двенадцать - 12

15K 1.1K 1.3K
                                    

Meteo: Welcome to Hotel California

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Meteo: Welcome to Hotel California

Gupse'nin Yıldız Tilbe'nin dün aldığı iPhone X'imle çektiği fotoğrafımı Instagram'a atıp hesabımı herkese açık yaptım. Açıkçası bunu yapmamın tek sebebi Baran beni başka hesaptan stalklayacak olursa kudursun diyeydi. Malın önde gideniydim ve salak bir çocuk için aptal şeyler yapıyordum.

Ondan hoşlanmamam gerekliydi. Bugüne dek hislerime hep söz geçirmiş biri olarak bu sefer de geçirecektim. Gupse'yi yanağından öpüp otelden içeriye girdim. Gupse ise gelecek hayranların buluşacağı yere doğru ilerledi, onu Baran'a bir şey söylememesi için tembihlemiştim. Umarım ağzından kaçırmazdı çünkü öyle bir şey yaparsa ağzına sıçacaktım.

Otelden içeriye girdiğimde beni selamladılar, daha oyuncular gelmemişti. Yönetmen buradaydı sadece. Adamla el sıkıştıktan sonra çekilecek sahneleri okumaya başladım. Bir çekim otel odasında olacaktı. "Otel odasında çekilecek sahne için aklınızdaki oda nasıl?" dedim yönetmene dönüp.

"Standart odalardan birisine ihtiyacım var, zaten sadece yatakta bir sahne çekilecek." dediğinde başımı sallayıp diğer sahneyi okudum. Lobi işi basitti, restorant da aynı şekilde. Çok fazla çekim yoktu, büyük ihtimalle çekimlerden sonra gelen hayranlarla muhabbet edilecekti. Senaryoyu yönetmene uzatıp gülümsedim ve resepsiyona doğru ilerledim.

"Hoşgeldiniz Teoman Bey." Çalışan kadına gülümsedim. "Standart odalarımızdan boş olan hiç var mı?" Kadın bilgisayardan bakıp başını salladı. "İkinci kar 328. oda boş, çekim için mi?" dediğinde başımı salladım. Bana utanarak bakıp hafifçe öksürdü. "Acaba oyuncular gelince fotoğraf çekilme gibi bir şansımız olur mu?"

Burada oyuncular derken büyük ihtimalle sadece Baran'dan bahsediyordu. Gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum ve başımı salladım. "Ayarlamaya çalışırım ama lütfen diğer çalışanlara söylemeyin, çekimler aksamasın." Bana mutlulukla bakarken yanından ayrılıp yönetmeni yanıma alıp odayı gösterdim. "Mükemmel! Bir onbeş dakikaya Baran burada olur, zaten çekimler sadece onunla olacak."

Başımı salladım. Gelsindi, geleceği varsa göreceği de vardı. Yönetmenle kafe kısmına geçip kahve içmeye başladık. "Teoman Bey, siz ne işle meşgulsünüz? Otelle anneniz ilgileniyor diye biliyorum."

Kahvemden bir yudum alıp başımı salladım. "Ben okuyorum Efe Bey, Sanat Tarihi bölümüm fakat çap yaptığım için Radyo Sinema ve Televizyon'dan da mezun olacağım. Otel zincirimizle ilgilenmeyi planlamıyorum."

Bilerek kapıya sırtımı dönmüştüm, Baran buraya girince ilk beni görmeyecekti. Gördüğündeyse yüzünün alacağı şekli merak ediyordum. Hayalini kurup sinsice gülümsedim. "Peki ileride aile şirketinizi kim yönetecek?"

iphone x ¿boyxboy¿ ฯtextingฯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin