Önceki bölümü okumayı unutmayın. Sizi öldürürüm. Aslınsa yarına stok bölümdü ama dayanamadım dksnsks.
Bu arada 20K olduk hatta 22K olmuş bile olabiliriz. Daha önce yazarken bu kadar fazla ilgi gören hikayem olmadığından bana çok garip geliyor. Blue Eyes bile 50. bölümden sonra 100 oy almaya başlamıştı. :")
Teşekkür ederim hepinize. Sizler olmasanız bu hikayenin bir anlamı olmazdı. Buradan görüp diğer hikayelerimi okumaya başlayanları ısırasım geliyor. 💜
Kendinize iyi bakın. Çok öptüm. 💋
🌟
Baran: Teo.
Teo: Baran.
Baran: Nasılsın?
Teo: İyiyim, sen?
Baran: Ben de iyiyim.
(Görüldü)
Baran: Ne yapıyorsun?
Teo: Boş konuşmaları geçsek ve mesaj atma nedenine gelsek?
Baran: Peki.
Baran: Simge'den ayrıldım.
Teo: Aaa
Teo: Neden?
Baran: Dün ayrıldım, onu artık sevmediğimi söyledim. Kavga ettik, bana tonla şey söyledi.
Teo: Peki...
Baran: Onu hiçbir zaman sevmedim. Ben kadınlardan gerçekten hoşlanmıyorum.
Baran: Merak ediyorsundur, hoşlanmadığın cinsiyetten biriyle üç sene nasıl birlikte oldun diye. İnan ben de bilmiyorum.
Baran: Modelliğe yeni başlamıştım, sektörümüzü biliyorsun. Farklıysan dışarıdasın. Simge'yle bir yarışma sırasında tanıştık. Benden hoşlandı, geri çevirdim ama bana ilgisi giderek arttı.
Baran: Birkaç yılın sonunda kabul ettim çünkü çevredekiler konuşuyordu. Simge gibi birisi benden hoşlanıyordu ve ben sebebi olmadan reddediyordum.
Baran: Zorunda mıydım? Aslında değildim ama daha gençtim. Sektörde hala yeniydim. O an Simge hem kariyerim için bir sıçrama olacaktı hem de insanlar konuşmayacaktı.
Baran: Simge'nin isteği üzerine bunu hiç dillendirmedik. Onun ajansı benim Simge'yle sevgili olmak için yeterince ünlü olmadığımı ve bunun Simge'nin kariyerine etkisi olacağını düşünüyordu.
Baran: Her neyse, zaman ilerledi. Ben Simge'den bile ünlü olmaya başlamıştım. Bu sefer birlikteliğimizi açıklamamız için baskılar başladı. Uzun süre kabul etmedim. Bu sefer benim menajerim Simge'nin benim kariyerimi zedeleyeceğini düşünüyordu.
Baran: Üç yılımı hiç sevmediğim, ilgi duymadığım bir insana harcamıştım. Çevremde konuşabileceğim kimsem yoktu. Bu dünyada arkadaşın olmaz, herkes sırtından bıçaklamaya başlar. Sektör dışından arkadaş edinmek de zordur. Sana arkadaş gözüyle bakmazlar, sen ünlüsündür çünkü. İzole hissedersin, ne senin gibilerin samimiyetine inanırsın ne de ünlü olmayanların arkadaşlığına.
Baran: Arkadaş olarak sayabileceğim tek insan Kamer, ona da bunlardan bahsetmemiştim. Bahsedebileceğim bir şey de yoktu çünkü kendi benliğimden uzun süre uzakta kalmıştım, sanki öyle değilmişim gibi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iphone x ¿boyxboy¿ ฯtextingฯ
Short StoryIphone X isterken aşkı bulacağımı tahmin etmiyordum.