сорок три - 43

9.2K 669 608
                                    

"Kek hazır!" Gupse çikolatalı kekin üstüne ahududu sosundan döküp ciyakladı heyecanla. Kalp şeklinde yaptığı keki, gururla sundu bize. Açıkçası gayet güzel gözüküyordu ki Gupse bu tarz şeylerde oldukça iyiydi.

Baran mercimek köftelerine şekiller verirken hımladım. "Farklı şekiller mi versek?" Baran omzunu silkti. "Olabilir, neden olmasın?"

Gupse masanın üstüne keki koyup yanımıza geldi ve elini beline koydu. "Ben de ünlüler böyle şeyleri çalışanlarına ya da firmalara yaptırırlar sanardım." Baran hafifçe güldü. "Normalde eve haftada bir temizliğe gelen ve her sabah yemek hazırlayan bir abla var ama böyle arkadaşlarımla takılacağım zaman kendim yapmayı daha çok seviyorum."

"En azından evde ayakkabıyla dolaşıyorsun." Gupse kıkırdarken buzdolabına gidip yaptığım bisküvi pastasını kontrol ettim. Onlar gelene kadar hallolurdu. Alkol şişelerine baktım, hepimize yetecek kadar vardı.

"Baran enişte, şimdi gelecekleri ne kadar iyi tanıyorsun?" Gupse masanın üstüne oturmuş kalan ahududu sosunu yalıyordu.

"Kamer ve İpek'le çok yakınım, Edis'i biliyorsun zaten. Doğa'yı bir kez kısa bir süreliğine görmüştüm, Beste hakkında fikrim yok." Gupse başını salladı. "Onlar da senin gibi mi yoksa ünlü dedikodusu yapıyorlar mı?"

"Kamer yapmaz ama bu konuda İpek'le iyi anlaşırsın." Mercimek köftelerini bitirmişti, tabağı masaya koyarken gururla baktı. Yanağından öptüm usulca. "Ellerine sağlık evimin erkeği."

"Teknik olarak burası onun evi, yani sen onun evinin erkeği oluyorsun zeki arkadaşım." Gupse'ye dönüp kısık gözlerle baktım. "Sen gidip sorulara baksana bir, yarına onu çekmemiz gerek."

Oflayıp gittiğinde rahat bir nefes almıştım. "Sen yemek yaparken ayrı bir seksi oluyorsun." dedim ona arkasından sarılıp. Bedenini, daha doğrusu kalçasını bana iyice yaslayıp gülümsedi. "Yani beni hep seksi buluyorsun?"

"Yürüyen afrodizyağımsın sen benim." Bedenini bana çevirip masanın üstüne oturdu ve beni kendisine iyice çekti. "Sen de beni delirtiyorsun. Çekimlerde seninle mesajlaşırken sertliğimi saklamak için deli gibi uğraşıyorum."

Alt dudağını yalayıp nefesini yüzüme üfleyince sırıttım ve alt dudağımı dişledim. Ardından sertliğini okşadım yavaşça. "Benimle mesajlaşırken sertleşiyorsun, ha?"

Yavaşça yutkundu. "Seni düşününce sertleşiyorum." Dudaklarıma istekle bakınca sırıttım. Kasığımı ona bastırırken hafifçe öptüm onu. Daha fazlasını istediğini belli edercesine belini kaldırıp, sertliğime yer açtı. Dudaklarımız birbirini parçalarken bir elimle onu okşuyor, diğeriyle saçlarını asılıyordum.

Eğer fırından sesler yükselmeseydi Gupse'nin varlığını umursamadan sevişecektik. Fırındaki sigara börekleri yanmasın diye istemeye istemeye ondan ayrıldım ve börekleri çıkarttım. İştah açıcı kokusu mutfağa dolarken tezgahın üzerine koyup soğumasını beklemeye başladım.

"Biraz önceki olay, burada bitmedi." Sesimi olduğunca muzip çıkartmıştım. Baran ise anı hatırlamış olmalı ki utanarak gözlerini tavana dikti. "Ben daha önce hiç bir erkekle bu kadar yakınlaşmamıştım." Havaya bakarken yavaşça söylemişti bunu.

Tek kaşımı kaldırıp ona baktım. "Sen ciddi misin?" Başını salladı. "Lise dönemimde dediğim gibi küçük bir yerdeydim ve benim gibi birini bulmam zordu. Ardından modellik derken bilinirliğim arttı ve birine yakalanırım korkusuyla kimseye yaklaşmadım."

Yanına gidip sarıldım ona yavaşça. "Daha önce öpüştüm, bir defa sarhoşken gitmiştim. Öpüştüğüm kişi beni tanıyınca oradan kaçar gibi çıktım." Yanağını okşadım hafifçe. "Bu sorun olur mu?"

iphone x ¿boyxboy¿ ฯtextingฯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin