"Teoman!" Annemin seslenmesiyle sinirden kızarmış yüzümle odamdan çıktım ve merdivenlerden aşağıya inmeye başladım. Kenar mahalleymiş! Oturduğum ev onun bir yıllık kazancından pahalıydı.
Yardımcımız Melahat Teyze masaya tatlıları koyarken sinirden dolmuş gözlerimi son kez silip merdivenden tamamen indim. Sinirlenince saniyesinde gözlerim dolardı ve bu huyumdan nefret ediyordum.
"Yıldız Hanım'la nasıl gidiyor?" dedi babam gülümseyerek. İkisi de benim istediğim bir şeyi almak için onlara yalvarmak yerine çalışarak, kendi emeğimle almak istememe sevinmişlerdi fakat bilmiyorlardı ki ben Yıldız Tilbe'ye onlara dediğim gibi menajerine ulaşarak değil bildiğin Instagram'dan yazmıştım. "Güzel gidiyor, onun için repertuarını düzenleyip o kulise gelmeden önce istediklerini yapıyorum."
Babam saçlarımı karıştırdıktan sonra elini yanağıma koydu. "Ateşin var, bir şey mi oldu oğlum?" dediğinde başımı iki yana salladım. "Gözlerin de kızarmış, ağladın mı?" dedi annem endişeyle. Yavaşça ofladım. "Önemli bir şey yok." desem de yemeyeceklerdi beni.
"Erkek arkadaşınla mı kavga ettin?" dediğinde babam gözlerimi devirdim. "Erkek arkadaşım yok ki kavga edeyim baba." dedim yavaşça. Babam Türkiye'nin psikoloji dalında önde gelen araştırmacılarından biriydi ve Bilgi Üniversitesi'nde bölüm başkanıydı. Tam bir kenar mahalle babasıydı!
"Bir şeye üzülmüşsün ama Teo." dediğinde annem omzumu silktim. "İzlediğim dizide sevdiğim karakter öldü anne, olay bu." dedim kestirip atmak için. "Siz niye beni çağırmıştınız?"
Annem önündeki tatlıdan bir parça alıp yerken babam gülümsüyordu. "Otelimizde bir bölüm dizi çekimi olacak fakat annen hafta sonu için şehir dışında, yeni yapılan oteli kontrole gidecek ve benim de söyleşim var. Bizi temsil edecek yaştasın artık, otelde onlara yardım edeceksin." dediğinde gururlanmıştım.
Ailem hiçbir zaman beni gelecekte şirketimizin başına geçeceğim diye baskı altına almamıştı. Hatta benim bu yönde kariyer planı yapmamı istememişlerdi bile. Ne olarak mutlu olacaksam öyle olmamı istemişlerdi fakat ilk kez otel zincirimizle alakalı bir durumda akıllarına ben gelmiştim. Heyecanla başımı salladım. "Seve seve yardımcı olurum. Sorun olmaz."
İkisini de yanağından öpüp koşarak merdivenlerdeni tırmandım ve mutlulukla yatağıma uzandım. Umarım Baran şu an onu engellediğim için kuduruyordur.
Ona sert davranmıştım, farkındaydım bunun. Aslında çoğunda ciddi de değildim, sadece eğlenmek istiyordum ve sikeyim, aşırı yakışıklıydı. Ona karşı aptal hisler beslemek gibi bir planım yoktu ve ona kötü davranırsam bunu engelleyebileceğimi düşünmüştüm ama o son fotoğrafta hafifçe gördüğüm kadın parmakları beni delirtmişti.
Gerçekten hayatımda bir yeri olmayan birini kıskanmıştım. Bu da onun üzerine gitmeme neden olmuştu. Ondan rahatsız olduğumu söylerken ciddi değildim ya da züppe derken de. Hatta ona söylediğim tonca hakarete gayet düzgün cevaplar vermişti ama ondan özür dileyecekken söyledikleri...
İyi olmuştu. Gerçekten iyi olmuştu. Kendimi aptalca ve asla gerçekleşmeyecek bir aşkın içine atmaktansa onu engellemek daha iyiydi. Söylediklerini neden söylediğini biliyordum, onun canını yaktığım gibi canımı yakmak istiyordu ya da gerçekten ona takındığım pislik yüzüm yüzünden benim öyle biri olduğumu düşünüyordu.
Oysa ben benden daha başarılı insanları asla kıskanmamıştım. Evet, Baran'ı kıskanmış olabilirdim ama kıskanmamın sebebi başarılı olması değil, hafiften kendimi ona kaptırıyor olmamdı.
Keşke Baran yerine Aleyna Tilki dönseydi mesajlarıma, ikimiz birbirimizi çok iyi anlardık...
Telefonum çaldığında gözlerimi devirip açtım yavaşça. Gupse kesin ağzıma sıçacaktı.
"Sen Baran'ı mı engelledin?" derken dişlerinin arasından konuşuyordu. "Evet." dedim düz bir sesle. "Sıkıldım ondan. Sen nasıl anladın?"
"Takipçi sayın düştü ve profiline girince onun takip etmediğini anladım. Bir şey mi oldu?" dedi merakla.
Esneyerek cevapladım. "Ne olacak yahu, sıkıldım işte. Sürekli o sümsükle mi uğraşacağım."
"Sana bir haberim var." dedi kıkırdayarak. "Bu hafta sonu hayranlar seti ziyaret edecek ya. Edecekleri set annenin oteli." Tek kaşımı kaldırdım. "Baran'ın oynadığı dizi mi bu hafta sonu bizim otelde çekiliyor?" dedim şaşkınlıkla.
Güldü. "Evet. Sümsük dibine gelecek." dediğinde ben de güldüm. Evet, görecekti kenar mahalleyi. Gösterecektim ona güzellikle.
Telefonu kapatırken iPhone 6 Plus'ıma sevgiyle baktım. Yarın gündüz Yıldız Tilbe'yle gidip alacaktık, akşamına da onunla son çalışma günüm olacaktı.
Özleyecektim be kadını.
🌟
Meleba arkadaşlar yutub kanalıma hoşgeldiniz
Ayy öbür bölüm de çokzel olacak. Onu da yazmaya başlayam dldndk
Sizi seviyorum ama sizden kastım kendini bilenler, sevmediklerimi hala sevmiyorum. 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iphone x ¿boyxboy¿ ฯtextingฯ
Short StoryIphone X isterken aşkı bulacağımı tahmin etmiyordum.