Part 16

416 50 15
                                    

"Duhet te dal nga ketu,kam nevoje per nje shetitje"-tha me vete dhe u be gati.
Kishte ndryshuar shume,nuk ishte me ajo vajza qe vetem qante ne heshtje ose qendronte mbyllur gjithe diten.

Po zbriste me ngadale shkallet,ne ashensor nuk do hynte me,e kishte kap frika,ishte me mire te zbriste shkallet.

Pasi doli jashte,u ule ne shkallat e apartamentit te pushonte.Nga larg pa Leon duke zbritur nga nje makine e zeze.

"Leo"-vrapoj drejt tij e lumtur qe e pa.

"E bukura shoqja ime"-e perqafoj fort ai.

"Me ke munguar mistrec"-e gjuajti leht.

Ai i hedhi doren rreth qafes dhe u nisen per te pershendetur dhe Sergion.

"Ishalla nuk eshte ai mendjemadhi"-tha te vogel.

"Çfare the Amesushe"?.

"O te vdes une per ty sa i mire je"-e puthi Leon ne faqe,i cili perkedhelej nga llastimi qe ajo i bente.

"Do ti shkatrroj te gjitha nje nga nje"-ishte kjo fjalia qe beri Amesin te kthehej ne anen tjeter.

"O Zot nuk ka mundesi"-tha ajo e tromditur.Para saj qendronin dy persona identik nga pamja.

"Mire nje mendjemadh por keta u shumefishuan"-tha leht ajo.Ata te dy vazhdonin te grindeshin deri ne momentin kur ajo foli.

"Çfare po ndodhe ketu a mundet kush te me shpjegoje?"

"Prap ti,çfare dreqin kerkon ketu? Largohu."-i bertiti plot nerva ai qe ishte ne te djathten e saj.

"Mos guxo ti bertasesh asaj"-tha ai qe ishte ne te majten e saj.

"O Zot Dioni ne versionin engjell dhe djall"-tha te vogel,Leo e degjoj dhe -qeshi.

"Keshtu mendoj dhe une"-i pershperiti ai ne vesh.

"Liam heq dore nga kjo qe ke nise,ti do ta pasosh.Per te miren tende e kam"-i tha Dioni.

"O te lutem,ti dhe keshillat e tua"-kaloj afer Dionit duke e shtyre me force,i hypi makines dhe iku.

"Shyqyr qe iku,ishalla nuk kthehet kurre".

"Leo,mjaft"-i bertiti Sergio.

"Nuk do ma japesh nje perqafim"-hapi krahet nga Amesi.

"Ti je Dioni i mire apo jo"-e perqafoj ajo.

"Te ngjitemi lart,mos te rrim ne mes te rruges"-,iu tha Sergio.

"Eja Ames,do te shpjegoj gjithcka"-i zgjati doren Dioni.

"Merr valixhen ti,vij une me dashurine"-e kapi Leo per dore Amesin dhe ike per t'i shpetuar asaj peshes se rend qe kishte valixhia.

"Ahh i poshter"-buzqeshi Dioni.
Pasi u rehatuan te gjithe,Amesi ishte kurioze te dinte gjithcka kishte ndodhur.

"Ai ishte vellai im,jemi binjak."

"Çfare?Si mund te mos jeni,jeni identik"-e nderpriti ajo e habitur.

"Lere kete,ti pse nuk me flet Dion,domethen me perpara?"-vazhdoj ajo.

"Kur?"-pyeti i habitur ai.

"Mos bej sikur nuk e din tani,ke nje jave qe sjellesh çuditshem.Cfare ke qe nuk flet?".

"Nuk po te kuptoj Ames"-te tre djemt shikuan njeri tjetrin.

"Çfare keni?Mos kam diçka te çuditshme?"

"Jo,ajo qe po thua eshte e çuditshme.Dioni ka 10 dite qe nuk eshte ketu."-ia priti Leo.

"Çfare thua?Une te kam pare çdo dite ty.Madje ke marre hyrje ngjitur me mua".

"Liam eshte transferuar ketu."-tha Dioni i habitur.

"Çfare?"-u ngrit dhe Amesi ne kemb duke iu afruar.

"Ames nuk kam qene une ai qe nuk te ka folur.Kam 10 dite qe po merrem me disa pune ne nje qytet tjeter.Ai ka qene Liam"-tha ai duke shternguar dhembet nga nervat.

"Serjozisht,domethen ti nuk ke qene ai qe me injoroje ose ai qe kishe femra çdo nate ne krevat".

"Çfare dreqin po thua moj"?-i bertiti ai.

"Ames nuk ka faj Dion"-pran tyre u afrua dhe Sergio.

"Ai tipi po me shkatrron jeten Sergio,nuk e kupton kete.Po mundohen ne çdo menyre te me shkatrroj gjithcka.Nuk i mjaftuan qe per shkak te tij u mbyllen te gjitha bizneset ne qytetet tjera.Tani ka ardhur ketu"-bertiste i acaruar ai.

Ames kishte kuptuar gjithcka,si nuk e kishte vene re.Dioni dhe Liam edhe pse ishin identik nga pamja,ishin si dita me naten.

"Si dreqin mund te jet kaq i keq.Çfare i bera une.Me thuaj"?-e vriste aq shume sjellja e te vellait,ishte gjaku i tij.

"Qetesohu te lutem"-me krahet e saj te vegjel u mundua qe ta zinte ne perqafim.

"Nuk mund te qetesohem Ames kur vellai me urren me shpirt.Per ate une jam armiku me i madh i tij.Eshte e tmerrshme".-goditi me grusht murin.

"Qetesohu njehere,pusho pak duhet te jesh i lodhur.Mbrapa do mundohemi te zgjidhim gjithcka bashke.Ne te tre jemi me ty"-i tha ajo duke i mjekuar doren.
Fjalet e saj i jepnin kurajo,e afron pran vetes dhe e puthi ne balle.

"Kjo skene ishte shume e bukur"-Leo bente sikur po fshinte lotet.

"Çfare"?-e pyeten ata te tre njezeri.

"Asgje jo,vazhdoni punen tuaj ju".-u mundua ti shpetonte ndonje qortimi.

Dioni shkoj ne dhomen e tij,vertete kishte nevoje per pushim.Kishte 10 dite qe nuk pushonte dhe nuk po gjente qetesi.Kjo qe kishte filluar Liam kunder tij ishte e tepert.Duhet ta ndalonte,ai mund te lendoj dhe veten.

Nga ana tjeter ishte Amesi dhe dy djemt.Ajo po iu tregonte gjithcka çfare kishte ndodhur.

"Ti ankohesh kot Ames"-i tha Sergio.

"Pse kot?"

"Nuk qenka sjelle aq keq.Ai mund te kishte qelluar ose bere ndonje gje tjeter."

"Serjozisht kaq keq eshte?"

"Jo kot ka bere tre vite burg moj zemer"-ia priti Leo.

"Çfare?"u ngrit ne kemb ajo.

"Pusho Leo"-i tha Sergio.

"Ulu shpirt ketu,degjo ai nuk eshte sikur te ishte vellai i Dionit".-tha Leo.

"Nuk e di çfare plani po planifikon tani"-kishte humbur ne mendime Sergio.

"O Zot si mund te jet kaq mizor sidomos me vellain e tij binjak.Pse eshte keshtu?"-pyeti ajo e habitur.

"Sepse..."

"Pusho Leo.Kete gje nuk kemi te drejt ta themi ne Ames,vetem Dioni"-tha Sergio.

"Kush dreqin e nxorri nga burgu.Ishte mire atje"?-tha Leo.

"Se kam iden si ka dal nga atje por e di se nuk ka dal per diçka te mire".

Heshjta mbizoteronte,te tre mendonin gjera te ndyshme per persona te njejte.

E menonit kyt gja a?😂😂

Dy Jete ne NjeWhere stories live. Discover now