Part 11

429 49 18
                                    

E nesermja vazhdoj normalisht,Era iku ne shtepi.Po ikte nga Ames me nje frike,ishte shume e shqetesuar.
Ames mundohej ta qetesonte,ajo tani ndihej me e fort.

"Mos ke frik ma,une jam bere me e fort.Do ia dal ashtu siç ia dolet ju."-thoshte teksa e perqafonte.

Ajo bashke me Teo u largua,Ames priti te dera derisa ata u larguan dhe mbylli deren.

Era shpesh kthente koken pas,Teo i hapi deren per te hyre ne makine.Ajo pa dike dhe shkoj drejt tij.

"Mor bir a mund te kerkoj diçka?"-i tha Dionit.

"Sigurisht zonje"-u tregua shume i sjellshem.

"Ti je ketu afere me vajzen time,te lutem kujdesu per ate".-iu lut ajo mes loteve.

"Mami"-e thirri Teo i nevrikosur.

"Zonje,ajo do jete e sigurte.Te premtoj"

"Eja tani mam"-ndezi ai makinen.

Era e pershendeti dhe u largua.
Dioni po mendonte sa me fat ishte Ames qe kishte nje nene si e saj.
"Do jete e sigurte zonje"-tha me vete dhe u ngjit lart te Ames.

"Tani kush eshte"-nguroj ajo te hap deren.

"Jam une,Dioni".

"Miredita".-u mundua te fsheh lotet.

"Çfare ka goca e mamit"-u mundua ta bej te qesh.

"Une goce mami"-e gjuajti lehte ne krah.

"Behu gati do dalim"tha ai shkurt.

"Urdher ky?"

"Pak a shume"-buzqeshi.

"Me prit dy minuta".

"Shpresoj qe ky dy minutshi mos te jete 2ore"-tha ai me shaka.
Ajo nuk foli,veshi nje xhup sportiv dhe doli.

"Gati"-tha teksa vishte atletet.

"Oww kaq shpejt"doli ai nga dera dhe shkuan drejt ashensorit.

"Dite e bukur sot"-tha ajo.Kishin shume pak fjale te dy.Sapo dolen ne oborrin e apartamentit u ndeshen me Sergion dhe Leon.

"Pershendetje,pershendetje pellumba"-ishte Leo qe hedhte ndonje ngacmim.

"Leo"-i bertiti Sergio.

"Na tregoj Dioni çfare kishte ndodhur pak dite me pare,na behet qejfi qe je më mire"-tha Sergio me miresjellje.

"Faliminderit"-i buzqeshi ajo.

"Fol per vete ti"-e nderpreu Leo.

"Te lutem mos fol fare se gjithmon lene nam"-tha Sergio duke e njohur mire ate.

"Ames mua me behet qejfi me shume se ktyre te dyve.Ti me ke shpetuar jeten mua dhe Dioni ty.Praktikisht ju jeni Superman&Superwoman."
Te tre ata qeshen,vertete qe Leo ishte shume i lezetshem.

"Sa i mire"-e perkedheli Ames sikur te ishte femije i vogel.

"Aww sa doren e bute"-llastohej ai.

"Ikni ju se ky fillon e behet me keq se te ishte 4 vjeç"-tha Sergio.
Ata i pershendeten dhe iken,ata te dy po i vezhgonin nga larg.

"Shkojne apo jo"?-tha Leo.

"Jam i lumtur sepse Ames do e ndihmoje te shperqendrohet pak"-tha Sergio.

"Praktikisht si do e ndihmoje"-rrulli syrin e majte.

"Sepse Dioni do mundohet te ndihmoje ate dhe keshtu i ben mire dhe atij.Se do dale me shume.Ti e din se kur ai merre diçka persiper  nuk heq dore."-tha Sergio me aq besim te shoku i tij me i mire.

"Praktikisht keta do ndihmojne njeri tjetrin"-tha ai duke u munduar te zberdhej ate çfare tha ai.

"Vertete u fiksove me kete fjale tani. Praktikisht,praktikisht"-peshperiti Sergio.

"Me prit ketu Ames"-i tha Dioni dhe hyri ne supermarket.
Ajo e priti aty jashte,po ndihej shume e qete.Kishte kohe pa u ndjere keshtu,i kishte premtuar vetes qe do kalonte gjithcka.

"Zemer sa u tremba,mendova se te humba"-iu afrua papritur Erisoni.

"Çfare dreqin kerkon?Mos guxo te me afrohesh me.Largohu njehere e mire"-i tha ajo dhe hyri shpejt brenda per te gjetuar Dionin.

"Dion"-e thirri ajo,e pa diku ne nje cep dhe shkoj me vrap tek ai duke e perqafuar.

"Çfare ndodhi Ames"- e pyeti i shqetesuar,i ndjente rrahjet e shpejta te zemres saj.

"Ai aty"-tha ajo me zeri qe i dridhej.I ishte kthyer ne friken me te madhe.

"Nuk dua t'ia shohe surrati,çdo dite e me shume ma shpife si qenie."

Ai hodhi shikimin jashte per ta pare kush ishte,nuk pa askend dhe u kthye per ta qetesuar.

"Qetesohu,jam une ketu"-i perkedhelte floket teksa e perqafonte.
Mori çfare kishin blere dhe dolen nga aty.Ishte Dioni qe i udheheqte,ajo kishte humbur ne mendime.Kishin ecur permeshume se 30 minuta dhe ajo nuk e kishte vene re nga po shkonin.

"Do te çoj ne nje vend te bukur por buzqesh pak"
Ajo nuk reagoj.

"Nese nuk e merre me qejf do lodhesh shume shpejt,kemi pak rruge"

"Ku do shkojme?"

"Do shkojm diku qe do shohim gjithe qytetin nga siper".

"O vertete?"-u hedh ajo e gezuar.
"Po tani do erresohet"-beri nje mimik te merzitshme.

"Tani eshte me bukur.Nuk ke besim tek une".

"Çuditerisht kam shume besim"-u shpreh ajo.Fjalet e saj e ben te ndjehej mire.E kapi perdore qe ta ndihmonte te ngjiteshin siper.
Me ne lindje te qyteti,ndodhej nje pallat shumekatesh,akoma nuk ishte i rregulluar.Ne katin me te sipert te tij dukej i gjithe qyteti,ne nje pamje te mrekullueshme.Sidomas per ata qe jane te apasionuar pas natyres dhe pamjeve te bukura.

"Pak me shpejt te shohim perendimin e diellit"-i tha Dioni.

"Sa shume shkalla"-,fliste ajo me zor,po I merrej fryma duke ngjitur ato shkalle qe nuk kishin fund.

"Arritem"-tha Dioni,duke liruar doren e saj qe ta linte te lire per te shijuar ate pamje.Dielli akoma nuk kishte perenduar.Dukej aq bukur,Ames nxorri telefonin e saj duke fotografuar perendimin e diellit.
Ai vetem e shikonte,i ngjante si nje femije i vogel.

"Eshte kaq e pafajshme"-mendoj me vete dhe mendja i shkoj te ai qe e kishte lenduar aq shume ate."Do ta gjeje"-tha me ze te ulet.

Ames e lumtur u ule pran tij dhe mori nje patetine dhe nje cola.
"Nuk di si te falenderoj Dion"-nuk ishte shume e mire me fjale.

"Nuk eshte nevoja te me falenderosh Ames.Mos mendo asgje dhe shijo gjithcka"-i tha ai duke i ofruar krahun e tij qe te mbeshteste koken.

Biseduan gjate,Dioni here pas here leshonte nje batute,Ames qeshi shume ate nate.Ai njeri i jepte forcen dhe energjite e duhura.Qendruan per disa ore aty dhe atehere vendosen te kthehen.

"Kush e bene prap gjithe kete rruge.Une jam lodhe duke qeshur sonte,nuk mund te ece"-vazhdonte duke qeshur.

Ai e shihte me admirim teksa zbriste shkallet duke kercyer dhe qeshur.Ajo e vuri re shikimin e tij,i kapi doren dhe e terhiqte pas vetes.

Ça menoni per ita tdy ?😂

Dy Jete ne NjeWhere stories live. Discover now