Part 3

548 52 31
                                    

Te nesermen ata u zgjuan,hengren mengjesin dhe te favorizuar nga dita e mire, menduan te shetisnin se bashkut ,te shijonin rrezet e munguara te diellit dhe keshtu mund te shkonin dhe atje per te marre shtepine.

Ames kishte vendosur te harronte çdo gje ate dite,ishte vetem ajo dhe vellai i saj.Te qeshura,shaka pafund I shoqeruan gjate gjithe rruges.

Hyne ne nje nder supermarketet me te mira,edhe pse te dy I kishin kaluar te 20-tat,ngjanin si dy te vegjel qe ziheshin per patetinat,biskotat,pijet e perferuara dhe ne fund perqafoheshin dhe qeshnin.
Ata te dy ishin miqt me te mire te njeri tjetrit.

Ishin ulur ne nje nga stolat qe ndodheshin ne parkun qendrore duke ngren ato qe kishin blere.Pasi u ngopen filluan te gjuanin njeri tjetrin ose njerzit qe kalonin aty afer.

"Te gjorat patetina qe kane perfunduar me floket e tu"-tha me shaka Teo duke i hequr patetinat ne floke Amesit.

"E gjora kjo biskote qe do perfunoj ne gjoksin e ketij bukuroshit"-gjuan Ames nje djal qe po afrohej drejt saj.

"Çfare ben e cmendur"-u degjua ai,duke fshire kemishen me delikates.

Amesi u ngrit dhe shkoj drejt tij,-"Me fal bukuroshe",i tha me ironi dhe u ule pran te vellait i cili po mbante barkun nga e qeshura.

"Çfare moj"?

"Lere se ka probleme mujore"-tha duke qeshur Teo.

"O idjot pse genjen"-e gjuajti Ames te vellan.

"Per te shpetuar koken o budallaqe"

"Serjozisht e ke,une e rrah kete gjen "tallej ajo.
Ai vetem i shikoj dhe u largua.

"A te thash"- buzqeshi Ames ne shenje fitorje.

"Ti je e çmendur"-iu drejtua i vellai.

Pas atij argetimi ne park,Ames e bindi Teon per te shkuar tek apartamenti.Rruges Teo vetem e shante,duke e quajtur ," te cmenur,kokeforte,te pabindur".

"Kjo eshte"- tha Ames.

"Nuk paske faj qe kembngul,e paske gjetur ne pjesen me te bukur te qytetit"-tha I mahnitur Teo nga pamja qe te ofronte.

"Shiko eshte ne katin e tete,ka dy ballkone.Ne te majte ka pamje nga deti,ne te djathte pamje nga parku qendror.
Dete,gjelberim gjithcka çfare dua"-fliste me aq pasion sikur po tregonte nje histori dashurie.

"Emma ose Ames si quhesh ti çfare duhet te bejn une".E ngacmonte i vellai.

"Pusho Teo".

"Po sikur ajo Emma te jete shtrige dhe te ka pas frike ajo plaka".Vazhdonte te tallej.

"Teo boll dhe shko atje.Mos guxo te kthehesh me lajme negative".E shtyu Ames te vellan.

"Pershendetje zonje e bukur"-filloj me servilizem Teo.

"Pershendetje djalosh"-iu drejtua zonja me miresjellje.

"Plake shtrige me ke perzen motren dje"-tha ai nderdhemb.

"Çfare thua o bir,se nena nuk degjon mire"?

"Shyqyr"-tha ai me zerin e ulet.
"Jam I interesuar per ate hyrjen qe jepet me qera"-fliste embelsisht Teo.

"Djaloshi qe e jep kete apartament nuk ndodhet brenda qyteti bir,se dim kur do kthehet".

"Ndonje numer telefoni te atij djaloshit"-theksoj me tallje fjalen e fundit Teo.

"Nuk e ka askush numrin e tij more bir".-fliste ajo nderkohe pergadiste porosin e klijenteve.

"Qenka zonje e rend ai".

"Çfare"?

"Asgje Jo"-i buzqeshi dhe u nis drejt deres.

"Djalosh prit"-dikush e ndaloj Teon.

"O Zot kaq e kishte jeta ime e bukur,do me vrasin"-fliste me ze te ulet Teo dhe kishte frike te kthehej.

"Eja me mua te shikosh hyrjen"-hapi deren zoteria pas tij.

"O qenkeni i mire,nga zeri mendova se do me vrisje".

"Çfare thua o bir"? U habit zoteria me moshe te thyer.

Nga ana tjeter e rruges ishte Ames duke pritur me padurim.
Teo I beri me shenje qe te afrohej.

"Zoteri,ne fakt kjo vajza eshte e interesuar per hyrjen".-iu drejtua Teo.

Zoteria para tyre u kthye nga ata. "Emma" shtangu ne vend burri i moshuar,gjithashtu kishin mbetur te habitur  Amesi dhe Teo.

"Kjo eshte motra ime Ames,ne nje kohe qe ekzistojn 7 miliard njerz mund te ekzistojne dhe njerz me pamje te njejte.Te lutem mos ia permendni me kete emer dhe na thuaj a do na japin apo jo ate hyrje,sepse nuk kemi ngel jashte.Mund te gjejm shtepia ku te duam".Kete here Teo u tregua me serjoz se kurre.

Fjalet e tij e binden plakun e gjore qe asnje moment nuk po e hiqte shikimin nga Amesi.E cila po ndihej ne siklet,ishte e vendosur te merrte ate shtepi dhe tani ishte kurioze te zbulonte kush ishte Emma.

"Sa shume ngjani moj bije,keni te njeten bukuri,te njejten embelsi ne fytyre".I kishte kapur doren Amesit dhe i fliste me nje dhimbje qe e tregonin syte e tij.

"Zoteri une nuk jam Emma,mund te ngjaj por vetem isha e interesuar per ate hyrje sepse me pelqen pamja qe ka nga aty.Vetem kaq"-mundohej ta qetesonte Ames.

"Shkojm Ames,te gjen vellai nje tjeter me te mire se kjo.Hiqu nga keto mistere".I kapi krahun Teo.

"Bije une te thash qe ngjani me nje vajze qe quhet Emma,por jo qe nuk kemi shtepi per ty.Eja,eja shikoje". Nuk ia leshonte doren ai dhe u nisen per tek ndertesa qe ishte aty afer.

"Nuk me pelqen kjo Ames,m e duket dicka e rrezikshem"-i tha Teo me ze te ulet.
Por Ames ishte e vendosur,e donte ate.

Zbriten nga ashensori,korridoret,dyert gjithcka ishte shume e bukur.Zoteria nxorri celsin e deres dhe iu hapi deren.

"Eshte e pastert"-iu zgjati doren qe te hynin.
Qe ne hyrje ishte nje pamje e mahnitshme,dielli qe depertonte me rrezet e tij ne te gjithe shtepine, e mobiluar sipas shijeve te saj,ne ballkon kishte lule shumengjyrshe.Ishte e vogel por shume e bukur.

"E dua kete shtepi",kercente Ames nga gezimi.

"Je e sigurt"?,E pyeti Teo me dyshim.

"Po vella,shume,shume"-ishte shume entuziaste Ames.
"Te lutem ma jepni kete shtepi zoteri"-iu afrua Ames plakut te moshuar,i cili e shikonte me aq admirim gezimi qe ajo shfaqte.

"Sigurisht,kjo eshte e jotja qe nga ky moment".

"Shume faliminderit".Iu hodh Amesi ne qafe duke e perqafuar.
Ishte aq e lumtur,ndihej mire.Do kishte shtepine e saj dhe siç e enderronte.

Ai mori disa letra ku duhej firmosur qe shtepia te kishte pronar te ri.
"Mos u bej merak sepse qeraja eshte shume e lire"-i drejtoj sterelapsen Amesit.

"Vetem 150€"-pyeti e habitur Ames.

"Vetem kaq,drita dhe uje i ke te paguara,ti vetem duhet te kujdesesh mire per kete"-I tha zoteri perballe saj.

"Vertete"?nuk po iu besonte veshve.

"Nuk me pelqen kjo gje,eshte dicka ketu".-tha Teo i shqetesuar.

"Bir ketu nuk ka asgje,pronari i kesaj shtepie ndodhet larg per momentin,nuk don para nga ky apartament vetem ta mirembaje dikush"

Amesit nuk i interesonte asgje,vetem donte qe te vinte sa me pare aty.Pasi mbaroj plotesimin e disa formularve mori kopjen e çelsit dhe iku ne shtepi qe te bente gati rrobat.
Javen tjeter do te transferohet aty.

Shpresoj t'iu pelqej najfije🙏🙏Se nuk ia them te shkruarit po kur te fiksohet dica ban demek se din me shkru 😂😘😘😘

Dy Jete ne NjeWhere stories live. Discover now