Bugün sabah da bölüm attım. Onu atlamayın. 💜
🌟
"Ne olduğunu baştan anlatır mısınız Teoman Bey?" Sabah evime yollanan polis gelmişti yine, şu an titriyordum ve bana Teoman demesi bile beni rahatsız etmemişti.
"Telefonum çaldı, açtım. Hediyemi beğendin mi dedi. Baran'da kaldığımı biliyordu, hatta yatakta uzandığımı bile biliyordu. Simge'den şüphelendiğimi de... Benim kesik kafamı Baran'a yollayacağını söyledi, eşcinsellerden nefret ettiğini de." Kollarımı birbirine sarmış yatakta bağdaş kurmuştum.
"Düşündüğüm gibi, bu bir nefret suçu. Aslında size yarın haber verecektim fakat hiçbir iz çıkmadı paketten ya da domuzdan. Domuzun ağzından ise sizin gözlerinizin oyulduğu bir fotoğraf çıktı. Yarından itibaren sizi iki polis izleyecek, gittiğiniz her yere gelecek. Bu davayla ben ilgileneceğim, merak etmeyin onu bulacağız." Omzuna elini hafifçe dokundurduğunda ürpertiyle geri çekildim. 'Teşekkür ederim, sanırım artık aileme haber vermem gerekiyor. Bu arada Simge'yle konuşmadıysanız konuşmanıza da gerek kalmadı. Benimle uğraşan kişi o değil."
"Bu arada adım Akın, kartımı bırakıyorum sehpanın üzerine. Bir gelişme olursa irtibat halinde oluruz, siz de tekrar rahatsız edilirseniz bana ulaşabilirsiniz. Yarın yeni hat ve telefon alın." Başımı salladım. "Merak etmeyin, güvendesiniz. Evin girişinde polisler bekleyecek, kimse size zarar veremez."
Odadan çıktığında ofladım, gecenin bu saatinde annemle babamı rahatsız edemezdim. Zaten ikisinin de benim saçma sapığımdan daha önemli işleri olmalıydı, yarın açıklardım. Gupse zaten domuz kafasının etkisinden çıkamamıştı, bunu anlatırsam kafayı yiyebilirdi. Sadece Baran'a yazabilirdim.
Teo: Baran
Teo: Bi şey oldu
Baran: Ne oldu canım?
Teo: Bana domuz kafası hediye eden manyakla konuştum
Baran: Ne? Nasıl?
Teo: Beni aradı
Teo: Bizi biliyor sende kaldığımı biliyor hatta yatağında uzandığımı da ve simgeden şüphelendiğimi de
Baran: Yola çıkıyorum sen de polisi ara hemen.
Teo: Sabahki polis geldi zaten sen de çekime devam et
Teo: Sabah benim yüzünden aksadı zaten
Baran: Şu an senin yanında olmak sikik bir dizide oynamaktan daha önemli!
Teo: Ben iyiyim gerçekten
Teo: Hem polisler evi koruyor
Teo: Çekimin bitince gelirsin
Teo: Tartışmak istemiyorum
Baran: Bunu artık ailenle de paylaşmalısın.
Teo: Biliyorum ama onları rahatsız edemem bu saatte
Teo: Yarın hem seninle tanıştırırım hem de olayı açıklarım ne dersin
Baran: Şu an gerildim...
Baran: Müstakbel kayınvalidem ve kayınbabamla tanışacağım.
Baran: Bunu sindirmem gerekli.
Teo: Merak etme zaten çok uzun sürmez
Teo: Yoğunlar
Baran: Hep başkalarını düşünmek yormuyor mu sevgilim?
Baran: Başında onca dert var, benim çekimimi düşünüyorsun, ailenin sorumluluklarını düşünüyorsun ve eminim Gupse'ye bunu anlatmayacaksın.
Teo: Ben hep böyleydim ve rahatsız etmiyor
Teo: Annem babam hep yoğundu ve benimle ilgilenemezlerdi
Teo: Hiç kızmadım onlara ama üzüldüm mü evet
Teo: Ama anlayabiliyordum
Teo: Benden daha önemli şeyler var bu dünyada
Teo: Kimsenin hayatının odak noktası olmak gibi bir düşüncem olmadı
Teo: Kendi sorunlarım yüzünden başkalarının düzeni bozulsun asla istemem
Baran: Seni gün geçtikçe daha çok seviyorum
Teo: Şu an yastığı ısırdım
Baran: Off orada olmak istiyorum!
Teo: Ben buradayım ve seni bekliyorum
Teo: İşin bitince gel yarın çok işimiz var
Baran: Onlardan önce artık şu verdiğin sözü tutsan?
Teo: Ne sözü
Baran: Bir hafta götümün üzerine oturamayacağıma söz vermiştin.
Baran: Artık üzerine oturmak istediğim tek şey seninki.
Teo: Sen bi gel hele
Teo: Onu da hallederiz
Baran: Hem utandım hem etkilendim hem de hayal ettim şu an.
Teo: Haydi şu sikik çekimleri bitir de boyunun ölçüsünü alayım
Baran: Tamam, seni seviyorum.
Teo: Ben de seni seviyorum.
🌟
Çıldırın çıldırın smut için çıldırın fkdhdkd
Çok yorgunum yatıcam
İyi geceler 💋
Bu arada theflyinscottish bugün iki kapak attı buraya bırakıyorum hangisini ilk kullanayım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iphone x ¿boyxboy¿ ฯtextingฯ
Short StoryIphone X isterken aşkı bulacağımı tahmin etmiyordum.