"Yuh!" Salondan gelen birçok sesten biriydi. Filmin daha başındaydık, şimdiden bir grup insan protesto etmeye başlamıştı. Gupse elimden tutup "Haydi gidelim." dediğinde sinirle elimi çektim. Gitmeyecektim, filmimi bu hazoların eline bırakmayacaktım.
Ön koltuklarda filmi izlemeyi gerçekten isteyen insanlar vardı ve son anda içeriye giren otuz kırk kişilik bir grup filmi baltalayamayacaktı. Gupse'ye döndüm. "Sen git, filmi durdur. Benim bir planım var." Başını sallayıp gittiğinde ben de perdenin önüne doğru ilerledim.
Perdenin önünde beni görünce bir an duraksadılar. "Burada ne yapıyorsunuz?" dedim gayet rahat bir şekilde. Arka kısımda ayakta duran insanlar önce birbirine baktı, ardından birisi öne çıktı. "Bu sapkınlığı seyretmek istemiyoruz!"
"O zaman burada işin ne? Burada filmi izlemek isteyenler var, onlara neden engel oluyorsun?" dedim sakinliğimi korumaya çalışarak. Sapkınlıkmış!
"Bu filmi kimseye seyrettirmeyeceğiz! Bu ülkede ibnelere yer yok." Hafifçe güldüm. "İstersen transeksüellerle birlikte olan onca erkeğe anlat bunu. Biz hep buradaydık ve hep burada olacağız. Eğer bizden rahatsız oluyorsan..." Elimi havaya kaldırdım. "Yallah Arabistan'a!"
Ön kısımda oturanlar da seslerini yükseltmeye başlamışlardı. İnsanları anlamıyordum, başkalarının ne yapacaklarına niye bu kadar takıyorlardı ki? Sana zarar vermediği sürece başkalarının yaşamına karışma hakkı olmamalı kimsenin.
"Burası Müslüman bir ülke! İzin vermeyiz." Aralarından birisi bağırınca hepsi başını salladı ve nara atmaya başladılar.
"Müslümanlık hoşgörü dini değil miydi yahu?" Ön sıralardaki bir kız bağırınca güldüm. "İster izleriz, ister izlemeyiz. Sana ne?" Gupse'nin güvenliklere haber vermiş olmasını diliyordum. Birazdan gelip götürürlerdi nasıl olsa.
"Sen o ibnesin! Filmi çeken!" Onlardan biri bağırınca belimi kırıp feminen bir hareket yaptım. "İbne deme lazım olur!" Ardından parmağımı ona uzattım. "Bir daha bana ya da filme laf edersen senin o dilini kopartıp yuttururum."
Tam cevap vereceklerken içeriye güvenlikler girdi ve hepsini dışarı atmaya başladı, onlar atılınca yüzümde bir gülümseme oluşmuştu ama güvenlik ardından oturanları da dışarıya çıkartmaya başlayınca yanlarına gittim hızla. "Ne oluyor? Onlar filmi izlemek istiyorlar."
"Rektörlükten bilgi geldi, film gösterimi yapılmayacak. Bir grup imza toplamışlar ve olayların büyümesi istenmiyor."
Güvenliğe bir şey demeden sinirle oradan çıktım. Olaylar büyütmek isteyenleri engellemeleri gerekliydi ama tam tersine engelledikleri şey filmdi. Klasik, korku yönetimi... Ne rahatsız ediyorsa kesiyorlardı, rahatsız olunan şeyin ne olduğunun önemi yoktu.
Telefonum çalınca arayana bakmadan açtım telefonu. "Ne var?"
"Sana da merhaba Teo." Baran'ın sesini duyunca derin bir nefes aldım. "Orada her şey yolunda mı?"
Sinirle başımı iki yana salladım. "Biliyorsun, bugün film okulda gösterilecekti. Bir grup sikik şerefsiz bastı, aptal aptal konuştular. Üzerine rektörlük filmin gösterimini iptal etti. Olaylar büyümesin istiyorlarmış!"
Sinirle yerdeki taşa bir tekme attım. "Sakin ol, bunlar gayet normal. Bu ülkede bizi kabul etmeyecekler, ne kadar uğraşırsak uğraşalım bir şeyler değişmeyecek." Sinirle güldüm. "İster etsinler, ister etmesinler! Bu sikimde değil ama insanların korkup bizi iyice ötekileştirmesine sinirim. Birileri karşı durmalı ki onlar da sinmeliler."
İç çekti. "Haklısın ama bunu yapacak insan bulmak çok zor... Filmi internete yükle, oradan sesini yükselt." Gupse yanıma gelmişti ve o da en az benim kadar sinirliydi. "Orada dokunamazlar. İnternetin gücüyle bir şeyler yapabilirsin. Senin yanında olan insanların sayısı da az değil." Başımı salladım. "Haklısın, teşekkür ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iphone x ¿boyxboy¿ ฯtextingฯ
Short StoryIphone X isterken aşkı bulacağımı tahmin etmiyordum.