"Şimdi öpüşün!" Edis'le Gupse'yi yarı çıplak yatağın içine sokmuştum ve ikisinin birbirine utangaç bakışlarını zevkle izlemiştim. Baran da yanımızdaydı, sırıtıyordu.
Öpüşmeye başladıklarında kamerayla farklı açılardan çektim, aslında gereğinden fazla çekmiştim. Normalinde on saniye falan sürecekti bu sahne. On dakikanın sonunda Gupse soluk soluğa bana baktı. "Amın oğlu yıldım artık dudaklarım acıyor."
Güldüm, Edis de saçlarını düzeltmiş bize bakıyordu nefes nefese. "Güzel öpüşüyordunuz kesmek istemedim."
"Bir an porno çekmeye başlayacağız sandım!" Gupse saçlarını düzeltip yataktan kalktı iç çamaşırlarıyla. "Yarı çıplak olmamız gerekli miydi?"
Küçük bir çocuk gibi başımı salladım. "Yatağa geri gir, telefon sahnesi çekilecek!"
İkisi tekrar yatağa girince son yatak sahnesini de çekip gülümsedim. "Bence çok güzel oldu. Aranızdaki elektriğe herkes hayran kalacak."
Edis Gupse'ye döndü. "Çok güzel öpüşüyorsun." Baran'ın kolunu tutup odadan çıktım. Özel konuşmalarına dahil olmak istemiyordum. Belki sevişmeye başlarlardı.
"Sen çok şeytansın Teo." dedi Baran masaya yaslanırken. Omzumu silkip dolaptan bir şeyler aldım. "Halkın yarısı da öyle düşünüyor. Eşcinsellik hastalığını yayıyormuşum."
Kahkaha attı. "Keşke senin gibi hiçbir zaman saklamasaydım yönelimimi. Ailem tutucuydu, yaşadığım şehir küçüktü. Hep rol yaptım." Bardaklara süt doldurduktan sonra birini yanına koydum ve yanağını okşadım. "Benim yanımda saklamıyorsun. Önemli olan bu." Alnını alnıma yaslayıp gözlerimin içine baktı. "Simge bir daha mesaj attı mı?"
"Hayır, engelledim zaten." Dudaklarını dudaklarıma sürttü. "Bir şey yapacak olursa onu kendi ellerimle öldürürüm." Alt dudağını dişledim hafifçe. "Sana kalmadan bunu ben yaparım seve seve."
Dilini dişlerimin üzerinde gezdirirken "Edis mutfağında ahlaksız şeyler dönüyor!" diye bağıran Gupse tüm ortamı bozmuştu. "Götüne koyayım Gupse, ben size ortam hazırlayıp gidiyorum karşılığı bu mu olacaktı?"
Gupse yanıma gelip saçımı asıldı. "Lan resmen iki erkek kişisinin ve bir kameranın önünde ağızdan öpüştük." Ardından kollarını sardı bana. "BİZ ÖPÜŞTÜK. EDİSİ DE SİZİ DE SİKERİM!"
Gupse'nin kolunu cimcirdim. "Salak! Duyacak şimdi çocuk." Ardından kulağına eğildim. "Senden hoşlandığını söyledi. Yürü ya kulum."
Kulağımın dibinde çığırdı ve yanağımdan öptü. "Baran ve homo detayları olmasaydı seni öperdim." Ardından beni ittirip Baran'a döndü. "Enişte Bey görüşürüz."
Baran şaşkın şaşkın bana bakarken elini tuttum. "Gupse çok şahsına münhasır biri." Başımı salladım. "Onu da öyle kabul etmek gerek."
"Magazinlere çıkmışsınız!" Gupse bize böğürünce süt bardaklarımızı alıp salona geçtik hızla.
"Şok, şok, şok! Lotus Otel Zinciri'nin gizemli veliahtı Teoman Beyoğlu, dün ünlü oyuncu Baran Cihangir'in aracında görüntülendi! Kısa bir süre önce İKFY'de insanları ikiye ayıran Yalnızlık Sevgisi adlı sansasyonel filmiyle En İyi Kısa Film ve En İyi Yönetmen ödülü kazanan Teoman Beyoğlu'nun Baran Cihangir'le neden görüştüğü bilinmiyor. İkilinin Teoman'ın yakın zamanda çekeceği ilk uzun metraj filmi hakkında konuştukları, Baran'ın başrol olacağı düşünülüyor. Baran'ın ise kısa bir süre önce ünlü model Simge Saygın'ın onu terk etmesi yüzünden oyunculuğu bırakıp yurtdışına taşınacağı dedikoduları dönmüştü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iphone x ¿boyxboy¿ ฯtextingฯ
Short StoryIphone X isterken aşkı bulacağımı tahmin etmiyordum.