Part 19

397 53 13
                                    

Pasi serumi mbaroj doktori erdhi dhe po e vizitonte.

"Pra a do me premtosh se do kujdesesh per veten?"-i tha duke u ulur pran saj.

"Leo"-u ngrit ajo nga krevati dhe shkoj  e perqafoj.

"Zemer çfare ndodhi,je mire?"-e pyeti i shqetesuar ai.

"Hmm,duhet te perdoresh kete ilaçe,"-i nderpreu doktori dhe i zgjati receten.

"Eshte mire doktor"-i mori receten nga dora Leo.

"Po nese do kujdeseshe gjithmon jo vetem kur shpeton"-iu pergjigje ftoht ai dhe u largua.

"Po ky c'kishte?"-tha I habitur ai.

"Nga ta di une"-rrulli krahet Ames dhe perqafoj Leon.

"Do me thuash çfare ka ndodhur?"

"Eja te tregoj rruges"-.i hodhi krahun ajo dhe u nisen.

Gjate rruges ajo filloj rrefimin e saj per gjithcka çfare kishte ndodhur.Se kishte kaluar naten ne qeli,kush e futi aty dhe deri si perfundoj ne spital.

"Çfare thua moj,si guxon ai?"-tha Leo I nevrikosur.

"Ai eshte vertete shume njeri i keq"-tha ajo duke ngritur vetullen.

"Do flas vete me ate,ty nuk guxon te afrohet".-nuk e kishte pare asnjehere aq te nevrikosur Leon,madje nuk do besonte nese do ia thoshte dikush tjeter.

"Leo ti je keshtu"-qeshi ajo ndersa ai i hedhi nje shikim serjoz.

"O zemer ti je shume vajze e mire dhe te kam shume per zemer nuk do lejoj ate idjotin t'iu shkaterroj jeten miqve te mi me te mire."-iu pergjigje ai sinqerisht.

"Ai vertete ka probleme mendore"-tha ajo duke mbeshtetur koken tek serdilja.
Ra nje qetesi,te dy kishin humbur ne mendime.Nuk vonuan shume dhe mberriten.Leo pasi parkoj makinen zbriti dhe i hapi deren asaj.

"Faliminderit"-i buzqeshi Amesi dhe u nis per ne shtepi.

"Ku po shkon moj?"

"Ne shtepi."

"Ne asnje menyre.Do vishe nga ne,i thash Sergios dhe ka gatuar diçka te mire.I qane gatimet ai".-i hodhi duart ne supe dhe e kthehu nga ana tjeter e rruges.

"Joo,jam mire tani.Po shkoj e flej."-u terhoq ajo.

"Eja moj ti"-e terhoqi nga krahu.
U ngjiten lart,ne shtepi ndodhej vetem Sergio.Aroma e ushqimit po i ngacmonte serisht stomakun Amesit.Sergio ishte nje kuzhinier teper I mire.U ulen te tre rreth tavolines duke ngren dhe duke biseduar.

"Ames te keshilloj te shkosh te prinderit per disa dite"-i th Sergio.

"Pse?"-e shikoj ajo e habitur.

"Ai nuk eshte mire, nuk di çfare do te bej.Kur i bene te keqen vellait imagjino tjerve."

"Por çfare lidhje ka me mua?"-pyeti e habitur.

"Nuk ka por ngaqe dhe ti e kundershton atij nuk do t'i pelqej.Mos mendo se pas atij fshihet nje person I mire.Jo nuk besoj se eshte keshtu."

"Tani o Sergio dhe Dioni ka pak faj sepse ai i mori vajzen qe donte."-as ajo nuk po e kuptonte se si e tha kete.

"Çfare thua moj?Me gjithe mend e ke ti"-u ngrit ai nga tavolina.
"Ai nuk e donte Emmen moj Ames".

"Keshtu me tha Dioni"-iu pergjigje ajo.

"Ai nuk e ka dashur kurre thjesht nuk donte qe ta shihte te lumtur Dionin.E dinte mire se Dioni do bente gjithcka per ate madje do te hiqte dore dhe nga dashuria e tij dhe ai perfitoj nga kjo,thoshte ti me more vajzen qe doja.Ishte gjithcka nje aktrim I bukur nga ana e tij".
Ames kishte mbetur e habitur nga fjalet e tij.
Sa me shume pyeste per ate zbulonte gjera te reja gjithashtu behej gjithnje dhe me konfuze.

"Dioni do terbohet kur ta marr vesh çfare te beri ty."-tha Leo.

"Kush tha qe do e marr vesh?"-iu pergjigje Amesi.

"Por..."

"Ska por Leo,mos tentoni t'i thoni gje atij.Nuk dua qe per fajin tim te behet me keq situata mes tyre."

"Çfare nuk duhet te di une?"-u degjua Dioni mrapa tyre,ata te tre ngelen dhe shikonin njeri tjetrin.

"Çfare ka ndodhur?Pse nuk flisni?-iu afrua ai.

"Am am,asgje rendesi Dion"-u kthye ajo dhe e perqafoj.

"Me thuaj Ames,e di qe po me genjen."-e largoj ai.

"Ajo ka kaluar naten ne burg mbrem"-tha Leo.

"Çfare?!"

"Po ia,rruges u ndesha me Eisonin dhe i theva xhamin e makines dhe me paditi,po tani jam shume mire."-u pergjigje ajo shpejt qe mos te fliste Leo.

"Je e sigurt qe eshte vetem kjo".-pyeti ai dyshues.

"Nuk me beson"-beri ne fytyre te pafajshme.

"Po te besoj moj,po mos u llasto tani"-e perqafoj.

"O Zot sa te mire jane,"-tha Leo duke perqafuar Sergion.

"Duhet te iku"-tha Ames e cila u shkeput nga Dioni.I pershendeti te gjithe dhe u largua,koha me ata kalonte shume shpejt,ishte erresuar.Po vdiste per gjume.
Teksa po kalonte rrugen nga larg pa Liamin,nuk mund te rrinte pa ia then dy fjale.Pak pa iu afruar  nje makine e zeze me xhama te zi I ndali atij para kembeve.Amesi u fsheh mbrapa nje peme ishte kurjoze te shikonte çfare do ndodhte.

Nje djal zbriti nga makina,nuk e dallonte mire fytyren e tij.Ai i dorzoj Liamit nje qese te vogel,ndersa Liami nga ana tjeter i futi para ne xhep.

"Po ato ku jane"-u degjua zeri i tij i ashper.

"Brenda zoteri"-iu pergjigje djali.

"Çfare pret pra?"-i bertiti ai.

Nga makina dolen dy bionde,njera me e bukur se tjetra.Ato zbrite dhe puthen Liamin ne faqe.
Djali me makine u larguar ndersa Liami u nise drejt apartamenti me ato.

"Po keto tani"-tha Amesi.Qendroj aty sa ata hyne brenda dhe vrapoj pas tyre.Mberriti ne kohe,ashensori nuk ishte nise akoma,ajo hyri brenda.
Liami bente sikur nuk e njihte ndersa Amesi e shikonte plot neveri.Ato femra dukeshin te neveritshem ne syte e asaj, te qeshurat e tyre,puthjet qe i jepnin Liamit.Asaj nuk i zinte vendi vend,shfrynte here pas here ndersa ai kishte humbur shikimin diku,nuk bente asnjelloj reagimi.Ashensori ndali,Ames doli e para.

"Me ne fund"-shfryu ajo,po I zihej fryma aty.

Nxori çelsin per te hapur deren,gjithashtu dhe Liami ia dha njeres nga vajzat çelsin per te hapur deren dhe hyne brenda ndersa Liami ishte akoma ne dere.Ames nuk po mundej ta hapte deren,dukej shume e tensionuar.

"Debil mashkull"-tha ajo nenze duke gjuajtur deren qe nuk po i hapej.

"Fole gje"-doli Liami.

"Pse duhet te te flas ty njehere"-u kthye plot nerva nga ai.

"Eja zemer"-e therrisnin ato nga brenda.

"Shko,nuk degjon se po te thirrin ato ku***t."

"Nuk e shikon se ke nje ore qe i jep çelsit ne ane te kundert moj e çmendur"-i mori çelsin nga dora dhe hapi deren.
Ames nuk foli,hyri brenda duke mbyllur deren.Shkoj te dhoma e gjumit,mori ne batanije dhe u shtri ne divan.Nuk kishte nerva te degjonte te beriturat e atyre te dyjave.Kishte mbetur duke u sjellur sa ne nje krahe sa nje krahe tjeter.Po vdiste per gjume por nuk flinte dot.

"Nuk i del nje perversit por me dy zoteria tij".
Ajo e kishte mendjen te ai ndersa atij nuk i binte ne mendje per asgje ne ato momente.Dozat e droges qe merrte sa vinin e shtoheshin.

Dy Jete ne NjeWhere stories live. Discover now