шестьдесят два - 62

5.6K 462 337
                                    

TeomanBeyoglu: Finally, shooting is over

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TeomanBeyoglu: Finally, shooting is over. w/barancihangir 💙

Instagram'a fotoğrafı attıktan sonra Baran'ın yanağından öptüm ve gülümsedim. "Sende bir fotoğrafçı ruhu görüyorum."

Omzunu silkti ve yanağımdan bir makas aldı. "Kadrajımdaki tek kişi sensin. Senden başkasını güzel çekemem."

Sipariş verdiğimiz noodle'ı yerken iç çektim. "Sence güzel olacak mı?" Filmin kötü olmasını istemiyordum. İlk uzun metraj filmimdi, büyük paralar dönmüştü ve patlamasını istemiyordum.

"Bunları düşünme, sen hayalini gerçekleştiriyorsun. Bu kadar büyük tutkuyla yapılmış bir iş elbet beğenilir." Kolunu omzuma atıp saçlarımdan öptü. "Siyah saçlarına hala alışamadım." dediğinde kıkırdadım. "Bence böyle daha güzel oldu."

"Sana yakışmayacak bir şey yok sevgilim." Ona gülümseyerek bakıp ayağa kalktım. "Şu düğün için giyeceklerimizi seçmemiz lazım." Başını salladı. Kıyafetlerimizin olduğu odaya ilerledim paytak paytak. Bugün final çekimleri yapılınca Can, Ata, Maria ve Nick'le kutlama yapmıştık ve deli yorgundum.

"Biz de ileride evlenir miyiz?" Baran ellerini belime koymuş, arkamda sallanıyordu. Başımı salladım. "Neden evlenmeyelim?" Ardından elini uzattı bana. "Yüzüğümüz de olacak." Kıkırdadım. "Gelinlerin Tatlı Telaşı sayfasında yayımlarsın artık."

Gülerken giyeceklerimize karar verdik, saate baktığımda dörtde geliyordu. "Yarın bizimkiler geliyor. Uyumamız gerek." Başını sallayıp sırıttı. "Uyumadan önce sana bir sürpriz yapmak istiyorum." Tek kaşımı kaldırdım. "Neymiş o sürpriz?"

Dudaklarını dudaklarıma sürttü ve diliyle dudaklarımı ıslattı. "Yatak odasına geç, ben geliyorum." Yutkunup üst dudağımı ısırdım ve dediğini yaptım. Yatağa uzanmış halde onu beklemeye koyuldum. İki dakika sonra içeriye elinde bir gitarla girdi.

Yatağın kenarına oturup gitarın tellerine ahenkli bir şekilde dokundu. Müzik sessiz odayı doldururken heyecanla bekliyordum. "Elim, kalbinde bu ne güzel bir hız. Kızıp gülmen bile hep noksansız. Bazen, hayranım bu kırılgan gücüne. Bile bile, avcundayız."

Sesini her dinleyişimde tüylerim diken diken oluyordu. Filmde onun sahnelerini çekerken daha bir dikkatli davranmıştım. Sonsuza dek bana şarkı söylemesini isteyebilirdim.

"Hayat günden güne zor inan bana. Acım karışır teninin kavruğuna. O an, herkes gibiyiz çırılçıplak ama bir bakan gitmez bir daha."

Yatağın kenarından kalktı ve yanıma gelip bacaklarımın arasına girip sırtını bana verdi. "Beni sar zaman mekan değersiz, ben seninsem geçer kaygım." Ellerimi karnında birleştirip boynuna minik bir öpücük kondurdum.

"Kim anlar bizi bizden başka? Yanıma sokul lütfen hemen aşkla..."

Gitarı kenara koyup başını bana çevirdiğinde dudaklarına minik bir buse kondurdum. "Seni çok seviyorum Baran." Gözlerini kapatıp gülümsedi. "Bu hayatta emin olduğum tek şey bu, sevgimiz."

Göğsüme uzandığında saçlarıyla okşamaya başladım. "Böyle olacağını hayal etmezdim. Hayatımın bu evreye geleceğini." Mırladı yavaşça. "Ben de etmezdim. Hayatımın sonuna dek sevmediğim bir kadınla, zoraki olarak beraber kalacağımı ve sevgiyi tatmadan öleceğimi düşünürdüm."

Simge... Ona artık kızmıyordum. Yaptığı hatanın bedelini en ağır şekilde ödemişti. Ölmeyi hak ediyor muydu? Kimsenin ölümü hak ettiğini düşünmezdim. Her insan hatalarından ders çıkarabilirdi. Kötü biri olarak kalırsa da, elbet cezasını çekerdi.

"Şimdiyse benimsin, biriz. Önemli olan bu sevgilim." derken Baran çoktan uykuya dalmıştı. Saçlarını okşarken telefonum titreyince elime aldım.

Götse: Biz yola çıktık

Götse: Aşiret gibi geliyoruz aq

Teo: Eee Can ve Ata baya arkadaş edinmiş oradan

Götse: Valla hepsi çok kafa tipler bayıldım dkdjskd

Götse: İrem'le kendimi şiplerdim Edisçim olmasaydı

Teo: Siz nezman evlenceniz

Götse: Bana kalsa yarın evlenirim ama bir teklif almadım

Götse: Yemekte bekledim fakat ona taşınmamı istedi

Götse: Evlenmeden olmas mı dese idim acep

Teo: Lfjdlskslskdlf

Teo: Gelinliğinle evini bas zorla evlenirsinis

Götse: Mükemmel bir fikir

Götse: Yapem mi dkdjslsk

Teo: TABİİ Kİ HAYIR

Teo: Deli misin kızım

Teo: Yaşın başın kaç

Götse: Ama herkes evleniyo

Götse: Benim neyim eksik

Teo: Teklifin?

Götse: Doru

Götse: Ben mi etsem

Götse: Artık milenyum çağındayız

Götse: Kadın erkek eşittir

Teo: Kabul etmezse göt gibi kalırsın

Götse: BULMUŞ BENİM GİBİ MÜKEMMEL BİRİNİ

Götse: Bi de kabul etmiycek

Götse: Kaçırırım o zaman

Teo: kfjdkdmdld

Teo: Biz çifte düğün yapalım aşkım

Teo: Bekle sen

Götse: Ayy ne güzel olur

Götse: Ben edise de gelinlik giydiririm

Götse: İki damatlık iki gelinlik

Götse: Devlerin aşkı büyük olurmuş çalar arkada

Teo: Bi dk ciddi kalamıyorum fkdjdldldls

Teo: Edisi gelinlikle hayal ettim fkdndkdjskdkdk

Götse: Çok yakışır sevdiceğime

Götse: Biz neredeyse bir uçağı doldurduk amk

Götse: Uçak kalkar ben kaçar

Teo: Öptüm say gömdüm baaay

🌟

Düğün Can ve Ata'nın ve bunu bir iki kişi hariç kimse düşünmedi fkdjdkd

Baktım onların hikayesini yazamıyorum ben de böyle burada sonlandıram dedim

Baran'ın söylediği şarkı Edis'in An şarkısı bu arada. 💜 Resmen bu hikaye yüzünden Edis dinlemeye başladımmdjdnsksks

Öbür bölün yine Survivor All Star olacak, tüm hikayeler birleşecek 🎊🎇

Bu zaman atlaması çokzel oldu :")

iphone x ¿boyxboy¿ ฯtextingฯHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin