пятьдесят четыре - 54

5.8K 525 168
                                    

Öncelikle hepinize güzel doğum günü dilekleriniz için teşekkür ederim! Beni çok duygulandırdınız. :") Size kim söyledi bilmiyorum ama aşırı mutlu oldum dkdjsksk

Ya cidden tekrar Watty'de yazmaya başlarken aklımda kurduğum bazı amaçlara ulaşabilmişim, onu fark ettim. Yapmak istediğim şeyi az çok olsa bile yapmışım. Sizleri seviyorum. 💜

İyi okumalar! 💋

🌟

Yıldız Tilbe'yi görünce gülümsedim ve el salladım. Yıldız Abla beni görünce ayağa kalkıp eliyle çağırdı. Hızlı adımlarla yanına gittiğimde bana sarıldı ve yanaklarımdan uzun uzun öptü. "Hoşgeldin Teo'cum."

Açıkçası ünlülere sararken ne aşkı bulacağımı ne de Yıldız Tilbe'nin beni bu kadar seveceğini beklemiyordum. O bir haftalık beraber çalışma dönemimizde ona hem hayallerimden bahsetmiştim hem de bir sürü nasihat almıştım.

Biz ayrılınca Baran'ı tanıttım. Yıldız Abla elini omzuma koyup güldü. "Kız ben tanıyorum Baran'ı zaten, her hafta severek izliyorum." Baran utanarak başını çevirdi. "Sizinle tanışmak bir onur benim için." dediğinde Yıldız Abla yanağını sıktı. "Hem yakışıklı hem de nasıl mütevazi." dedi gülerek.

Ardından masaya oturduk. Yıldız Abla üçümüze rakı doldurdu. "Uğurum mu uğursuzluğum mu dersin bilmiyorum ama benden sonra çok şey başardın Teo." dedi bardağını havaya kaldırıp. Tokuşturduktan sonra gözlerimi kaçırdım. "Siz izlediniz mi filmi?"

Başını salladı. "İzledim, gerçekten de beğendim. Ben anlamam cinsel yönelimlerden, erkek erkeğeymiş kadın kadınaymış anlamam. Ben gözlere bakarım, ruha. Orada görürüm sevgiyi. İki insan seviyorsa birbirini, kalan hiçbir şeyin lafı edilmemeli."

Baran masanın üstündeki elimi tutunca ona dönüp aşkla baktım, o da bana dolu gözlerle bakıyordu. "Filmde bunu görmüştüm, şimdi size bakınca da görüyorum çocuklar."

İkimiz aynı anda Yıldız Abla'ya baktık. Cevap veremeden telefonum titreyince telefonu açtım. Gupse'ye oturduğumuz masayı tarfi ettikten sonra kapattım. Boğazın kenarında, güzel bir balıkçıya gelmiştik. Gupse masanın yanına gelince ayağa kalktım. "Yıldız Abla, tanıştırayım. Filmde en az benim kadar emeği olan Gupse."

Gupse elini uzatınca Yıldız Abla elinden tutup kendine çekti ve sarıldı. "Hoşgeldin yavrum, seni gözüm bir yerden ısırıyor." dediğin de kıkırdadı. "Edis'in son klibinde oynadım."

Yıldız Abla yanağını okşadı. "İzlerken ne güzel kız demiştim, gerçekte daha güzelmişsin." Gupse'nin yanakları kızardı utandığı için. "O sizin güzelliğiniz Yıldız Hanım." dedi normalde böğürerek konuşan kız, oldukça kibar bir şekilde. Onun bu hanımefendi tavrına kahkaha atasım gelmişti.

"Ayrıca aşk olsun Teo'cum, burada ben dururken gittin Edis'e klip çektin." Yıldız Abla dudağını büzdü ve Gupse'ye rakı doldurmaya başladı. Sırıttım. "Siz isteyin sultanım, ben her şeyi yaparım."

Bana uzanıp saçlarımı dağıttı. "Sendeki şeytan tüyü kimsede yok Teo, biliyorum ki ileride çok daha iyi yerlere geleceksin." Ardından Gupse'ye ve Baran'a baktı. "Yanında seni seven ve destek veren insanlarla beraber olacak bu. Beni ablan olarak gör, her an kapımı çalabilirsin."

Tekrar kadehleri havaya kaldırıp şerefe dedikten sonra Gupse hayran gözlerle baktı Yıldız Abla'ya. "Bir şarkı söyleseniz bize? Rakı sofrası Yıldız Tilbe'nin güzel sesi olmadan eksik kalır."

Yıldız Abla kahkaha attı. "Sen istersin de söylemem mi güzelim?" Ardından derin bir nefes aldı. Hangi şarkıyı söyleyeceğini çok merak ediyordum. Dayan Yüreğim'in şiir kısmına girince derin bir nefes aldım ve en sevdiğim sözlerin gelmesini bekledim.

"Öğrenirken hasretinle sevişmeyi, gözyaşlarım akabilirler özgürce! İçimde öyle güzelsin ki, onu kirletmeyeceğim seninle."

Ardından şarkıya girdiğinde rakıdan bir yudum içtim ve boğazımı yakmasını zevkle karşıladım. Baran başını omzuma koymuş, Yıldız Abla'nın mükemmel sesini dinliyordu. Şarkıyı bitirince hepimiz hayranlıkla alkışladık. "Benim şarkılarım genelde yarım kalmış, acılar içinde boğuşmuş aşklarla ilgili. Sizin gibi saf ve temiz aşklar benim kapımı çalmadı."

Ardından yarısından fazlası dolu olan rakıyı dikti kafasına ve gülümsedi. "Şimdi dökülün bakalım, sizin gibi kanı kaynayan gençler durduk yere benimle görüşmek istemez."

Derin bir nefes aldım. "Size daha önce de hayalimdeki müzikal filmden bahsetmiştim. Orada şarkılarınızı kullanmak istiyorum, izin verirseniz." dedim heyecanla. Kahkaha attı. "Kız bunun için araman yeterliydi! Tabii ki de kullanabilirsin fakat klip sözünü unutmadım, o klip gelecek." dediğinde sırıttım. "Dediğim gibi, siz istersiniz de ben çekmez miyim?"

Kaçıncı kadehi dolduruyordu bilmiyordum ama başım dönmeye başlamıştı. O doldurdukça biz içiyorduk, bir yandan da hep beraber şarkılar söylüyorduk. Gecenin sonunda herkes birbirinin koluna girmişti, kahkahalarla mekandan çıktık. Yıldız Abla'yla vedalaştıktan sonra şoförü onu evine götürdü.

Biz de bu halimizle araba kullansaydık, kesinlikle ölürdük. O yüzden Uber çağırıp bana geçtik. Mutluydum, en azından müzikal için hayalimdeki şarkılardan bazılarının yolu açılmıştı.

iphone x ¿boyxboy¿ ฯtextingฯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin