"Sana bakıyor."
"Aha baktı."
"Yemin ediyorum dikiz aynası gibi-"
Bakışlarımla ikisini susturmuş ve doğruldum bankta geri arkama yaslanıp, alerjim olmasına rağmen sevdiğim güneşin altında gözlerimi kapatmıştım. Jungkook ile ikinci öpüşme krizinden sonra beni öylece bırakıp gitmesi ile sinirlerim fazlasıyla hoplamıştı. Hiçbir insan bu kadar kullanılmayı hak etmiyordu. Sevgi oyuncak değildi ve birilerinin bunu ona öğretmesi gerekiyordu.
Kantin girişinde arkadaş grubuyla duran Kyul'un sürekli bana bakması gerilmeme sebep olurken esnedim. Bu sırada Jimin, Yoongi ve Namjoon önümüzde bitmişti.
"Bil bakalım Yoongi naptı?"
Jimin tükürük saçarak güldüğünde aynı anda üçümüz de yüzümüzü buruşturmuştuk.
"Ne yaptı?"
İlgisizce cevabıma karşılık Namjoon ağzında tuttuğu ellerini serbest bıraktı ve yanında yüzü düşmüş 'Ben burada ne yapıyorum' bakışları atan Yoongi'ye dirsek attı.
"Aşkım kendin söylemek ister misin biz mi kamuya sunalım?"
Hepimiz merakla Yoongi'nin düşük ifadesinin sebebini merak ederken burnundan soludu ve çenesini kastı.
"Young Ji'ye çıkma teklifi ettim ve kabul etmedi. Oldu mu gevşek herifler?"
Kahkaha atan ikiliye çemkirdikten sonra Taelerin oturduğu çardağa doğru giderken şok içinde kalmış üç kız bırakmıştı arkasında.
"Young Ji şu alt sınıflardan olan değil mi?"
"Diğer türlüsünü düşünmek istemiyorum."
Hae, Jessie'ye cevap verdiğinde onu onayladım.
"Elsa diye diye gerçek adını unuttuk kaptanın ya." Jessie iri gözlerini mümkünmüş gibi daha da açtığında avucumu alnıma vurdum.
"Bizim Yoongi. Yoongi. YOONGİ ELSA'YA ÇIKMA TEKLİFİ EDECEK YÜREĞİ HANGİ HAYVANDAN YEDİ?"
Hae Won onu onayladığında parmaklarımı çeneme koyup düşünmeye başladım.
"Rahibe Elsa'yı sene bitmeden Yoongi'ye yapmalıyız."
"Başladı yine."
Hae Won bankta geriye doğru yaslandığında konuşmak için ağzımı açmıştım ki beni susturdu."Elsa'nın okulda doğru düzgün bir arkadaşı bile yok. Aşırı asosyal ve Yoongi gibi aşırı sosyal biriyle olamaz."
"Oldurturuz." Diyen Jessie'yle el çakıştıktan sonra Hae, başını olumsuz anlamda sallayıp iç geçirdi.
+
"Baya belli etmiyorsun ya."
Taehyung'un fısırdamasıyla hafif bir dirsek attım ve burnuma kadar çektiğim menüyü biraz aşağı indirdim.
"Elsa yanlarında durabileceğimizi söylemişti. Neden pembe diziye bağlıyoruz anlamıyorum ki..Ve ah..Jimin neden başına şal aldın?"
Jungkook'un söylenmesiyle hepimiz masada Jimin'e dönmüştük. Jessie,Hae ve ben dizilerdeki gibi başımıza şal atıp, güneş gözlüğü takmıştık ve Jimin'in de aynısını yapması..
İç geçirip iki masa ötemizde etrafa sert bakışlar atan Yoongi'ye bakmaya çalıştım. Kızları bu haliyle -senpai diye ortalıkta dolanan kızlardı genellikle- etkilediği doğruydu. Sahiplenici ve karizmatik gözüküyordu fakat Elsa'nın bundan etkileneceğini asla düşünmüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ruins /jungkook
FanfictionSonrasında onu kurtarmaya bu kadar şükredeceğimi hiç tahmin etmemiştim. ByArisa