga infermieret.Ai i hedhi nje shikim per ta vertetuar se eshte me mire dhe u largua.

"Ejj"-u mundua Ames te ngrihej,kishte nje dhimbje te tmerrshme koke.

"Duhet te pushosh,je pagjume"-i tha doktori,infermieret e ndihmuan te ngjitej lart.

Kishte fjetur me shume se 5 ore,sapo u zgjua per te bere diçka per te ngren,degjoj deren.Ishte sherbimi i apartamentit.Perpara saj qendronte nje djal i ri me disa qese ne dore.

"Zonjush Ames".

"Une jam".-tha ajo.

"Keto jane per ty"-hyri brenda dhe i la mbi tavoline.

"Çfare eshte kjo?"-tha e habitur.

"Ke disa ushqime aty.Me vjen keq per çfare ndodhi"-tha ai.

"Une nuk i kam porosit keto"-tha ajo.

"Jo por ai djali qe ishte me ty.Ai te shpetoj."-tha ai dhe u largua duke e lene te humbur ne mendimet e saj.

"Pse duhet ta falenderoj tani,nuk ka per te ndodhur kurre."-tha e vendosur.

Dy Jete ne NjeWhere stories live. Discover now