Baran: Bitti mi çekimler?
Teo: Allaam sonunda bitti
Teo: Edise dans etmeyi kim öğrettiyse amk
Teo: Lirik diyorum daha sanatsal diyom
Teo: Yine o poftirik hareketler
Teo: Öldüm düzgün bişey çekene dek
Baran: Bana gel, sana masaj yapayım.
Baran: Rahatlarsın.
Teo: Bi an çok erotik geldi bana mesaj dkdjdkd
Teo: Masör Baran dkejlekelr
Baran: Teo...
Baran: Tekrar okudum da, evet.
Baran: Sanki şey gibi olmuş, eve atma bahanesi gibi.
Teo: Sen istersin de ben evine atılmaz mıyım
Teo: Atılırım dkdhdkdjd
Baran: Gelecek misin cidden?
Teo: Neden gelmeyeyim ki?
Baran: Gerildim şu an.
Baran: Sana konumu atayım ve hemen evi toplamaya başlayayım.
Baran: *konum*
Teo: Sen tam bir salaksın dkshskdjdk
🌟
Evin önüne geldiğimde açıkçası ben de hafiften gerilmiştim. Tüm gün Edis'in dans sahnesi yüzünden sinirlenmiştim. Şarkılarındaki dansları sevimli olsa bile burada daha farklı dans etmeliydi ve bunu başarmak aşırı uzun sürmüştü. Tüm sahneler iki saatte çekilmişken tek bir dans sahnesine dört saat harcamıştık.
Gözlerim tüm gün kamerayla haşır neşir olduğundan acıyor, boynum ve sırtım tutulmuş haldeydi. Gerçekten bir masaja ihtiyacım vardı.
Girişteki güvenliğin oraya gittim. "Teo ben, Baran haber vermiştir." Güvenlik başını sallayıp kapıyı açınca içeriye girdim. Üç katlı bir evde ben asla yaşayamazdım. Ailemin yanından ayrılma sebebim de buydu. Gereksiz büyüktü, beni yoruyordu.
Kapıyı çaldığımda Baran hemen açtı kapıyı. Gülümseyip kapıdan içeriye girdim ve kapıyı kapattım. Dönmemle Baran'ın bana sarılması bir oldu. "Bir gün anca oldu görmeyeli ve seni deli özledim."
Kokusunu içime çekip başımı omzuna yasladım. Bir süre öylece durup sarıldık birbirimize. Ayakta durmaya halim kalmamıştı. Baran'ı hafifçe ittirip yanağına minik bir öpücük kondurdum. "Çok yorgunum, oturalım mı?"
Başını sallayıp elimi tuttu ve deri koltuğa doğru ilerledik. Karşısında duran şömine yanıyordu ve tatlı bir sıcaklık okşuyordu yüzümü. Ayakkabılarımı çıkartıp ayaklarıma özgürlük tanıdım. Tüm günün yorgunluğunu taşıyorlardı.
Göz kapaklarıma masaj yaparken hafifçe inledim. Baran'ın bacağına kafamı koymuştum, o ise beni izliyordu büyük ihtimalle. "Öldüm bugün, hiç bu kadar yorulduğumu hatırlamıyorum."
"En azından bitti, montajı da halledersin bir haftaya. Ardından rahatsın." dediğinde iç çektim. "Daha Youtube hesabı var, onunla ilgilenemedim. Yönetmen olmak isterken Youtuber olacağım bu gidişle."
Baran gülüp saçlarımı okşamaya başladı. "Masaj teklifin hala geçerli değil mi Baran?" Sesim yalvarırcasına çıkmıştı. Hımladı soruma karşılık, kocaman gözlerle bakıp alt dudağımı büzdüm. "Biraz dik dur, boynundan başlayayım."
Sırıtıp koltukta bağdaş kurdum. Baran iki bacağı uzatıp beni ortasına aldı. Elleri boynumda hafifçe gezinirken iyice mayışmıştım. Boynumdan omzuma geçince boynumu kıtladım. Omuzlarımdaki ağrı, onun minik dokunuşlarıyla giderken hafifçe inledim. Aşırı iyi geliyordu şu an bana, resmen pelteye dönüşüyordum.
"Umarım o ses tahrik olduğun için çıkmamıştır."
"Kapa çeneni ve masaja devam et, şu an tahrik olamayacak kadar yorgunum." Baran gülüp bir elini bel boşluğuma atıp belime masaja başladı. Gerçekten tahrik olamayacak kadar yorulmuştum. Oysa Baran'ın bana masaj yapıyor olma fikri bile beni tahrik edebilirdi.
"Yarın akşam bizim ekiple buluşalım diyoruz, ne dersin?" dediğinde gözlerimi açamayacak kadar rahatlamıştım. Hafifçe kafamı sallayıp iç çektim. "Bana sonsuza dek masaj yapar mısın?"
Tekrar kahkaha attı. Vücudumu biraz daha geriye itip başımı göğsüne yasladım. "Senin nasıldı günün sevgilim?"
"Çekimler, ardından bir röportaj yaptım. Simge hiçbir şey açıklamadım diye saçma sapan yalanlar atmış. Onları açıkladım. Ardından senin yakın bir arkadaşım olduğunu ve şu an için bir filmin söz konusu olmadığını ama ileride seve seve oynayacağımı söyledim."
Bacaklarımı karnıma doğru çekip iyice yerleştim Baran'ın bedenine. "Simge ne demiş ki?"
"Beni terk ettiğini söylemiş işte, bir terk edilme olmadığını. Artık ona karşı bir şey hissetmediğimi ve bitirmek istediğimi belirttiğimi ama Simge'nin çirkinleştiğini söyledim. Oyunculuğu bırakmadığımı, bunun onun uydurması olduğunu falan söyledim."
Esneyip kafamı göğsüne sürttüm. "İyi demişsin sevgilim." Açıkçası o kadar yorgundum ki yorum bile yapamıyordum. Vücudundan yayılan güzel koku, şömineden gelen mayıştırıcı sıcaklık ve masajın verdiği gevşemeyle iyice pelte olmuştum.
Uykunun derin sularına kulaç atarken Baran'ın beni odasına taşıdığını hatırlıyordum. Ardından rüyalar alemine geçmiştim.
🌟
40K olmuşuz, Kısa Hikaye'de de #3'üz. :")
Bu bölüm aşırı hoşuma gitti, ikisinin bu haline bayıldım. Biraz da ben ve sevgilimin temsili oldu. :")
Aşırı yorgunum ama gün boyu bir bok yapmadım. Sizleri öpüyorum. Belki bir bölüm daha atarım bu akşam. 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iphone x ¿boyxboy¿ ฯtextingฯ
Short StoryIphone X isterken aşkı bulacağımı tahmin etmiyordum.