final

6.4K 509 351
                                    

Gupse çığlık atarak şampanya şişesini çalkalayıp kapağını açınca her yanımız şampanya köpüğüne bulanmıştı. Filmin galası bitmiş, izleyenler tarafından oldukça beğenildiği için kutlama yapıyorduk.

Gupse, Edis'in kucağına oturup dudaklarına yapıştı büyük bir açlıkla. Edis, sürpriz yapıp galaya gelmişti turnesine ara verip. Gupse ise bunu önceden haber vermediği için önce trip atmış, sonra sürpriz kısmını fark edince üstüne atlamıştı Edis'in.

Doğa, Kamer'in göğsüne yatmış yorgunluktan uykuya dalmıştı. Kamer ise onun saçlarını okşuyordu. Gupse'nin yüksek sesle çığlıklarına uyanmayan tek insan Doğa olabilirdi.

Baran'ın elinden tutup ayağa kaldırdım. Baran fazla içmişti ve şu an gözleri kayık bakıyordu bana. Yanaklarından tutup burnundan öptüğümde kıkırdadı. "Nereye gidiyoruz sevgilim?"

İşaret parmağımı dudağıma götürdüğümde ise başını salladı. "Sessiz olmalıyız." Otelin terasına doğru sürükledim onu. İçince içindeki çocuk ortaya çıkmıştı. Pepe'den şarkılar söylüyordu.

Terasta manzaraya doğru ilerledim. Tüm New York ayaklarımızın altındaydı. "New York'ta beş minare nerede acaba? Buradan görürüz bence." Baran tüm ciddiyetiyle bunu sorunca ona şaşkın bakışlar attım. "Aklımda bulunsun, bundan sonra sana sarhoş olmak yasak."

"Ama ben sana bakınca hep aşktan sarhoş oluyorum." Gözlerini kocaman açmış bana sevimli sevimli bakarken ciddi kalmak zordu. "Aşk sarhoşluğu değil, alkol sarhoşluğu yasak." Kollarıyla beni sardı sımsıkı ve saçlarımdan öptü.

"Seni asla bırakmayacağım." Biraz önceki sarhoş tavrından eser kalmamıştı. "Hele bir dene, o zaman görüşürüz." dedim yavaşça.

Bir sandalyeye kendini atıp sigara yakarken oldukça ayık gözüküyordu. Kollarımı göğsümde birleştirip gözlerimi kıstım. "Rol yapıyordun." dedim düz bir sesle. Başını salladı. "Yüz ifadeni görmeliydin." Kahkaha atarken ciddi kalamıyordum. Kucağına oturup başımı omzuna yasladım. "Resmen galayı da bitirdik."

Burnunu yanağıma sürterken kıkırdadım. "Şimdi vakit dinlenme vakti." Beni kucağına iyice alıp ayağa kalktı. Terasın kenarına oturtup öpmeye başladığında saçlarını karıştırmaya başladım. Öpücükler boynumdan göğsüme oradan da karnıma doğru inerken zevkten gözlerimi kapatmıştım. Pantolonumun fermuarını açarken zor da olsa onu durdurdum. "Kameralar var."

Dudaklarını büzdü. "Ama seni içimde hissetmek istiyorum." Arsızca gülümseyip dudaklarını çeneme sürttü ve bir eliyle sertliğimi avuçladı. "Bak, o da beni istiyor." Yutkunduğumda güldü. "Odaya inelim o zaman." Beni sırtına alıp koşturarak asansöre giderken kahkaha atıyordum.

Nefes nefese kendimi attım yatağa. Baran yandaki komodinden sigarasını alıp yaktığında saçlarıyla oynamaya başladım. "Canını yakmadım değil mi?" Gözlerimi devirdim. "Her seferinde aynısını soruyorsun Baran, canım yanmıyor. Hayır, benden çok altta olan sensin ama hala üste geçince canımı yakmaktan korkuyorsun."

Yanağımı okşayıp alnıma minik bir öpücük kondurdu. "Canının yanmasını istemiyorum." Gözlerinin içine bakarken gülümsedim. "Sen istesen de canımı yakamazsın sevgilim." Sigarayı içine çekip dumanını üflemeden beni öpmeye başladı. Dumanı içime çekip dudaklarımı ondan ayırdım ve üfledim. Sigara içmediğim halde bunu yapmak çok eğlenceli geliyordu.

"Haftaya Türkiye'de olacağız." dediğinde elini tuttum yavaşça. "Ailenden haber var mı?" Omzunu silkti. Baran'ın kaçırılma olayı ortaya çıktıktan sonra ailesi olay çıkartmıştı. Kaostan beslenen medya neredeyse her programa ailesini çıkartıp yalan şeyler anlatmalarına zemin hazırlamıştı.

Baran başta onları önemsemese de, bir yerden sonra söyledikleri yalanlar beni de kapsamaya başlayınca dayanamamış onları ve çıktıkları tüm programları dava etmiş, ailesiyle yaşadığı tüm problemleri bir programda anlatmıştı. O zamandan beri ailesinden ses çıkmıyordu, çıkmasını da hiç istemiyordum. Bu olaylardan sonra Amerika bizim için iyi olmuştu, Baran kafasını toplamıştı.

"Can ve Ata gibi evlendiğimizi düşünsene." Baran sigarayı söndürmüş, göğsüme yatmıştı. "Aslında Las Vegas'a gidip hemen evlenebiliriz." Baran kahkaha atıyordu. "Evlilikten kastım, sevdiğimiz insanları toplayıp bir tören yapmak. Zaten evli gibiyiz, bir belgeye ihtiyacımız yok sevgilim. Sadece o an, çevrende seni kabullenen insanların gözü önünde bunu tamamlamak güzel."

Baran başını kaldırıp gözlerimin içine baktı. "Anlıyorsun değil mi demek istediğimi?" Hızla öptüm onu. "Anlıyorum sevgilim, belgeyi alıp götlerine sokabilirler. Bizim ruhlarımız birleşeli çok oluyor."

Baran göğsüme tekrar yattığında elinden tuttum. "Yarın yüzük bakalım o zaman." dediğimde güldü. "Bakalım."

🌟

Biliyorum 70 bölüm dedim ama uzatmayı gerçekten istemiyorum. Hem anlatacağım her şeyi anlattım, tadı kaçmamalı artık. 💜

Özel bölüm gelebilir, arşive alın. Kaldırmayın kütüphaneden.

Tüm hikaye boyunca yanımda olduğunuz, güzel yorumlarda bulunduğunuz için teşekkür ederim. Sizi seviyorum. 💜

Bu arada Scheiße adında bir hikaye yayınladım. Ona da bakın. 💜

İyi ki varsınız,
başka bir hikayede
görüşmek üzere.
💙💚🎊🎇🎊💜💗💓❤

iphone x ¿boyxboy¿ ฯtextingฯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin