22.Bölüm

10.7K 800 443
                                    

"Jazz kafenin açılışı var. Gidelim mi?" Jessie, masadaki herkesde göz gezdirdi ve cevap bekleyen bakışlarla bizi süzdü. 

Taehyung, ellerini ensesinde birleştirip gerindi ve diğerleri de gergin bir şekilde oldukları yerde kıpırdandılar.

"Bizim...Antremanımız var. Maçlar yaklaşıyor ya." Taehyung ağzında lafları gevelerken gözlerimi devirdim. Rol kesmeyi beceremiyordu eleman.

"Oğlum araba yarışları yok mu bugün?"

Jimin başını telefondan kaldırıp diğerlerine baktığında hepsi Jimin'e çöplükten bulunmuş evlat bakışları atmıştı.

Avcumu alnıma vurdum ve derin bir nefes aldım.

"Ama bak bu zararlı bir şey değil." Taehyung, bana sırnaşmaya çalışırken avcumu alnımdan çekmeden ona kötü bir bakış attım.

"Aynen alt üstü yüksek hızdan ölürsün, sakat kalırsın, komaya girersin falan."

Bakışlarını kaçırdı ve ağzını şaplattı.

"Uğur böceğim nolur söyleme annemgile." Yüzümde hınzır bir gülümseme oluşurken olduğum yerde gerindim ve onu taklit ederek ağzımı şaplattım.

"Tabii. Biz de gelirsek olur."

Hepsi üçümüze sorgular bakışlar atarken Jungkook, alayla sırıttı.

"Orada senin gibi pembe balina eşofmanıyla gezen kızlar yok,Yeon. En kapalısı iç çamaşırlarıyla geliyor."

Hae Won gözlerini irileştirirken, Jessie gözlerini devirdi.

"Geliyoruz. Konu burada kapandı."

"Bak bir şey olur bir bela çıkar-"

"Geliyoruz." Jessie, Tae'nin lafını böldüğünde gülümsedim.

+

"Niye gidiyoruz ya?"

Hae Won, yatağımın üstünde bağdaş kurmuş, bize baygın bakışlar atarken Jessie iç çekti ve başını olumsuz anlamda salladı.

"Bir gün üşengeçlikten nefes almayacak ve öleceksin Hae. Otuz  kedin de ölüne işiyecekler."

Gülerek onayladığım da Hae, Jessie'ye burun kıvırmış ve yastıklarımdan birini kafama atmıştı.

Hızlı hazırlandığı için siyah deri pantolonu, beyaz askılısı ve siyah kot ceketiyle yaklaşık bir saattir bizi bekliyordu. Ben de lacivert çiçekleri olan siyah bir elbise ve üstüne ceket giymiştim. Bu havada iç çamaşırlarıyla duracak varsa ona altın plaket verebilirdim.

Hafif makyaj işim bitmiş, sosyal medyada gezerken Jessie'nin attığıyla gözlerim irileşmişti.

Hafif makyaj işim bitmiş, sosyal medyada gezerken Jessie'nin attığıyla gözlerim irileşmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"İki saattir bunun için mi banyodasın?!"

Gülme sesleri gelirken burun deliklerini genişletmiş, sinirden çenesini sıkan Hae Won'un ifadesi kahkaha atmama sebep olmuştu.

ruins /jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin