двадцать семь - 27

10.7K 942 882
                                    

TeomanBeyoglu: Bir şey olsun yeter, anla içimi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TeomanBeyoglu: Bir şey olsun yeter, anla içimi... Gerisi bana kalsın.

Kalan çekimleri de bitirmiştik. Kadıköy'de gece çekim yapmak, bizi en zorlayan olmuştu. Finalinde Tolga, Moda Sahili'ndeki çimenlere yatıp yıldızları seyrediyordu, hayalindeki adamın elini tutarak.

Çekimler eğlenceli geçmişti, hayalimdeki kadar güzel olmayacaktı ama aralarındaki çekim o kadar gerçekçiydi ki... Bugüne dek çektiğim en içime sinen bu olmuştu.

Şimdiyse bilgisayarın başında, tüm çekimleri tekrar izliyordum. Kolay kısmı bitmişti, çekmek en basitiydi ama çekilen bölük pörçük güzel şeyleri bir bütün haline getirmek en zoruydu. Hayat gibiydi, mutluluklarımız da bölük pörçüktü, biz onları güzel birleştirirsek mutlu bir hayatımız olurdu.

Ben birleştiremeyenlerdendim sanırım. Belki de bu yüzden yönetmen olmak istiyordum, kendi hayatım bok gibiyken çektiğim anıları güzelce birleştirmek kaçışım gibiydi.

Galata sahnesini bitirmiştim. Önce Taksim'in havadan çekimi, ardından Tolga'nın yakım çekimi, kuleden yukarıya tek başına çıkışı ardından Güneş'le ele ele çıkışı ve tek başına tepeye ulaşması. Kulenin etrafında dönüşü ve Tolga'nın Güneş'le beraber İstanbul'u seyretmesi... Renk paletini kasvetli yaptım, benim için İstanbul böyleydi çünkü.

Başım ağrımıştı, gözlerimi ovuşturup bilgisayarı kapattım ve yatağa geçtim. Uykum deli gibi vardı, gözlerim acıyordu ama uyuyamıyordum. O sahneyi Baran'la hayal ediyordum. Biz olabilirdik, biz çıkabilirdik ama ben bunu tepmiştim.

Belki tepmedin, Baran dediği gibi sadece seninle dalga geçiyor olabilir.

İç sesimi sonsuza dek susturmak istiyordum ama benim söylemeye cesaretim olmayan şeyleri fısıldıyordu. Ben onu sessizliğe gömecek kadar güçlü değildim.

Telefonumu elime alıp Baran'ın numarasına tıkladım. Parmağımla ismini okşarken bir anda onu aramaya başladım. Çığlık atıp kapatmaya çalışırken elim titriyordu ve ben kapatamadan bir kez çalmıştı.

Telefon kapandığında nefes nefeseydim ve kalbim çok hızlı atıyordu. Görecekti, gecenin bir arası onu aradığımı görecekti. Bu belki onu düşündüğüm için gülümsemesine yol açacaktı.

Belki de senin onu unutamamandan zevk alıp seninle dalga geçecektir?

İç sesime cevap vermeden bir bildirim geldi.

Baran: Tatlım

Baran: Ben Simge :))

Baran: Şu an baran yanımda uyuyo

Baran: Yarın öğlen mesaj atarsan ulaşabilirsin

Teo: Demek gerçekten sevgilisiniz ha?

Baran: Anlamadım

Teo: O beyinle nasıl nefes alıyorsun şaşırıyorum

Baran: Tatlım senin benimle sorunun ne

Teo: Tatlım demen, oldukça sinir bozucu olman ve Baran'la uyuyor olman?

Baran: Ah sen ondan hoşlanıyorsun

Baran: Yazık

Baran: Çünkü o benimle olmaktan mutlu

Baran: Benim mutlu ettiğim gibi mutlu edemezsin onu

Teo: İnan senden çok mutlu edebilirdim

Teo: Ama dediğin givi ondan hoşlanmıyorum

Baran: Beni aptal mı sanıyosun sen

Teo: Evet?

Baran: Seni bitiririm

Baran: Baranın benden başka biriyle birlikte olma gibi bi şansı yok

Baran: Onu ben yarattım

Baran: Bana muhtaç

Baran: Ve herşeyden önemlisi beni seviyo

Teo: Öncekileri bilemem ama seni sevdiğinden emin değilim

Teo: Pek sevilesi birisi değilsin

Teo: Her neyse

Teo: Yanlışlıkla aradım

Teo: Yemedik sevgilini

Baran: Ondan uzak duruyosun

Baran: Okey

Teo: Ona yakın olduğum oldu mu hiç de uzak durayım

Baran: Edebiyat yapma bana

Baran: Sevmem

Teo: İnan sikimde değilsin

Teo: İkiniz de değilsiniz

Baran: Bu mesajları ve aramayı silicem

Baran: Barana bişey dersen görüşürüz

Teo: Iy görüşmeyelim

Teo: Barana meraklı değilim

Teo: Söylemem

(Görüldü)

🌟

Simge'yi seven bir insan varsa alkışlıycam

Sizce gerçekten Baran ve Simge sevgili mi? Ne düşündüğünüzü merak ediyorum.

Ayrıca çok güzel bir birleşme fikrim var, diğer hikayelerimde gördüğünüz birçok karakter bir arada olacak. Kimleri görmekten mutlu olursunuz?

Vize haftası bölüm atıyorum durmadan, değerimi bilin. 💗

iphone x ¿boyxboy¿ ฯtextingฯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin