Ishte dimer,nje dimer shume ndryshe per te gjithe ne krahasim me vitin e kaluar.Jashte po binte shi dhe ishte shume ftohte.Ishin mbledhur te gjithe te shtepia e Dionit dhe Aurores,ishin bere nje familje e madhe.
Ishin mbledhur te gjithe para oxhakut dhe bisedonin."Aurora ka diçka per t'iu then"-tha Dioni me nje buzqeshje ne fytyre.Te gjithe po prisnin kurioz nderkohe ajo ngrihej ne kembe.
"Jam shume e lumtur qe kete lajme po e ndaj me ju dhe shume me e lumtur jam qe do iu kem ju pran çdo sekond.Jam e sigurt per kete.Ne presim nje bebe."-syte iu mbushen me lot.
"Vertete,Urimeeee".-uruan te gjithe te lumtur,ky lajm I kishte gezuar te gjithe.
"Faliminderit qe po me beni xhaxha"-u ngrit ne kembe Liami duke perqafuar Aurore,e mori ne krahe dhe e sjellte nga gezimi.
"Me ule poshte se ia more mend bebit"-tha Aurora duke qeshur.
Te gjithe i uruan dhe perqafuan prinderit e ardhshem,Dioni ishte shume i lumtur.I shkelqenin syte.
"Faliminderit per kete ndjenje zemer"-e perqafoj dhe puthi Auroren.
"Ti po behesh baba dhe une i gjori nuk kam gjete nusen akoma"-tha Leo,te gjithe qeshen.
"Po na behen dy femije.Do luani bashke ti dhe bebi o Leo pse merzitesh".-ia ktheu Sergio.
"Mire e ke ti"-tha me shaka Leo.
"Si po shkon lidhja juaj Ames"-pyeti Aurora.
"Çfare pyetje ?"-qeshi ajo dhe u kthye nga Liami.
"Si Tomy dhe Jerry,nje minut jemi shume te dashuruar,e mbysim njeri tjetrin duke e dashur,minutin tjeter zihemi,rrahemi"-qeshi Liami dhe puthi doren e lumturis tij.
"Ju degjojm shpesh duke u zene"-qeshi Aurora.
"Ndonjehere une fshehem ne dollap nga frika se mos theni murin e dilni te dhoma ime e me rrahni"-tha Leo,te gjithe qeshen.Si di çfare do benin pa ate,ishte shume i lezetshem.
Ora kishte shkuar 3 e nates,kishte kaluar aq pa kuptuar.Gjithmon kalonin shume mire se bashkut.Ishin bere te pandashem.U shperndan neper shtepia.Kishin nderruar vend,tani jetonin te gjithe ne te njejtin apartment por ne hyrje te ndryshme,larg zhurmes qytetit.
Amesi doli nga dushi,mori tharsen per te thare floket,ndersa Liami e shihte me admirim nga krevati.
"Ala nuk ke fjetur ti?"-buzqeshi ajo.
"Hmm si mund te flej"-iu afrua ngadale dhe i liroj peshqirin avash avash.
"Po thaj floket,me lere"-e largoj ajo.
Ai e ktheu nga vetja,i kapi floket me kujdes dhe filloj duke e puthur."Me duket se lajmi i Aurores te beri keshtu"-qeshi ajo nga gicilatjet e puthjeve te tij pergjate shpines.
"Hmmm e drejt,dua nje beb dhe une"-i puthte barkun.
"Sa shume te dua"-i tha ajo plot ndjenje.
"Dhe une ty e çmendura ime"-u ngrit ai ne kembe dhe e perqafoj,ishte thesai i tij me i cmuar.Jeta e tij kishte ndryshuar aq shume,nuk e kishte imagjinuar kurre se do kishte pas ndonjehere aq shume lumturi jeta e tij.
"Perbindesh"-tha ajo duke qeshur,e dinte se çfare do ta gjente dhe vrapoj neper dhome.
"Çfare the moj?"-e ndiqte ai.
Ajo ra mbi krevat,ai u hedh siper saj duke i dhuruar puthje pafund."Do ta tregoj une perbindeshin tani"-filloj ai duke e kafshuar pergjate gjithe trupit,te dy ishin plot shenja ne trup.
"Çfare i bera vetes?"-qeshi ajo dhe shijonte çdo puthje dhe prekje te tij.
Pasioni,dashuria dhe kimia shtohej çdo sekond mes tyre.
YOU ARE READING
Dy Jete ne Nje
Romance-Ti vete mundohesh te qetesosh dhimbjen,por vetem nuk mund ta sherosh ate. -Disave iu jepet nje shanc i dyte dhe nuk dine te permirsojne gabimin.Ndersa disa kane vertete nevoje per nje mundesi te dyte qe nuk jepen kurre. ...